Проблем тресене на 3, 4, 5 и 6 предавка. Решен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Проблем тресене на 3, 4, 5 и 6 предавка. Решен проблем

Мнениеот Phoenix9000 » Пет 31 окт 2008 20:50


Здравейте колеги. Темита ми не е съвсем за тук но все пак ще си напиша писанията. Имам Шкода Суперб 2,5 ТДИ 6 цилиндера AYM двигател 6 скоростна (ръчна). Проблема ми е следния: На определени обороти (различни за различните предавки) тресе. Подскача скоростният лост и се тресе цялата кола. На трета предавка тресе от 2000 оборота до 5000 на четвърта тресе от 2500 до 3500 оборота на пета тресе от 2000 до 3000 и на шеста тресе от 1500 до 2300. Тресе най-много когато давам повечко газ. Ако не съм настъпил педала здраво не тресе много. Колкото повече настъпвам толкова повече тресе. На празен ход не тресе на неутрална не тресе независимо от оборотите. Много странно явление. Не са тампони проверени са. Не е дебитомер. Не е EGR. Пробвах със вълшебната смес 25 литра нафта 1 литър бензин - няма резултат. Дайте идеи какво да проверявам и какво да теставам. Имам Ваг-Ком няма грешки вече, всичко което даваше грешки е сменено. Пали студена супер. Набира се страхотно. Не пуши. Разхода и е мн. добър. Ремъци и ролки нови. С чип тунинг е. Моля помагайте!!!! :roll: :cry: :cry:

Последна промяна от Phoenix9000 на Чет 04 дек 2008 20:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пет 31 окт 2008 21:31


Е предпоследното ти изречение дава отговор на всичко :twisted: .Не се притеснявай вследствие на чип тунинга нараства доста осезаемо въртящия момент и съединителя как да се изразя не може да го понесе.Аз като чипирах моя ФяТ така претрисаше,когато почнеше да надува турбото,че имах чувството че ше се разпаднем на пътя.Смених чисто нов комплект съединител Валео....и пак тресе яко отчитано на бустметъра т.е когато започва да надува турбината.Спасение няма или да преминаваш през тези обороти с не папълно натиснат педал на газта.Един друг пич във Фиятския форум беше си сложил керамични плочки на феродовия диск и отначало вика,че било по-добре..сега вика пак е същото дередже само дето си дал парите за керамичните плочки.Ти осещаш ли осезаема разлика преди и след чипа в мощността?


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Пет 31 окт 2008 21:55


Колата така я взех с чип. За турбината правих експеримент откачих и вакума които я включва. Положението е същото. Съединителя отделя добре. Няма вибрации при тръгване. Добре поема като я насъскам на ръчна спирачка (Опитва се да тръгне без задния мост). Правих си и опит на по виски предавки на място с полусъединител няма никакви вибрации.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 31 окт 2008 22:49


Phoenix9000 написа:Колата така я взех с чип. За турбината правих експеримент откачих и вакума които я включва. Положението е същото. Съединителя отделя добре. Няма вибрации при тръгване. Добре поема като я насъскам на ръчна спирачка (Опитва се да тръгне без задния мост). Правих си и опит на по виски предавки на място с полусъединител няма никакви вибрации.


Причините са две. Но те могат да се характеризират така:
- силен чип + изправен съединител
- силен чип + неизправен съединител

Ако махнеш чипа, колата ще се оправи но това не гаранция че е от чипа. Ако смениш съединителя и си остане - 100% чип.

Това са вариантите. Лошото е че при по лесния вариант няма да си убеден кое е проблемното. :(

Може да се зареди друг софтуер и да се види как ще се дъжи колата.

п.с. да не съм те подвел като съм писал само съединител, защото за мен едно цяло - притискателен,феродов, аксиален лагер и маховик.
така се сменя, който се грижи за автомобила си. :wink:

Последна промяна от Andonov на Съб 01 ное 2008 11:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 31 окт 2008 23:08


до колкото съм запознат колата отдавна е с чип а проблема е от скоро


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 31 окт 2008 23:12


ifidik написа:до колкото съм запознат колата отдавна е с чип а проблема е от скоро


Ами ако е така (макар че не е описано от автора) проблема е ясен. :wink:
Не е необходимо да го пиша. Всеки може да сметне колко е 2х2.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Съб 01 ное 2008 9:46


...маховика.....демпферен е.....дали не е той


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 01 ное 2008 11:27


lrlmodo написа:...маховика.....демпферен е.....дали не е той


:да:


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Съб 01 ное 2008 21:25


Добре ще сменя маховика и съединителя като за цялата операция ще се ръсна 3 хилки, но ако казвам ако все пак не се окаже това какво ще правя после. :? Много хора вече ме насочват на към демферния маховик, но не виждам логика в това. Поръчъл съм го комплекта от Еуратек и ще го сменя. Много се надявам наистина това да е проблема. Ще пиша като дойдат частите и направя смяната какъв е резултата.

Последна промяна от Phoenix9000 на Съб 01 ное 2008 21:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Съб 01 ное 2008 21:28


небързай ей човеко


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Съб 01 ное 2008 21:33


Колата не се кара така. Жената е в кофти състояние и не мога да и усигуря нормално пътуване. а идва зима и ще пътувам доста често от Царево до София и обратно. От 1 месец вече се лутам какъв е проблема и много неща тествах всичко за което съм се сетил и хората са се сетили да кажат съм пробвал. Няма спасение. Само маховик не съм сменил и него ще сменя пък по зле няма да стане :)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Съб 01 ное 2008 21:47


Ми оторизиран сериз,пробвал ли си,поне като ще да е с гаранция да е.Не че ги разбират повече


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 02 ное 2008 6:49


Предполагам вътрешните карета си ги проверил !!! Ако не си , вземи се гмурни в канала и поразмандахерцай полуоските на ръка.


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Съб 08 ное 2008 21:37


Каретата са тествани, няма проблем с тях. Още не смея да ида до еуратек да си взема маховика и съединителя. Още малко тестове ще направя и до 2-3 дни ще я разглабям ако нищо друго не открия


Потребителски аватар
dinchev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Мнениеот dinchev » Вто 11 ное 2008 21:13


по4ти сам сигурен 4е са ватрешните карета /от кам ск. кутия./така 4е ако трябва ги отвори и провери.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта