С какво Фи е маркуча (маркуч за антифриз) от парното към ...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

С какво Фи е маркуча (маркуч за антифриз) от парното към ...

Мнениеот kossel » Пон 27 окт 2008 10:01


С какво Фи е маркуча (маркуч за антифриз) от парното към колекторните тръби. Вчера се чудех от къде губя антифриз и като го пипнах целия беше станал на кокал, сега търся маркуч който е устойчив на топлина и на антифриз !




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пон 27 окт 2008 15:29


оказа се фи 10


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пон 27 окт 2008 17:39


Колега, аз смених радиаторчето на парното заради него. Пръскал по малко върху двигателя и вътре в купето се изпаряваше антифриз. Затова за да не се набутва човек трябва хубаво да ги огледа двата маркуча. А иначе взех от автохит за 10 лв topran (по-дългия) - това е за голф 3, 1.4 АБД.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 28 окт 2008 0:01


Ф 10мм е - редовно тече оттам (и сега моя протече оттам като сипах антифриза хем като свалягх главата го срязах накрая....явно е заминал целия).Ще се сменя целия - за маркуч на метър повече от 2лв за метър е ненормална цена.....а колегата над мен едва ли си е взел 5 метра маркуч ;)
Аз съм доволен от Semperit на метър.....изкарват доста.
Успех!


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Вто 28 окт 2008 10:39


zfa159 написа:Ф 10мм е - редовно тече оттам (и сега моя протече оттам като сипах антифриза хем като свалягх главата го срязах накрая....явно е заминал целия).Ще се сменя целия - за маркуч на метър повече от 2лв за метър е ненормална цена.....а колегата над мен едва ли си е взел 5 метра маркуч ;)
Аз съм доволен от Semperit на метър.....изкарват доста.
Успех!


А защо е само един маркуч към колекторните тръби (горе близо до моноонж.) не трябва ли да има още един ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 29 окт 2008 0:14


От главата излиза топлата течност ама през една дупка....оттам тече през колектора и излиза на щуцер и през маркуча.....демек този маркуч е изходния а входа си е направо от главата в колектора....затова няма първи маркуч.
Май не обясних много добре ама.... :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 20 госта