здравейте,
имам питания относно 2 проблема по колата ми
проблем 1
когато запаля колата сутрин студена, и се опитам да завъртя волана, усещам някакво леко съпротивление, като напъна съвсем малко повече се усеща едно пукване, като лека вибрация, след което волана си се върти спокойно,
плучава се и в двете посоки на въртене,
интересното е, че като загрее (или като покарам малко, не знам дали е свързано с температура) това хрупане изчезва,
има го и в движение, не само на място, като карам направо и реша да завия пуква веднъж и после волана се върти спокойно,
мислех че имам разбити накрайници, но ги смених всички, вътрешни външни -> реглаж, и пукането пак го има.
колата е с хидравлика, мотора мисля че е без значение, но все пак 1.9 тди.
проблем 2
свързан е със спирачките, когато карам с над 100-120 и реша да спра колкото е възможно по-бързо и използвам сила на спирачките точно преди да заковат гумите, отначало намалява добре, после към края преди да спра усещам че със същата сила натиснат педала на спирачките колата спира много по-малко,
това странно явление го има когато спирам от висока скорост само,
например от 80 до 0 си спира перфектно
предварително хиляди благодарности на отзовалите се
поздрави
Golf3 2 проблема, моля за помощ
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gospodin_16v
- Мнения: 53
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 18:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за второто значи явно накладките са гадни и малко като позагреят и започват да не спират така е при мен също дори при мен от 160 като скоча и вече при 50 направо неще да спира и това откакто смених накладките преди това със старите си спираше чук
затова си вземи някакви хубави накладки и си готов :П

-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за накладките има логика, предполагам това е проблема, мерси много
не съм с абс
а за лагерче на макферсона, наскоро си обслужих колата и е с 4 чисто нови амортесьора, и преи и след смяната пукането си е идентично, общо взето колата по окачването я направих абсолютно нова и отзад и отпред.
други предложения? майстор се чуди и ми каза да си сменя хидравличната течност, но аз това лято сменях хидравлична помпа и хидравличната течност е на 3000км, оригинална взех имаше и ефтини аз се изръсих към 30ина лв за литър, общо взето колата я поддържам само с най-скъпото и моментално като цъкне нещо се подменя, само дето този път се озорих и не мога да разбера къде е проблема
поздрави
не съм с абс
а за лагерче на макферсона, наскоро си обслужих колата и е с 4 чисто нови амортесьора, и преи и след смяната пукането си е идентично, общо взето колата по окачването я направих абсолютно нова и отзад и отпред.
други предложения? майстор се чуди и ми каза да си сменя хидравличната течност, но аз това лято сменях хидравлична помпа и хидравличната течност е на 3000км, оригинална взех имаше и ефтини аз се изръсих към 30ина лв за литър, общо взето колата я поддържам само с най-скъпото и моментално като цъкне нещо се подменя, само дето този път се озорих и не мога да разбера къде е проблема
поздрави
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Е нали за Голф, де? Що беше в 'Основен'?
За пукането при завиване и оригиналната хидравлична течност- от къде е купена?
Не винаги по-високата цена значи по-високо качество, нали знаеш?!
За спирачките-> '16 клапановия господин' може да излезе прав
Другото, за което се сещам е загуба на вакуум за сервото на спирачките
Дизелчетата си имат отделна вакуум-помпа.
На бившата ми Г2 беше задрала лопатките в горната плоча и пропускаше вакуум. На 3 натискания на светофар и вече работеше точно така, както и спирачна помпа на Трабантче (за справка- Трабант нямат усилвател на спирачките от никакъв тип)
За пукането при завиване и оригиналната хидравлична течност- от къде е купена?
Не винаги по-високата цена значи по-високо качество, нали знаеш?!
За спирачките-> '16 клапановия господин' може да излезе прав

Другото, за което се сещам е загуба на вакуум за сервото на спирачките
Дизелчетата си имат отделна вакуум-помпа.
На бившата ми Г2 беше задрала лопатките в горната плоча и пропускаше вакуум. На 3 натискания на светофар и вече работеше точно така, както и спирачна помпа на Трабантче (за справка- Трабант нямат усилвател на спирачките от никакъв тип)
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта