
Който има разходомер може да пробва, да решем на 5-та с обороти над 1400 /повечето коли са на толкова/ нез да е докоснат педала на гаста, но и не всички коли имат възмовност за "Принудителен Празен Ход"
LiRiX написа:Предолно ясно ми е, че като се спускам на ппх харчра по-малко. Но не 0лаблизко до нея, но баш аванта... не.
radotom написа:Движа с включен осцилоскоп от известно време. Обикновено ми е забит на Ламбдата, но си изведох сигнал и от дюзите точно за да го проверя този мит за ППХ. При спускане към дюзите не се подава нито едно импулсче!!! Но само леко чукниш ли педала и веднага скачат графиките на дисплея!
Така, че- мита е верен!
А и на мен ми се чува едно такова, като гърмене в ауспуха
Ако има достатъчно дълъг прав участък може да пробваш да загасиш колата и пак ще чуваш същото (и това пробвах)
radotom написа:Panev написа:При спускане на скорост, ако оборотите на двигателя са над 1800 (или поне някъде там трябваше да бъдат) ППХ-то се задейства и не се пуска бензин от дюзите.
Не съм на 100% сигурен, но мисля, че до 1 450-1 500 оборота нямах импулси. По-надолу май не съм падал.
Отделно- показанията на Ламбдата ми бяха на твърда 0, а при най-малкото натискане на педала иначе се появява, дори и кратко, импулсче от нея.
radotom написа:След проведени серия от експерименти- да докладвам резултати
Първо да кажа, че нормално карам на изпреварване на искрата на 10* преди ГМТ (в последствие ще се разбере, че май има значение!)
Опитите бяха проведени на равно, защото наклоните из пловдивското пОле са малко!![]()
Продължителноста на импулса към дюзите в режим на празен ход (на място)- 2.6м сек [мили секунди, демек- хилядна от секундата]
При движение с 2 500 оборота- 3м сек. Същото е и при 3 000. Повече не съм пробвал. При ускорение (не прекалено бурно) расте до 5.5м сек, вероятно ако натисна- може и още!
Ако оборотите ви са под 2 000 об/мин то при отпускане на газта колата се движи сякаш е на празен ход! Т.е.- не се включва системата за ППХ!
При обороти > 2 000 об/мин при отпускане на газта импулсите изчезват и се възстановяват точно на 1 000 об/мин!
Тъй като имах известни съмнения- спрях и си врътнах делкото на заводските 6* преди ГМТ.
Отново под 2 000 об и отпускане на педала системата за ППХ не се включи, но за сметка на това, когато вдигнах над 2 000, тя си включи и изчезнаха импулсите. Интересното е, че остана задействана до 850-900 об/мин. Т.е- с около 100-150 оборота по-ниски обороти на ППХ!
Нямах възможност да пробвам какво ще се случи при по-голямо изпреварване на искрата, примерно при 16-18* преди ГМТ, въпреки, че се опитах да проведа експеримента- паднаха акумулаторчетата на осцилоскопа!
Но изпитвам силни съмнения, че границата им ще се качи!
Това поставя въпроси пред колегите с по-голям аванс заради газови уредби, без да имат монтиран ТАП.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта