golf 3...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
niki74
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

golf 3...

Мнениеот niki74 » Чет 30 окт 2008 21:40


колеги...имам един проблем... :lol: като допра клемата на масата до плюса на акумулатора дава искра...каэаха ми че не трябва да е така и поради тая причина ми пада акумулатора много често...как да проверя какво ми гьлта ток....голфа е 1.8 mono..94 g..предварително ви благодаря...




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Чет 30 окт 2008 22:07


А защо ги допираш ???:idea:
Като не го правиш пак ли пада ???
Каква музика имаш ???
Оправи заглавието..... :wink:


Потребителски аватар
nikoga_sam
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Панагюрище

Мнениеот nikoga_sam » Чет 30 окт 2008 22:08


може да от много неща, аларма, касетофон или диск, запален плафон в купето - и още куп неща. за да разбереш от кое е, трябва да започнеш да ги изключваш едно по едно и ще разбереш от кое е. след това ще видиш дали трябва да е от това или има нещо друго.


niki74
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот niki74 » Чет 30 окт 2008 22:17


нямам нито аларма...нито каквито и да е екстри....имам само един касетофон...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 30 окт 2008 23:15


проблем с токове не се решава с гадаене, а с мерене!
иди при някой, който поне знае от коя страна се държи мултицета, и не му фърля леб да не го апе-ще ти реши проблема.

заглавието ти не отговаря на правилата-затова темата отгърмява.
можеш да си пуснеш нова, само че моля направи я малко по смислена. кажи какви мерки си предприемал досега и какво е дало резултати.
за начало може да почнеш с един ампермер последователно на единия полюс на акумулатора и да кажеш какви стойности показва.
а ако искаш, може да почнеш да вадиш бушоните един по един, докато покаже 0 и да видиш на коя верига е проблема в описанието на бушоните.
а ако това, което съм написал няма никакъв смисъл за тебе-недей се занимава с нова тема-иди при човек, за който би имало смисъл.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта