ти ся търсиш под вола анаконда деа....не съм запознат с условията на гаранцията, но ако не са истински пълни 7 години нещата много се променят....аз си размишлявам върху данните косвено...не съм навътре в тези неща...
и пак казвам....VW RULZ!



Pro Ceed Vs Сироко, коментари
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Мен лично подобен тип сметки убиват всичко ентусиазирано на тема автомобили в мен. Или можеш да си го позволиш и не мислиш или убиваш всичко детско в себе си със смятане и накрая свършваш с колело (ама от по-евтините).
Не можеш да сравняваш двете коли, защото са в различен ценови сегмент. Все едно да сравниш Rexton с ML?! Ами да, Rexton-а е по-на сметка и е същия на размер и до там спира всичко. Същата работа е сравнението между KIA и VW. По твоята логика можеш да вкараш и Mercedes CLC в сметката и съвсем да излезе KIA-та на сметка. Просто са различен ценови сегмент. Винаги корейската марка ще е по-добра ценово. Въпреки, че си плащаш като поп и за нея, защото ако сравниш оборудване и качество си далеч набутан с кинтите. VW иска от доста години да избяга от "народния автомобил" и го прави все по-убедително с моделите си... и цените. Плащаш си за емблемата. Като в случая това определено не е единствената рзлика. Покарал съм и Golf V и Kia Ceed (доволно доста) .. е KIA-та не ти дава същото усещане за качество. Една алтава е .. Да, кола е и върши основната си причина, за която е създадена, но не ти доставя удоволствие докато го прави. Относно гаранцията - при автомобилите тя е мнооооого разтегливо понятие и да ти кажа по-добре да не се стига до нея. В повечето случай производителя минава метър и пак ти си на касата с парите в ръка.
Така, че стълбичакта има много стъпала .. и за всички има стъпала. Голямата част от човечеството мотивира ежедневието си с идеята да се качи на следващото стъпалце, а там винаги го чака някой с по-голяма сметка за плащане.
пс. а, преместете и това мнение сега ..
пс2. абе модератора поне не е мързелив със заглавието
пс3. btw Ceed/ProCeed па няма нищо общо със Scirocco
Не можеш да сравняваш двете коли, защото са в различен ценови сегмент. Все едно да сравниш Rexton с ML?! Ами да, Rexton-а е по-на сметка и е същия на размер и до там спира всичко. Същата работа е сравнението между KIA и VW. По твоята логика можеш да вкараш и Mercedes CLC в сметката и съвсем да излезе KIA-та на сметка. Просто са различен ценови сегмент. Винаги корейската марка ще е по-добра ценово. Въпреки, че си плащаш като поп и за нея, защото ако сравниш оборудване и качество си далеч набутан с кинтите. VW иска от доста години да избяга от "народния автомобил" и го прави все по-убедително с моделите си... и цените. Плащаш си за емблемата. Като в случая това определено не е единствената рзлика. Покарал съм и Golf V и Kia Ceed (доволно доста) .. е KIA-та не ти дава същото усещане за качество. Една алтава е .. Да, кола е и върши основната си причина, за която е създадена, но не ти доставя удоволствие докато го прави. Относно гаранцията - при автомобилите тя е мнооооого разтегливо понятие и да ти кажа по-добре да не се стига до нея. В повечето случай производителя минава метър и пак ти си на касата с парите в ръка.
Така, че стълбичакта има много стъпала .. и за всички има стъпала. Голямата част от човечеството мотивира ежедневието си с идеята да се качи на следващото стъпалце, а там винаги го чака някой с по-голяма сметка за плащане.
пс. а, преместете и това мнение сега ..

пс2. абе модератора поне не е мързелив със заглавието

пс3. btw Ceed/ProCeed па няма нищо общо със Scirocco
Последна промяна от Sir T на Чет 30 окт 2008 9:09, променено общо 1 път.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
по темата ...цялата дискусия стана защото в БГ още новата кола е все още за доста хора трудно достъпна ....за мен в идеалния гараж има джипка за зимата , голямо луксозно комби да си водим челядта на море ..... и некво спортно торнадо .... като откачим да си ръчкам и едно чинкоеченто да ходя до магазина у София........ така че никога не може да ми хрумне да сръвнявам Ceed със спорт компакт като Сирокото еле па с някое ГТ автомобил ...те са на милиони км разстояние разделени по класове .....
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rosy написа:Ей човек не може да избъзика кин пин без да стане автор на тема![]()
Както се каза по напред и двата са купе-хечбек. Едното струва 25, другото двойно. Въпрос на вкус и пари.
Сирокото ...купе хечбек .......... в смисъл това че прилича на хетчбек не го прави такъв ...по тази логика половината сувове са хетчбек ....има фастбеци, лифтбеци и петдесет други класове ... Сиида е в класа на Голф типични хечбеци .... Сирокото е съвсем друг клас и е предназначен за други неща .....



какво сравняваме всъщност ...едното е практично и го взимаме да возим жената и децата ....... а другото се взима за да изплашим бъдещата жена до смърт

Последна промяна от Tyan на Чет 30 окт 2008 10:26, променено общо 1 път.
- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абсолютно безсмислен спор. Който са му кът парите да взима КИА. Колата не е лоша, става и до там. На който не му дреме, че ще изгуби 10000лв или колкото там се получават за 5 години, да си вземе Широко. Не мога да разбера каква е тая мания да се убеждават хората, че карат егати скапаните или егати скъпите коли, защото имало Голф 2 или Киа Пьонг Янг по на далавера или с повече екстри. Карайте всички Лади или S класи, според зависи в коя крайност попадате. А аз ще си карам каквото ме кефи...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Kia Pro Ceed е един страшно сполучлив модел според мен/дори и от към дизайн,което е нехарактерно за тия марки/+7 години гаранция+ниска цена.Дотук обаче не виждам никви прилики със "имиджовия" модел на ФВ "Сироко" освен че двете са двуврати хечбеци ,леко скосени отзад
.Няма кво да ги сравнявате -хората дето ще си купят "Сироко" няма да си копуват Киа ,та дори няма и да си купят голф ако не е поне ГТИ 


- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе сериозно ли сравнявате Сироко с тоя прословут Про Сийд?
Тва са различен клас коли най-малко - все едно а сравняваме Форд Фокус с Поло ГТИ - за какво говорим?
7-е години гаранция са перфектен рекламен трик - искам да стисна ръката на маркетинг директора, който го е измислил. Има поразяващ ефект.
Всеки си мисли, че като я имаш на хартия тая гаранция, 7 години нямаш грижи. Да ама не. Винаги могат да изкарат теб виновен за повредата - иди доказвай, че не си и имаш гаранционна карта в ръката - можеш да си я завреш...на тъмно и топло. Ей го живия пример - колата ти се разтропва през Октомври, те ти дават час за 21 Декември - браво бе. Ми ако е по-сериозна повредата и колата излезе от движение - бобината се скапе примерно - 2 месеца ще ги чакам да ми я сменят ли?
Аз скоро се возих в таксиджийска Хюндай Соната - ми ареса ми, деева - за най-последния модел иде реч. Не беше лоша кола. Тъй че корейските коли не трябва да се слаат под един знаменател.
Ако имах парите и най-вече мерака за нова кола, едва ли щеше да е Кия.
Тва са различен клас коли най-малко - все едно а сравняваме Форд Фокус с Поло ГТИ - за какво говорим?
7-е години гаранция са перфектен рекламен трик - искам да стисна ръката на маркетинг директора, който го е измислил. Има поразяващ ефект.
Всеки си мисли, че като я имаш на хартия тая гаранция, 7 години нямаш грижи. Да ама не. Винаги могат да изкарат теб виновен за повредата - иди доказвай, че не си и имаш гаранционна карта в ръката - можеш да си я завреш...на тъмно и топло. Ей го живия пример - колата ти се разтропва през Октомври, те ти дават час за 21 Декември - браво бе. Ми ако е по-сериозна повредата и колата излезе от движение - бобината се скапе примерно - 2 месеца ще ги чакам да ми я сменят ли?
Аз скоро се возих в таксиджийска Хюндай Соната - ми ареса ми, деева - за най-последния модел иде реч. Не беше лоша кола. Тъй че корейските коли не трябва да се слаат под един знаменател.
Ако имах парите и най-вече мерака за нова кола, едва ли щеше да е Кия.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Kia Pro Ceed е един страшно сполучлив модел според мен/дори и от към дизайн,което е нехарактерно за тия марки/+7 години гаранция+ниска цена.Дотук обаче не виждам никви прилики със "имиджовия" модел на ФВ "Сироко" освен че двете са двуврати хечбеци ,леко скосени отзад.Няма кво да ги сравнявате -хората дето ще си купят "Сироко" няма да си копуват Киа ,та дори няма и да си купят голф ако не е поне ГТИ
Т'ва е самата истина!

в основата на спора и на сравнението между тези две коли всъщност е разочарованието на феновете от дизайна на сирокото...хайде голф 6 и голф 5 били народни и масови коли ,не им трябва извънземен дизайн...но флагмана на VW при спортните бегачки трябваше е да нещо по-авангардно,а не да го бъркат хората по силует с просийд...дизайна е мек и женствен....за мен голф 2 изглежда по-добре...като не могат да го измислят да пуснат реплика на голф 2...общо взето дизайна при VW при последните модели куца...старото сироко изглежда по-злобно....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта