що не ми пали голфа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

що не ми пали голфа

Мнениеот golf3cl » Пон 27 окт 2008 21:59


абе хора ще ми помогнете ли имам голф 3-ка и не е каран от 2-3 месеца тази събота го запалих и седя малко и изведнъж спря мислех че няма бензин неска сложих малко и пробвах да паля ама неще доиде един приятел огледа огледа и проверихме там една работа и се оказа че един кабел които отива към разпределителя на свещите не дава ток мисля 4е идва от някво реле закачено за купето и не пали помогнете от какво може да е ??????? :?: :?: :?: :cry: :cry:




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 27 окт 2008 22:08


Ами колега щом сте стигнали до тоя извод - замерете релето, провери дистр. капачка и кабелите на свещите :wink:


golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

как ?

Мнениеот golf3cl » Вто 28 окт 2008 11:46


А как се получава този проблем може ли да ми обесниш


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Вто 28 окт 2008 13:07


Ако няма искра от кабела на бонината, когато въртиш на стартер според мен е възможно и датчика на Хол да ти прави проблеми. Размърдай буксата на делкото или направо я извади и почисти, защото може и да се е окислила. Успех!!! :)


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот Ivan4u » Вто 28 окт 2008 13:09


Здравей колега :) Имах същия проблем ... Оставих колата вечерта и на другата сутрин се събудих с причина за ремонт - бобина и датчик на Хол . Тва реле , както се изрази , е индукционната бобина , която е закачена за купето с 2 болта . Ако намериш някоя работеща бобина я сложи и виж дали работи .Провери дали въобще стига ток към бобината . Съвет - не търси по морги . Има здрави екземлпяри но повечето са на месец-2 от счупването , а са към 40-50 лв. на старо ... Моята ми излезе 110 от магазина и за момента нямам проблеми . Ако и след смяната на бобината нямаш ефект почваш работа по делкото - прекъснати кабели , износен кокс на дистрибуторната капачка и най-вероятния причинител - датчика на Хол , който също е скъпичък - 70-80 лв . Операцията не е сложна .
Успех и да кажеш какво е станало :D


golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

Мнениеот golf3cl » Вто 28 окт 2008 21:59


ами аз не съм много на ти с колата какъв е този датчик на хол може ли да обесните


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 28 окт 2008 22:07


golf3cl написа:ами аз не съм много на ти с колата какъв е този датчик на хол може ли да обесните

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111841 :wink:


golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

Мнениеот golf3cl » Сря 29 окт 2008 7:45


е значи като ми се развали датчика на хол ми спира бензин и искра така ли а каде седи това нещо ?? :(


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 29 окт 2008 8:33


golf3cl написа:е значи като ми се развали датчика на хол ми спира бензин и искра така ли а каде седи това нещо ?? :(

Най-добре го смени заедно с делкото. Можеш да си намериш и втора ръка, но си е бая играчка смяната - трябва да разхвърляш делкото и.т.н :wink:


sexov
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 28 сеп 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sexov » Сря 29 окт 2008 9:05


Я си смени дистрибуторната капачка и палеца че аз съм патил от палец и симптомите бяха Върви 1 км и огасва, въртя и неще да пали след няколко мин. запалва пак около км и пак гасне и пак голямо въртене на стартера и няма никой все едно е свършил бензина и така няколко пъти до сервиза. Смениха ми дистрибуторна капачка и палеца. Нещата се оправиха. След няколко месеца тръгнах извън града към В. Търново и преди едно селце по нанадолнище колата угасна и нещеше да запали повече. - Комутатор :D


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Сря 29 окт 2008 9:23


Явно колегата е на Вие с колата и най-добре е да я закара в сервиз.Проблема може да бъде открит за минута от човек който е наясно с работата на тоя тип двигатели. А не да му се дават съвети смени бобината с комутатора , смени делкото и тн.Това е елементарен дефект и се открива много бързо,точно поради тая причина много хора от тоя форум не обръщат никво внимание на темата. В крайна сметка дали всеки да си прави колата или да прави това което може най-добре ? :!:


golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

Мнениеот golf3cl » Сря 29 окт 2008 12:59


но аз искам да разбера каде седи тфа нещо датчика на ьол каде седи ????? :?:


Потребителски аватар
swifter
Мнения: 611
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
Местоположение: Велинград

Мнениеот swifter » Сря 29 окт 2008 13:31


Аз имах същите премеждия с мойто Голф. Пак така пали - минава няко друг километър, гасне и ..... мъчиш.......
Та ходих аз по сервиз - замерване помпа - на 6.
Пак такя няколко дни нямаше проблем, после пак. Разкачиха буксата на хол-датчика, на темп. датчика, на комутатора. Хубово почистване на контактите. От тогава няма проблеми вечи 2 месец.

При мен беше така, защото е нов внос и кой знае колко е седяла...

Преди да смениш нещо почисти всички буски по двигателя с контактол или нещо от сорта. Не забравяй за откачиш и + от акумулатора, за всеки случай.

И аз така исках да сменям наред, но майстора, при когото ходя каза да не бързам с набутването на кинти. Замерване, диагностика, почистване. Ако и тогава не се оправи вече почваш да сменяш.


golf3cl
Мнения: 339
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
Местоположение: Варна

Мнениеот golf3cl » Чет 30 окт 2008 9:14


аве някои чете ли ми последния въпрос КАДЕ СЕДИ ТОЗИ ДАТЧИК НА ХОЛ


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 30 окт 2008 10:48


седи до разширителния съд
Няма нужда да викаш



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта