Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Чет 23 окт 2008 18:39


vlado_88 написа:братиика тук имаме едно приател4е с JR на 1,2 бар с ккк24 и с интеркулер от 318 bmw турбинката е големка и бавно я разварта ама с 4Т скоростите изван града е супер ве4е я кара над 10 000 км никакви признаци на 4упене,загряване ,шумене и тем подобни :wink:

даваи смело не и се плаши :wink:


Тези мотори не са за такъв бууст ,ако искаш да си спукаш главата давай ,а и не мисля че само с вдигане на налягането ще излетиш




Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 24 окт 2008 1:05


:roll: щом казваш :wink:


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Oil » Сря 29 окт 2008 17:36


Здравейте.............тъй като вече счупих един мотор и сега съм със друг 1.6тд искам и аз да отбележа че няма никакъв проблем на 1.2бар надуф на турбото тия работи и дивотий дето се говорят не са верни.............да спомена че с надуф не става трябва и ГНП-то да се регулира да пуска повече гориво за да се развърта по бързо турбото............може и да си сложите детски турбинки (за уста ) на разтоварващият клапан получава се доста интересен ефект...


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Сря 29 окт 2008 21:43


И аз мога да потвърдя че на мотора нищо няма да му стане нито от 1.2бара,нито от 1.5 :wink: Това го казвам от опит и също така мислех да казвам много други неща който съм пробвал,за да се питате от туи ко ще стане,от онуи ко щяло да стане.Ама шефовете на форума решиха ,че темата е изчерпана и я заключиха :evil: Ако имаш други въпросителни пиши на лични,ще гледам да помагам с квото мога :D


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот tarikat89 » Чет 30 окт 2008 19:54


и аз съм с моторетка 1.9 ТД(ААЗ) турбото ми е гарретт къв по точно е модела нз.. въпроса ми е как става тва надуване на турбота като се направи трябва ли да се сложи и някакъв уред за измерване да се следи..? и понеже на мен вмомента ми гори към 7.5-8градско колко ще дигне разхода ако също така сложа и интеркулер..?


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пон 03 ное 2008 14:39


Поради заключването на темата ми,ще си позволя да пусна едно клипче в тази,понеже и тя е за дизелаци.Надявам се никой да няма нищо против това.

................
Темата ти се заключи понеже се изчерпа и започна меренето на пишки и клипчета - не цапай и тази тема по този начин...
mod edit: Li4o



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта