проблем с бутилката-събира по-малко литри?
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
проблем с бутилката-събира по-малко литри?
бутилката ми е 40л. и не мога да разбера защо не може да събере повече от 25л.,какво става
въздух ли има в нея,незнам и ако има какво да правя за да го изкарам
въздух ли има в нея,незнам и ако има какво да правя за да го изкарам
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тъй като не знам за каква бутилка става дума ето малко обща информация.
На бутилката има сонда с груб филтър през който минава газта, предпазен клапан и поплавъков механизъм управляващ клапана за "край на зареждането". Настройката на този поплавък определя нивото/обема до който може да се напълни една бутилка. Обикновенно се настройва да изключва пълненето при достигане на 80-90%(ако не ме лъже паметта) от обема на бутилката. При монтажа на цилиндричните бутилки голямо влияние оказва първоначалното фиксиране/ завъртането/ на бутилката около оста и. Понеже никой не мери когато се монтира бутилката а се гледа "на око" всяка бутилка поема различно количество газ. Предпазният клапан би трябвало да сработи ако откаже клапана на поплавъка и бутилката започне да се пълни над 100% При някои модели е възможно да се регулира поплавъковият механизъм управляващ клапана за "край на зареждането" (моят е такъв). Но най-просто е да се завърти малко бутилката около оста и (ако е цилиндрична) и веднага ще се промени обема който ще поема. За другия начин се отваря бутилката и се бъзика лостовия маханизъм на поплавъка
На бутилката има сонда с груб филтър през който минава газта, предпазен клапан и поплавъков механизъм управляващ клапана за "край на зареждането". Настройката на този поплавък определя нивото/обема до който може да се напълни една бутилка. Обикновенно се настройва да изключва пълненето при достигане на 80-90%(ако не ме лъже паметта) от обема на бутилката. При монтажа на цилиндричните бутилки голямо влияние оказва първоначалното фиксиране/ завъртането/ на бутилката около оста и. Понеже никой не мери когато се монтира бутилката а се гледа "на око" всяка бутилка поема различно количество газ. Предпазният клапан би трябвало да сработи ако откаже клапана на поплавъка и бутилката започне да се пълни над 100% При някои модели е възможно да се регулира поплавъковият механизъм управляващ клапана за "край на зареждането" (моят е такъв). Но най-просто е да се завърти малко бутилката около оста и (ако е цилиндрична) и веднага ще се промени обема който ще поема. За другия начин се отваря бутилката и се бъзика лостовия маханизъм на поплавъка
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
SnowMaster написа:ще кажа какво направи един газаджия на кола която въобще не иска да зарежда.някой друг да направи изводите.ТАКА взе една цепеница и бум по бутилката.Вика на собственика :Ходи да зареждаш a boi de
Колега това се прави когато газта ти е свършила, а не можеш да заредиш.
Поплавака заяжда и клапана остава затворен. В служебното Уно си имахме дървен чук.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-общо казано механизма на поплавъка упрвляващ клапана е почти като на тоалетно казанче. Единият вариант е да се огъне лоста на който е закачен поплавъка в съответната посока (разбира се така че, след това да е възможно да го напъхаш в отвора на бутилката и да не се удря в тръбичката на сондата защото после се прилага технологията с дебелета тояга ) При беларуските бутилки се разхлабва една втулка, която се завърта около оста си и чрез нея се регулира много прецизно кога да изключва. При BRC за тороидална бутилка става с презацепване на зъбните колелца. Коригирал съм и lovato, но не си спомнян как точно gruebel, но не беше нищо сложно. С две думи корекцията на обема за пълнене на бутилките не е нищо сложно и опасно стига да не се правят необмислени щуротии. Преди 20 години това беше на мода- да се пълни бутилката на 101% защото между София и Варна имаше газстанция само в Лясковец. Сега са "На всеки километър" и на практика е безмислено да носиш излишен товар, а и разликата в цената не е повече от 1-2ст за литър.
А за това в кое положение се пълни най-много зависи от вида на бутилката. И в "нормална" бутилка и в "пура" а често и в тороидална се поставят едни и същи поплавъци. Най-капризни са тороидалните защото при тях има поне 3 вида варианти за монтаж. Номера е така да се монтира механизма на поплавъка че да се движи по най-големият възможен вертикален диаметър на бутилката, без да опира в стените и. 3D imagination
А за това в кое положение се пълни най-много зависи от вида на бутилката. И в "нормална" бутилка и в "пура" а често и в тороидална се поставят едни и същи поплавъци. Най-капризни са тороидалните защото при тях има поне 3 вида варианти за монтаж. Номера е така да се монтира механизма на поплавъка че да се движи по най-големият възможен вертикален диаметър на бутилката, без да опира в стените и. 3D imagination
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Първо да кажа за всичко което е написал brother_Tom bowdown
Сега по същество - мисля че beni barzia говори за друг проблем , който и при мен се получи наскоро но само веднъж и така и не успях да разбера защо :
Отивам на газ-станцията празен и зареждам около 34литра , карам си на газ и изминавам около 220км, колата почна да глъхне на високи обороти , мъка ... оставих я да поработи на място - загасна след малко... опитвам да запаля на газ - нъцки(въобще всички признаци че е свършила газта), превключвам на бензин, паля и отивам на газостанция..... зареждам само 21 литра и изключва ..... след това си минах около 350 км. докато се свърши пак.....
Колата е ААМ, изп.Ловато, бут.40л., ключ ръчен!
Действието се развива 21-22 януари(беше хладничко, но не чак много)
Сега по същество - мисля че beni barzia говори за друг проблем , който и при мен се получи наскоро но само веднъж и така и не успях да разбера защо :
Отивам на газ-станцията празен и зареждам около 34литра , карам си на газ и изминавам около 220км, колата почна да глъхне на високи обороти , мъка ... оставих я да поработи на място - загасна след малко... опитвам да запаля на газ - нъцки(въобще всички признаци че е свършила газта), превключвам на бензин, паля и отивам на газостанция..... зареждам само 21 литра и изключва ..... след това си минах около 350 км. докато се свърши пак.....
Колата е ААМ, изп.Ловато, бут.40л., ключ ръчен!
Действието се развива 21-22 януари(беше хладничко, но не чак много)
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта