въпрос акумулатор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

въпрос акумулатор

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 9:51


значи , акумулатора и алтернатора сичко си беше 6.
Имам инвертор в колата и бях го ползвал повечко , ама акумулатора падна .... неще да пали .... бутахме ....

Питах някой да ми услужи с зарядно.... от форума , дадоха ми , но явно не зареждаше добре нещо ли незнам , сложих акумулатора , и пак същата работа ....

Мисля си ако тръгна на дълъг път че ще се зареди , ама не ми се очертава скоро да пътувам , и пали трудничко сутрин...

Та въпроса ми е , да не си прецакам акумулатора докато го карам така по слаб , че минавам макс. 10 км на ден и едва ли може да се зареди за толкова ....




Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Вто 28 окт 2008 10:02


светили лампичката за акумулатора на таблото?


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Вто 28 окт 2008 10:07


Лошо е за акумулатора късото градско каране. Измери си алтернатора при работещ двигател колко ток дава на клемите на акумулатора. Ако е под 13,6 значи си го утрепал...
13,8 - 14,4(5) са допустимите граници като за градско каране е добре да е над 14V


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 28 окт 2008 10:13


Според мене акумулатора ти е пътник - нищо не го спасява. /освен нов разбира се/ По принцип 10км. дневно каране му стигат да се зарежда. Дори припалване поне веднаж зедмично го държи "буден". Все пак ако искаш да се убедиш, иди да му замерят плътността на електролита и да го видят/замерят за окасена клетка.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 10:13


лампичката на акумулатора не свети , за напрежението след 5-6 минутки ще споделя (отивам да меря )


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 10:30


при запален двг. 14.6 волта. При огасен 13.2 волта . и пак като палих запали трудно .... рестартира ми се ташовника


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 28 окт 2008 10:39


При тези параметри-нов акумулатор държи волтаж но не и ампераж


Daido
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Daido » Вто 28 окт 2008 10:46


И аз имах същия проблем. Само че при мен беше по сложно. Сутрин едва палеше. Покарам малко спра изчакам 10 мин. и след това пак трудно завърта парвия път. Ама при мен се оказа гарнитура на главата. Кофти, само че още по кофти е като ти се случи на дълъг път. То и акумолатора ми е за смяна, но след като си карал през деня и след това пак трудно пали значи имаш проблем.


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Вто 28 окт 2008 10:50


Възможно е да ти е избягала и центровката и за това да пали по-тегаво...
Все пак намери някакъв друг акумулатор и пробвай ден два да покараш с него за да ти е мирна главата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 10:51


не говорим за самото палене , пали лесно , а говорим за въртенето , което очевидно идва от слабия акумулатор , и все пак , акумулатора ми не е за изхвърляне , (пое аз така мисля) , и мисля да си го заредя и да замерят плътността на електролита , пък каквото стане , в краен случай .... варта ...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 10:53


от какво да е избягала центровката , като дори не съм я пипал !!!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 28 окт 2008 10:57


Сега ако кажеш че 13,2В е при изгасен двигател над 1 мин :lol: .
Тази стойност ме навежда на мисълта че уреда ти с който мериш не е точен.
Максималните стойности на загасен двигател са 12,9В.


Daido
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Daido » Вто 28 окт 2008 11:01


а по тази тема колко стува един нов варта. Че омя ме изостави напално.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 11:34


ми... освен да взема да направя основен ремонт .... задето ми върти бавно ...... :bishop :maaad: :019:


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Вто 28 окт 2008 11:36


freestyler911 написа:ми... освен да взема да направя основен ремонт .... задето ми върти бавно ...... :bishop :maaad: :019:


С тези дараци където ги караме нещата неизбежно водят на там :D
В този ред на мисли не дърпай излишно дявола за опашката ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта