VW Golf 4 Highline

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Пон 13 окт 2008 20:54


Не не в никакъв случай не си чешам крастата. Тя е друга =)
Просто съм любознателен и искам да науча повече за колата която имам.
В което няма нищо лошо, а тази инфорамция мога да я намеря само тук в този форум от вас !
А след като това е форум не виждам какъв е проблема да пиша за темите които ме интересуват и които са свързани с VW.
Още малко ще понауча някой неща и спирам. Няма да хабя повече хартия и мастило =p




Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Пон 13 окт 2008 22:52


виж това , беше питал за такова

http://pitstopshop.eu/product_info.php?cPath=759_760&products_id=4081


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Вто 28 окт 2008 14:11


Колеги имам малък проблем !
Често първа не иска да влиза и трябва да вкарам втора и после пак първа и тогава влиза ?!?
От скоро и трета влиза малко тегаво. Какво може да е ?!?
Казаха ми, че ако сменя съединителя ще се оправи. Какво Ви е мнението ?!?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 28 окт 2008 19:04


houzeboy написа:Колеги имам малък проблем !
Често първа не иска да влиза и трябва да вкарам втора и после пак първа и тогава влиза ?!?
От скоро и трета влиза малко тегаво. Какво може да е ?!?
Казаха ми, че ако сменя съединителя ще се оправи. Какво Ви е мнението ?!?

Чувал съм че на 1.6 кутиите са доста калпави и често дават фира,доколко е вярно това незнам...
Иначе можеш да започнеш със смяна на маслото на кутията и евентуално да обереш всички луфтове по лостовата система за превключване на скоростите,съединителя ако е заминал също може дати включва трудно,но тогава има и други симптоми които предполагам ги знаеш :roll:


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Вто 28 окт 2008 21:08


за износване на съединителя най-показателно е хъркането при включване на задна. Мисля че е най-добре да се провери нивото на маслото и "лостовата с-ма"


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Вто 28 окт 2008 22:34


може да е от луфтове по фтулките на лостовата система , пробвай да ги обереш и да ги смажеш малко , но може да е и от вилки на скоростната кутия .


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Сря 29 окт 2008 16:03


morfei1 написа:
И все пак магарето не е кон , климатикът не е климатроник.


Далеч съм от мисълта да изкарам климатика по-добър от климатроника, но пък той от своя страна не е нещо кой знае какво по-добро от предшественика си. Мен лично по ме кефи климатроника, заради дисплейчето, защото някак си старите врътки на климатика ми изглеждат old-fashioned :mrgreen: . Според мен, другият голям + на климатроника е вероятността да настина лятно време е доста по-малка, заради по-добрият контрол на температурата. Оттам на сетне, всичко е празни приказки, по мое мнение.

сутрин ,като влезеш в студена кола със замръзнали прозорци ,кое предпочиташ-

да духа топло почти веднага и да размрази стъклата, или

да чакаш половин час да стопли двигателя ,за да почне да духа топло.


По принцип си прав, но дефакто всеки който някога е имал щастието да кара Golf 2 ~ 3 , знае за какво парно става на въпрос - няма аналог. :Mr Green Fun. То това не е парно а направо си е пещ и стопля дявалски бързо в доста студени зимни условия :twisted: .

Като гледам накъде вървят нещата, спокойно можем да включим и няколко други екстри, които по мое мнение вършат работата си много по-добре от въпросният климатроник. Това са отопляемо предно стъкло, подгряване на седалките и печка или казано с две думи Winter pack (зимен пакет) :wink: .

мен ме дразни климатроника че трябва да държа 5 секунди ботона докато го спра.


Потребителски аватар
houzeboy
Мнения: 349
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот houzeboy » Сря 29 окт 2008 21:20


Хехе Americanec ти къде се обади бе бате =)
Иначе голямо благодаря на отзовалите се на въпроса ми !
Някой има ли идея кое колко може да струва ?
Най-вече ме интересува съединителя, приблизително колко може да струва ?
Явно ще се кара под ред. Масло, втулки, съединител...
Със задна скорост пък нямам никакъв проблем. Влиза си като в .... =)
И последно. Може ли нещо да се прее*е, ако карам много време така ?


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Чет 30 окт 2008 8:29


houzeboy написа:Хехе Americanec ти къде се обади бе бате =)
Иначе голямо благодаря на отзовалите се на въпроса ми !
Някой има ли идея кое колко може да струва ?
Най-вече ме интересува съединителя, приблизително колко може да струва ?
Явно ще се кара под ред. Масло, втулки, съединител...
Със задна скорост пък нямам никакъв проблем. Влиза си като в .... =)
И последно. Може ли нещо да се прее*е, ако карам много време така ?

абре почнахте едно ся друго...българска работа...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта