що не ми пали голфа
-
golf3cl
- Мнения: 339
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
- Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
- Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
- Местоположение: Варна
що не ми пали голфа
абе хора ще ми помогнете ли имам голф 3-ка и не е каран от 2-3 месеца тази събота го запалих и седя малко и изведнъж спря мислех че няма бензин неска сложих малко и пробвах да паля ама неще доиде един приятел огледа огледа и проверихме там една работа и се оказа че един кабел които отива към разпределителя на свещите не дава ток мисля 4е идва от някво реле закачено за купето и не пали помогнете от какво може да е ???????

-
golf3cl
- Мнения: 339
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 21:50
- Автомобил: 96 Golf 3 GT AEK
- Двигател: Мощен бензинояд асматик 16V
- Местоположение: Варна
как ?
А как се получава този проблем може ли да ми обесниш
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Здравей колега
Имах същия проблем ... Оставих колата вечерта и на другата сутрин се събудих с причина за ремонт - бобина и датчик на Хол . Тва реле , както се изрази , е индукционната бобина , която е закачена за купето с 2 болта . Ако намериш някоя работеща бобина я сложи и виж дали работи .Провери дали въобще стига ток към бобината . Съвет - не търси по морги . Има здрави екземлпяри но повечето са на месец-2 от счупването , а са към 40-50 лв. на старо ... Моята ми излезе 110 от магазина и за момента нямам проблеми . Ако и след смяната на бобината нямаш ефект почваш работа по делкото - прекъснати кабели , износен кокс на дистрибуторната капачка и най-вероятния причинител - датчика на Хол , който също е скъпичък - 70-80 лв . Операцията не е сложна .
Успех и да кажеш какво е станало
Успех и да кажеш какво е станало
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
golf3cl написа:ами аз не съм много на ти с колата какъв е този датчик на хол може ли да обесните
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=111841
Я си смени дистрибуторната капачка и палеца че аз съм патил от палец и симптомите бяха Върви 1 км и огасва, въртя и неще да пали след няколко мин. запалва пак около км и пак гасне и пак голямо въртене на стартера и няма никой все едно е свършил бензина и така няколко пъти до сервиза. Смениха ми дистрибуторна капачка и палеца. Нещата се оправиха. След няколко месеца тръгнах извън града към В. Търново и преди едно селце по нанадолнище колата угасна и нещеше да запали повече. - Комутатор 
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Явно колегата е на Вие с колата и най-добре е да я закара в сервиз.Проблема може да бъде открит за минута от човек който е наясно с работата на тоя тип двигатели. А не да му се дават съвети смени бобината с комутатора , смени делкото и тн.Това е елементарен дефект и се открива много бързо,точно поради тая причина много хора от тоя форум не обръщат никво внимание на темата. В крайна сметка дали всеки да си прави колата или да прави това което може най-добре ? 
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Аз имах същите премеждия с мойто Голф. Пак така пали - минава няко друг километър, гасне и ..... мъчиш.......
Та ходих аз по сервиз - замерване помпа - на 6.
Пак такя няколко дни нямаше проблем, после пак. Разкачиха буксата на хол-датчика, на темп. датчика, на комутатора. Хубово почистване на контактите. От тогава няма проблеми вечи 2 месец.
При мен беше така, защото е нов внос и кой знае колко е седяла...
Преди да смениш нещо почисти всички буски по двигателя с контактол или нещо от сорта. Не забравяй за откачиш и + от акумулатора, за всеки случай.
И аз така исках да сменям наред, но майстора, при когото ходя каза да не бързам с набутването на кинти. Замерване, диагностика, почистване. Ако и тогава не се оправи вече почваш да сменяш.
Та ходих аз по сервиз - замерване помпа - на 6.
Пак такя няколко дни нямаше проблем, после пак. Разкачиха буксата на хол-датчика, на темп. датчика, на комутатора. Хубово почистване на контактите. От тогава няма проблеми вечи 2 месец.
При мен беше така, защото е нов внос и кой знае колко е седяла...
Преди да смениш нещо почисти всички буски по двигателя с контактол или нещо от сорта. Не забравяй за откачиш и + от акумулатора, за всеки случай.
И аз така исках да сменям наред, но майстора, при когото ходя каза да не бързам с набутването на кинти. Замерване, диагностика, почистване. Ако и тогава не се оправи вече почваш да сменяш.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта