Малко идейки от мен, тъй като съм мислил и ровил преди години по темата, отделно и наскоро около моя вентилаторен проект.
Колега, подходите са най-общо 2 - Хай тек и Лоу-тек
Лоу-тек-а е най-лесният и бързорезултатен и се състои от тягов двигател от електрокар или подобно возило, подходящо куплиране към съществувящият диференциал, мощно тиристорно управление за плавен контрол (или контакторни групи за стъпково ускорение), полу-тягови оловни батерии и малко силова електроника за реостатно спиране (при плавно натискане на спирачката до определено усилие да включва двигателя в генераторен режим и да дозарежда батериите, а при рязко спиране да си спира конвенционално)
Основният ти враг е един, и той е основното свойство на МАСАТА като физична величина, а именно - ИНЕРТНОСТТА. С прости думи - ТЕГЛОТО на системата, което ще трябва да ускоряващ или спираш, за който процес трябва енергия, до над 50% от енергията в системата.
И като тръгнеш да намаляваш теглото стигаш до Хай-тек решението:
Високомоментни свръх леки електродвигатели с редкоземни магнити и КПД над 95%, куплирани директно към колелата, най-много през лека планетарна предавка, литиеви батерии с процесорно амплитудно-честотно управление на разряда и заряда според околна температура, разреденост и т.н.
Задължително процеса на спиране е в генераторен режим, като има отделна батерия, дублираща основните и работеща само за спиране (при отказ на основните батерии), за капак и максимална сигурност че ще спреш при всички обстоятелства - независима механична осигурителна система за авариен блокаж на колелата (подобно на аварийната спирачка на асансьорите)
За капак - купето от леки композити, обличащи здрав кейдж от дуралуминий (теглото си е ОСНОВЕН фактор...)
Очевидно проекта ще тръгне от Лоу-тек, така че моят скромен съвет е - намери купе с ходова част от Голф 4х4, Дайхацу 4х4 или подобно миньонче, което е 4х4, разкарай всичко дето е в масло без задният диф или поне намери заден диф от VAG кола и го качи на Джетата отзад - така куплираш тяговият двигател през най-малко паразитни консуматори. Олекотяваш до безобразие.
Точка 2 е да намериш от някъде тиристорното силово управление от някой потрошен електрокар - тиристорното е много по-ефективно от контакторното. Това че требе да наредиш акумулаторите из цялото купе за баланс си го знаеш

Определено имаш моите адмирации, желая ти успех и ще следя с интерес!