едно-две бг Митсубишита

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 31 яну 2006 23:00


И аз съм се возил в едно Субаро , ама не помня какъв двигател беше , а тва Субаро беше на един щангист

а и Митцубушито е мноо готина кола , абе да им се радват и тва е




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 01 фев 2006 0:40


Мойто ЕВО е почти на път за БГ, само че не е от новите модели..... ЕВО 6


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 01 фев 2006 0:52


:shock
мойта любима кола - Лансер ЕВО пък било то 6, 7 или 8

п.п. имам си една мечта - да се повозя на такъв звяр, дано се осъществи в този ми живот :?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 0:59


prj57 написа:Мойто ЕВО е почти на път за БГ, само че не е от новите модели..... ЕВО 6


Нищо, ако е Ево6 Томи Макинен единшън още по-добре.
В един епизод на 5 Гиар гледах сравнение м/у Ево6 и Ево 9 и Ево6-цата дате по бързо време на писта, водещия каза, че Ево9-цата е с по-софт настройки от Ево-6.

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 01 фев 2006 14:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 01 фев 2006 1:17


свалих си едно от предаванията на Топ гиър и там сравняваха Ламборгини Галярдо (или Мурселаго, сега не се сещам) с Ево 8 MR FQ400, като ги пуснаха да се гонят на писта едно след друго. Ламбото тръгна първо и веднага след него Евото, няколко обиколки направиха, като Ламбото не можа да избяга с нито секунда :shock и накрая се завъртя на пистата.
п.п.някой ако го е гледал да обясни какво казаха,че съм зле с английския :oops:


п.п. http://video.google.com/videoplay?docid=5639412376935133899&q=top+gear та за това говорех де :D :D :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 1:34


Попринцип Мурсиелагото е малко по-бързо от Ево FQ400, но не вярвай на тези подобия на състезания на Топ Гиар. Идеята беше Джереми да покаже колко бърз може да бъде един седан с 4 врати шофиран от стар дебелак.
Гледал съм по Топ Гиар как Ягуар Xj220 бие на драг Пагани Зонда С, но това не може да се случи първо защото паганито е по-мощно, по-леко и има по-добро време на 1/4миля.
Също така гледах сравнение м/у 911 GT3 RS и Ферари 360Модена CS и изкараха ферарито по бързо на права, но и това не е вярно мога да ти дам резултатите от тестове на много списания и навсякъде Поршето разцепва ферарито във всички дисциплини ускорение скорост, спиране, странично ускорение, слалом. На НордШлайфе на Нюрбургринг положението е същото.
Дори е по-леко от Ферарито, а той каза че Поршето са го олекотили с по-малко килограми от ферарито и затова ферари печели (но 911 Gt3Rs е по-лекия автомобил)
Виж гледай и тази серия, ако можеш.
Гледах също така и как Окатавия 1.9Тди е по-бърза от Голф 4 ГТИ на права, но това пак не е вярно.
Просто като гледаш Топ Гиар си имай едно наум. Мога да давам много примери, но не ми се пише повече.
Въпреки това може е най-доброто предаване за автомобили

Сега да ти кажа за този модел FQ400, той е с двигател 2 литра 400коня
струва 85хил $ и е произведен в ограничена бройка. В предаването обясниха, че може да се кара само с Шел оптимакс и трябва да се сервизира много често. Гумите му също са от много меки смеси и си отива много бързо.
Двигателя на колата са използвани много части от известни тунинг фирми.
Има 680кубикови инжектори на HKS
Ковани бутала на Омега
Мотек М800 компютър, които управлява мотора
Ковани биели пак на HKS
Турбина Гаретт ГТ, която е къстъм билд
С две думи автомобила е зверски тунингован и са използвани части от най-реномирани тунинг фирми (HKS).

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 01 фев 2006 1:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 01 фев 2006 1:41


мерси за бързия отговор :D . много се впечатлих от Митсуто, страшна работа е... голям фен съм му :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 1:52


Прочети горе сега дописах поста.
Също така този автомобил харчи супер мноогоо бензин и има огромен турбо ЛАГ.
Това е така, защото има огроно турбо и то се развърта по трудно, но като започне да духа яко става интересно.
Той точно затова даде пример с Фиата, които Митсубишито не можа да мине, защото караше на много ниски обороти и висока предавка и турбото не правееше никакво налягане.
Също така колата има много голям радиус на завиване и вози като каруца.
Накрая водещите стигнаха до извода, че колата е прекалено екстремна и по-добър вариант е Ево8 FQ320, което е малко по-бавно, но засметка на това по-евтино и няма недостатъците на FQ400.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 01 фев 2006 2:03


много, много ти благодаря за инфото дето ми даде за автомобила bowdown respect , ако има български сайт за Ево-та ще съм ти много благодарен да ги споделиш, за да си обогатя още познанията за тях или места от където да прочета :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 2:43


Ми за български сайтове не знам, мисля че няма.
Утре ще се разтърся из компютъра имам много филмчета за Ево и Импреса и ще ти кажа то къде съм ги свалил.

Иначе за Евото какво да ти кажа използва AYC - active yaw control, - което ще рече активен диреференциал. Той разпределя мощността м/у преден и заден мост, а от там има и система, която я разпределя м/у предно ляво и дясно колело.
Общо взето електроника до шия.
Двигателя е напречно разположен докато при импрезата е надлъжно разполежен. При Субаруто двигателя е боксер и е сложен надлъжно и разпределението на масите при нея е по-добро м/у преден и заден мост и ляво и дясно. При Суби диференциалите са механични и няма толкова електроника като при Евото. Попринцип евото се управлява по-добре и при него няма недозавиване (understeer)както при Субаруто.
С две думи основната разлика м/у двата автомобила, е че това което прави Митсубишито с много електроника го прави и Импрезата, само че с по-добре балансирано шаси и доста по-малко електроника -> тя и затова е по-бавна на писта.
Кой от двата автомобила предпочитам не мога да ти кажа, много е трудно да се каже кой е по-добър от двата.
И двете коли имат една и съща цел, но просто философиите им са различни. Аз като, че ли препочитам малко повече Субито. Просто боксерния му мотор е много добре балансиран и при идентичен обем има леко малко по-добри показатли. При по новите субита може да се регулира разпределението на мощността м/у преден и заден мост от купето нормално то е 65-35 заден-преден мост.

Цифрите, които сега пиша са наизуст, не ми се пускат филмчета и не ми се рови из нета да давам конкретни данни.
Субито също така има и по-качествен интериор, но пък няма AYC-за жалост, което дава голямо предимство на Евото.
Лично на мен като дизайн Ево 5 и Ево 6 са ми любими. Има един модел на Ево6 Томи Макинен единшън, които е просто култов.
По-търси също тата и нещо за Ауди Sport Quattro, Audi Sport quattro S1, Lancia Delta Intergrale, Porsche 959 =>това са пионерите при тези автомобили от там тръгва манията.
Разрови се из нета има много интерсни неща и за двете - тестове и сравнения и ще видиш каква е разликата.
Едни списания предпочитат Ево други Импреза.
Има и две фирми едната е РалиАрт, а друга Продрайв. Първата подготвя автомобилте на митсубиши, а другата на Субару и не само
Виж в дата.бг и в арената на bestmotoring има едно филмче за импреса, има също така и един филм пак на бест моторинг Factory fighters. Задължително ги гледай.
Утре, ако имам мерак ще се разровя да ти дам доста линкове.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 01 фев 2006 2:50


Пичовете от Best Motoring ги гледах как сравняват новото Скуби със Ево-то и Скубито съдра Евото, по стабилно беше и по бързо се съвземаше след зверски завои.... правиха къс драг, следван от верижни завои и след тва 180 градуса и обратно....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 2:58


Как се казва филмчето да не е FactoryFighters, има и още едно само за Импреза и Ево и отначалото ги пускат на писта: бяло Ево 7 vs. бяла Импреза Sti Spec. C, че аз имам около 40ГБ филмчета и това второто не мога да го намеря, май съм го затрил някъде.
Във Factory Fighters сравняват Еvo 8MR със една Импреза Sti на слалом на овал при висока скорост и Импрезата изпусна единия от конусите точно заради недозавиването си.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Сря 01 фев 2006 9:04




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 01 фев 2006 10:38


niikoo_1 отново благодаря за инфото дето ми даде :D , поразрових се в нета за интересни клипчета и ето какво намерих :roll:


Lancer EVO Vs. Ferrari F360 Modena
Evo 9 FQ320 Vs. Evo 6 - Fifth Gear
всъщност ето направо и сайта с клипчета
http://www.autoclips.net/page2.php?page=1&parent=55&id=371



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта