Киата е хубава кола, но основното предназначение (на всички коли от този тип) е да те превози от т.А до т.В. Да те закара там сравнително комфортно, без проблеми и с малък разход.
Скирокото е кола, която когато тръгнеш от т.А към т.В нарочно минаваш през т.С, за да може да покараш повече. Целта на този вид автомобили е да се кефиш. Целта на тези коли е да караш, а не да се возиш, целта на тези коли е изцяло удоволствието от шофирането и тук цената съответно е по-висока, защото удоволствието се заплаща.
Никой трезвомислещ човек не си купува Е 63AMG само, за да закара децата си на училище. За това има E 220 CDI. И тук нещата седят по същия начин.
Сравнявате несравнимото.
Дори да са в един клас, те не са еднакви коли. Не са предназначени за един и същи потенциален потребител.



Pro Ceed Vs Сироко, коментари
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хехе, прави разлика му капитализация и оперативна печалба. Знаеш ли кои други фирми бележат макар и малък ръст тази година освен ФВ?Tyan написа:мъка братче ще фалират с тия некачествени автомобили дето правят
Дачия и Кия

А при рецесия най-засегнати ще са скъпите модели - сегмента на Порше, Ауди и стоящите м/у премиума и ширпотребата Пасат/Голф. Не че ми дреме за големите корпорации

Последна промяна от restless на Чет 30 окт 2008 21:52, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="LILO&STICH"][/quote]
Я кажи, че ми е интересно през колко км. са им сервизните интервали и колко пари струва едно обслужване да речем първото или второто.
А отностно самата кола, карал съм няколко пъти такава и веднага след това съм се качвал в конкурентен автомобил за да ги сравня и впечатленията са:
Та недостатъците на КИА Сийд, сравнявал съм я дикретно с долу посочените автомобили и найстина КИА-та се представя най-слабо:
- много лошо филтрира неравности, чува се по-силен удар вътре в купето спрямо останалите автомобили от този клас (Астра, Голф 5, Аурис, Корола, Лансер, Фокус, Леон)
- Много изуствено и ситентично усещане през волана, имаш чувство, че не свързан с гумите
- Най-лошата возия (спрямо горе изброените автомоби)
- Най-лошата настройка на окачването като компромис управление возия
- най евтината тапицерия на седалките (ужасна
- най-евтината пластмаса
- неточно превключване на скоростите, неудобна топка на скоростния лост
- неудобно разположение на педалите.
- най-шумно работещето окачване
- 1.6дизела харчи с 1.2литра повече спрямо 2.0ТДИ 140коня на Фолксваген при положение, че колите са карани по един маршарут.
- Евтини бутони, лошо четливи прибори на таблото
- най-ниска остатъчна стойнст при препродажба
- Като я погледнеш отвън внимателно си личи, че колата е правена Он а бъджет (особено предницата)
Единственото хубаво нещо, е че колата е една идея по-евтина от останалите в този сегмен, но аз си задава следния въпрос, защо подяволите да спестя 3хил. лв. като си купувам КИА, като по-добре да ги дам тези пари и да си взема да речем: Астра, Аурис, Лансер, Леон, Фокус.
Питам защо
Всеки разумен човек би дал 2-3хил. лв и би си взел нещо друго, особено, ако колата е лизингова за 40лв. по-ниска вноска никога не бих си взел такъв автомобил.
И са някой сигурно ще ми изкара някой тест дето сравняват Голф 5 с Киа на Аутобилд или нещо подобно, карал съм почти всичките коли в тоя клас и вярвайте ми КИА-та е най-зле откъм комфорт, окачване, управление и още много неща. По-ниска цена да, защото колата е един компромис, при нея има компромиси в почти всички насоки.
Това, че много хора не могат да ги усетят и я сравняват с по-стара кола и им се вижда като самолет е друга бира затова с тях няма да се спори и да им се разваля кефа от новата количка дето са си купили

Я кажи, че ми е интересно през колко км. са им сервизните интервали и колко пари струва едно обслужване да речем първото или второто.
А отностно самата кола, карал съм няколко пъти такава и веднага след това съм се качвал в конкурентен автомобил за да ги сравня и впечатленията са:
Та недостатъците на КИА Сийд, сравнявал съм я дикретно с долу посочените автомобили и найстина КИА-та се представя най-слабо:
- много лошо филтрира неравности, чува се по-силен удар вътре в купето спрямо останалите автомобили от този клас (Астра, Голф 5, Аурис, Корола, Лансер, Фокус, Леон)
- Много изуствено и ситентично усещане през волана, имаш чувство, че не свързан с гумите
- Най-лошата возия (спрямо горе изброените автомоби)
- Най-лошата настройка на окачването като компромис управление возия
- най евтината тапицерия на седалките (ужасна
- най-евтината пластмаса
- неточно превключване на скоростите, неудобна топка на скоростния лост
- неудобно разположение на педалите.
- най-шумно работещето окачване
- 1.6дизела харчи с 1.2литра повече спрямо 2.0ТДИ 140коня на Фолксваген при положение, че колите са карани по един маршарут.
- Евтини бутони, лошо четливи прибори на таблото
- най-ниска остатъчна стойнст при препродажба
- Като я погледнеш отвън внимателно си личи, че колата е правена Он а бъджет (особено предницата)
Единственото хубаво нещо, е че колата е една идея по-евтина от останалите в този сегмен, но аз си задава следния въпрос, защо подяволите да спестя 3хил. лв. като си купувам КИА, като по-добре да ги дам тези пари и да си взема да речем: Астра, Аурис, Лансер, Леон, Фокус.
Питам защо

Всеки разумен човек би дал 2-3хил. лв и би си взел нещо друго, особено, ако колата е лизингова за 40лв. по-ниска вноска никога не бих си взел такъв автомобил.
И са някой сигурно ще ми изкара някой тест дето сравняват Голф 5 с Киа на Аутобилд или нещо подобно, карал съм почти всичките коли в тоя клас и вярвайте ми КИА-та е най-зле откъм комфорт, окачване, управление и още много неща. По-ниска цена да, защото колата е един компромис, при нея има компромиси в почти всички насоки.
Това, че много хора не могат да ги усетят и я сравняват с по-стара кола и им се вижда като самолет е друга бира затова с тях няма да се спори и да им се разваля кефа от новата количка дето са си купили


- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сервизното 1-о е на 1000км и не се плаща нищо.
Следващите,ако си набарал талон до 5 ТО смяната на консумативите е фрии.Иначе по 340лв май беше,като е на 15к
За останало което си писал,ще кажа само едно:Всички се чака адски много.Нямат наличност и ако си късметлия,за 3 месеца може и да ти доставят.Включително и R класата на мерцедес
Возия,лопане и т.н. което споменаваш,явно е от някой тестов автомобил
дето го е карал кой ли не
Незнам. Чувам,че имат проблеми с лака на боята,но всичко се оправя
Перфектна кола от новите няма
,сам съм се убедил след голямо обикаляне и подбиране 
Следващите,ако си набарал талон до 5 ТО смяната на консумативите е фрии.Иначе по 340лв май беше,като е на 15к
За останало което си писал,ще кажа само едно:Всички се чака адски много.Нямат наличност и ако си късметлия,за 3 месеца може и да ти доставят.Включително и R класата на мерцедес

Возия,лопане и т.н. което споменаваш,явно е от някой тестов автомобил


Незнам. Чувам,че имат проблеми с лака на боята,но всичко се оправя

Перфектна кола от новите няма


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За лопане не споменавам
колите, които съм карал са били нови и нераздрънкани, просто колата филтрира напречните неравности най-зле и окачването и работи по-лошо от на конкурентите, за които споменах, управлението е на същия хал.
Неща, които не всеки може да долови при каране на автомобила по простата причина, че няма достатъчно голяма база за сравнение.
Това, за чакането изобщо не е показателно, за много нови автомобили се налага да се чака, защото в повечето случай това, което е на склад не те устройва.
Това за перфектната кола е вярно, така си е.

Неща, които не всеки може да долови при каране на автомобила по простата причина, че няма достатъчно голяма база за сравнение.
Това, за чакането изобщо не е показателно, за много нови автомобили се налага да се чака, защото в повечето случай това, което е на склад не те устройва.
Това за перфектната кола е вярно, така си е.

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами може и така да го усещаш,и доколкото чета и имам база за сравнение,окачването си е повече от добро,спрямо опел;форд;фиат;тойота;мазда.
Има проблем със стойката на стабилизатора,но се оправя и подменя сервизно с такава от соренто
Шумоизолацията си е ОК,доказа се че е предизвикано от "прекрасните" гуми с които идват-Мишелин
Има проблем със стойката на стабилизатора,но се оправя и подменя сервизно с такава от соренто

Шумоизолацията си е ОК,доказа се че е предизвикано от "прекрасните" гуми с които идват-Мишелин

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Общо взето всеки си хвали каквото кара... За да има наистина обективни мнения, трябва да са от хора, които не карат нито Vw нито Kia и разбират от автомобили
Погледнете темата за гумите - кои са най-добрите? И следват хиляда отговора с хиляда мнения и всеки хвали неговото си, ако ще най-въшливите гуми, дето са с грайфер като на галоши от 2.5 на завод Малчика, пак са най-добрите... защото някой майстор му ги е препоръчал и той си ги е купил и понеже през живота си, си купува за сефте чисто нови гуми (до сега е бил само на втора ръка по 25 лева парчето, мнооооо запазени, като нови направо), и му се струват извънземни... Онези глупаци, дето дават по 300+ лева за гума, тях не може да ги разбере
луди ли са, к'во им има? ...
Та и с колите така...
Както един френд обича да отговаря на въпроса "Това струва ли си парите?" с отговора "Струва си, стига да можеш да си го позволиш"
С две думи, не са глупаци тези клиенти, дето направиха VW и Toyota но.1 брандове в автомобилния бизнес, разбира се, не са и глупаци, тези които си купуват Киа и подобни... просто въпрос на възможности. Ако живеехме в Германия и взимахме по средно 5-6к евра на месец, нямаше въобще да се сетим даже за Киа...
Иначе, ако се разграничим от спама и особено от модераторския такъв, смятам, че темата отдавна е за катинар поради най-малката причина, че е нарочна провокация от страна на Rosy, който сега седи и гледа сеир как народа ще се избие. Даже го подозирам нарочно в избора му на Киа за конкурент на Vw поради пристрастията на LILO&STICH, надявайки се по този начин темата му да остане по-дълго незаключена
А по темата - разликите между Ceed и Scirocco са от земята до небето, просто поредната безсмислена тема. Пак повтарям, че явно Rosy се е затъжил за модула

Погледнете темата за гумите - кои са най-добрите? И следват хиляда отговора с хиляда мнения и всеки хвали неговото си, ако ще най-въшливите гуми, дето са с грайфер като на галоши от 2.5 на завод Малчика, пак са най-добрите... защото някой майстор му ги е препоръчал и той си ги е купил и понеже през живота си, си купува за сефте чисто нови гуми (до сега е бил само на втора ръка по 25 лева парчето, мнооооо запазени, като нови направо), и му се струват извънземни... Онези глупаци, дето дават по 300+ лева за гума, тях не може да ги разбере

Та и с колите така...
Както един френд обича да отговаря на въпроса "Това струва ли си парите?" с отговора "Струва си, стига да можеш да си го позволиш"

Иначе, ако се разграничим от спама и особено от модераторския такъв, смятам, че темата отдавна е за катинар поради най-малката причина, че е нарочна провокация от страна на Rosy, който сега седи и гледа сеир как народа ще се избие. Даже го подозирам нарочно в избора му на Киа за конкурент на Vw поради пристрастията на LILO&STICH, надявайки се по този начин темата му да остане по-дълго незаключена

А по темата - разликите между Ceed и Scirocco са от земята до небето, просто поредната безсмислена тема. Пак повтарям, че явно Rosy се е затъжил за модула

niikoo_1 написа:
Та недостатъците на КИА Сийд, :
с оглед на това което си изброил съм абсолютно убеден , че си тествал Киа Рио или дачия - не сиид, защото нищо от изброеното от теб не е вярно
АМА НИЩО !!!
отиди в шоурума на Киа и пак виж как е изработен интериора, от какви материали, уредите как са подредени - осветеност, видомост и т.н. - и пак пиши
автомобила се изработва в словакия по най-високите европейски стандарти - на същото место където се правят туарезите и Q7 !
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
musura написа:Пак повтарям, че явно Rosy се е затъжил за модула
Колега Мусурче, нещо си се объркал. Ако обичаш ще ми мръщиш вежди(

Автора на тази тема не съм аз, а колегата Tyan

Разликата между про сийда и сирокото не е между земята и небето, а точно 20-25 хил лева. Да, сирокото хваща око, но то и новата Хонда Civic хваща око. Там дори разликата се скъсява на около 10 бона.
Забавно е как искате да изкарате Сирокото като някакъв имиджов модел на WV.
. Добра фирма са ФВ, но така кола като гореописана нямат. Това горното е съвсем друг клас коли, които братята немци не произвеждат.Скирокото е кола, която когато тръгнеш от т.А към т.В нарочно минаваш през т.С, за да може да покараш повече. Целта на този вид автомобили е да се кефиш. Целта на тези коли е да караш, а не да се возиш, целта на тези коли е изцяло удоволствието от шофирането и тук цената съответно е по-висока, защото удоволствието се заплаща
- rosy
- Вечен БАН
- Мнения: 2055
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
One написа:rosy написа: ....Това горното е съвсем друг клас коли, които братята немци не произвеждат.
е тук няма да се съглася с теб....забравяш порше, R8 на ауди, SLR на мерцедес, М сериите на БМВ.....R32/36 на VW.....
Имах предвид само VW. Аз под имиджов автомобил разбирам Бентли, Р8, СЛР, БМВ както каза имат такива. Какво му е имиджовото на Сирокото, та то струва колкото една добре оборудвана единица на БМВ


Няма как една кола която струва 25 000 евро да е имиджова.
rosy написа: Имах предвид само VW. Аз под имиджов автомобил разбирам Бентли, Р8, СЛР, БМВ .
а така поясни де

то реално ако погледнем VW като име и замисъл дори не е имиджов автомобил, а народен....като цени избягъл далеч от народните представи обаче
поради тази причина един брилятен във всяко отношение автомобил като фаетона не успя да се наложи в най-високия клас
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта