зимата голфа ми е много студен няма парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: w

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:18


Adnan написа:
rosen79 написа:Ми оригинален е към 50лв мисля.Има и за по 10-20лв,но не се знае колко са качествени.Типичен пример при мен. Аз не си взех оригинален и сега колата си загрява държи температура,но това става много бавно.А като пусна парното съвсем не загрява, а ако е дигнала температурата щом пусна парното започва да изтива.

Това е така защото ТДИ'то има много малко топло отдаване ;). Те и за това са с такова КПД!
Защо милиш на по новите коли слагат печки.

Приятелче ще оточниш ли какво е това КПД?




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 29 окт 2008 11:20


И на извънградско също се усеща дали ти е останал на отворено термостата. Като вдигнеш 100 и я оставиш на 5та и като слезне до 0 стрелката на температурата значи е запекъл на отворено положение :roll: .


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: w

Мнениеот Adnan » Сря 29 окт 2008 11:26


rosen79 написа:какво е това КПД?

Я да видим кой е бягал от часовете по физика 5-6 клас ;).

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... 0%B8%D0%B5


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: w

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:29


Adnan написа:
rosen79 написа:какво е това КПД?

Я да видим кой е бягал от часовете по физика 5-6 клас ;).

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... 0%B8%D0%B5

:oops: Аз не съм бягал,бавно съм си ходил за какво ми е да бягам да не би да ме гони някой. :D Майтапа на страна това добре ли е или лошо?Защото при един колега не е така,загрява бързо не му пада температурата,когато пусне парното.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: w

Мнениеот Adnan » Сря 29 окт 2008 11:34


Какво кара твоя приятел.
Защото аз когато имах пежо 406 и запаля има няма 1-2 мин. и почваше да духа топло. А на всички голфове винаги за парно си чакам и то яко.
Ти гледа ли дали ти е запушен ЕГР'а ако е запушен загрява още по бавно ТДИ'то.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: w

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:40


Adnan написа:Какво кара твоя приятел.
Защото аз когато имах пежо 406 и запаля има няма 1-2 мин. и почваше да духа топло. А на всички голфове винаги за парно си чакам и то яко.
Ти гледа ли дали ти е запушен ЕГР'а ако е запушен загрява още по бавно ТДИ'то.

Ми и той е с 1З не съм гледал даже и незнам каде е


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

ъ

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 11:41


колега преди малко бях до колата доло до гаража тя беше студена запалих е и по4нах да 4акам горният марку4 по4на лека по лека да загрява долният от на4ало беше уж студен ама като поработи колата 2 3 мин. стигна около 70 градуса и радиатора от пред и тои по4на дА пари и като пипнах марку4а ( ДОЛНИЯ) и тои бе6е топал пак бе6е 70 градуса после го из4аках още и стана 75 а долния марку4 о6те пове4е загря и радиатора от пред пареше тва нормално ли е или не? моля те пиши за6тото ако е развалвн да отивам да го правя още сега докато по4ивам предварително ти благодаря :roll:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ъ

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:42


vanko_kcm написа:колега преди малко бях до колата доло до гаража тя беше студена запалих е и по4нах да 4акам горният марку4 по4на лека по лека да загрява долният от на4ало беше уж студен ама като поработи колата 2 3 мин. стигна около 70 градуса и радиатора от пред и тои по4на дА пари и като пипнах марку4а ( ДОЛНИЯ) и тои бе6е топал пак бе6е 70 градуса после го из4аках още и стана 75 а долния марку4 о6те пове4е загря и радиатора от пред пареше тва нормално ли е или не? моля те пиши за6тото ако е развалвн да отивам да го правя още сега докато по4ивам предварително ти благодаря :roll:

Ми отивай щом загряват заедно термостата е отворен постоянно


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

4

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 11:43


предния радиатор докато не стигне температурата от 87 89 градуса трявали да загрява?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 4

Мнениеот rosen79 » Сря 29 окт 2008 11:45


vanko_kcm написа:предния радиатор докато не стигне температурата от 87 89 градуса трявали да загрява?

Ми май не.Защото няма цирколация, от радятора трябва да влезне студен антифриз когато отвори термостата


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

х

Мнениеот vanko_kcm » Сря 29 окт 2008 11:47


защото при 70 градуса радиатора пареше ве4е :(


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16357
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 29 окт 2008 15:43


явно си за нов термостат


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: w

Мнениеот Ясер » Сря 29 окт 2008 15:52


ако колата НЕ може да развие добра температура - около 90 градуса значи термостата ти постоянно е поне малко отворе и водата циркулира и в двата кръга и постоянно се охлажда от предния радиатор. Тогава няма как да имаш нормално парно, то духа не горещо а леко хладко.
Ако си пуснал да духа топло и след около 5-10 сек жече духа студено и го изклучиш и пак след малко като пуснеш е по същия начин - духва топло , но за крактко време - значи или нямаш достатъчно течност или има някъде въздушна възглавница или не всички тръбички във вътрешния радиатор работят - тоест може да има задръстени и особенно ако си ползвал мизерийка запушване на течности съвсем се оплесква историята.
Та тъй де - от опит - преди 4г като си купих голфа беше така - не грее и не грее, а лятото пък иска да прегрее - ТЕРМОСТАТ.
Като го смениха всичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
vanko_kcm
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:

д

Мнениеот vanko_kcm » Чет 30 окт 2008 12:47


да колеги в4ера го смених тоя ТЕРМОСТАТ 16лв. и за работа ми взеха 20лв. вътре в голфа се га е баня от топло 4ак ми се насалзяват о4ите и веднъж като загрее 90 градуса не пада пове4е в рейим влиза :D искам да благодаря на вси4ки които ми дадоха савет много сам ви признателен БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ ОТ СЪРЦЕ!!! : само VW


Потребителски аватар
sladura2206
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот sladura2206 » Пон 10 ное 2008 8:36


колега и моя голф3 е така 70-80градуса изван градско но парното е 6



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта