Булстрад Бонус-каско= Бонус- дърво

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Hristov1
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Булстрад Бонус-каско= Бонус- дърво

Мнениеот Hristov1 » Пон 27 окт 2008 18:58


Уважаеми колеги,
Много внимавайте при сключване на тази застраховка. Дават ви 20 % бонус при сключване, а след това ако трябва да регистрирате каквато и да е щета трябва да си доплатите бонуса от 20 % и чак сле това можете да регистрирате щетата. Алармирам, защото цената е по- атрактивна от остналите дружества и сега дори тече реклама по телевизията.

Христо Христов




Потребителски аватар
break
Мнения: 532
Регистриран на: Чет 17 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот break » Пон 27 окт 2008 20:40


до колкото знам доплащаш останалите 20% само ако виновен за произшествието си ти!!!ако друг е виновен-не!!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 27 окт 2008 20:54


При каското няма виновен - невиновен.
Тези 20% си ги плащаш при завеждане на щета като поп. :lol:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 27 окт 2008 20:58


За каско или гражданска става дума?


Потребителски аватар
Oxyde
Мнения: 1090
Регистриран на: Нед 16 сеп 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Надежда

Мнениеот Oxyde » Пон 27 окт 2008 21:35


Каско,то почти всички застрахователи си имат такава клауза,при изплащане на части,когато има застрахователно събитие трябва да се изплати цялата застраховак преди те да платят...


velizar987
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот velizar987 » Пон 27 окт 2008 21:44


.

Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:02, променено общо 1 път.


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Пон 27 окт 2008 22:28


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 10:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 27 окт 2008 22:56


За това трябва да се пита, като се прави застраховка :idea: Аз от 100 години работя с Булстрад и до сега не са ме карали да доплащам нищо :idea:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 27 окт 2008 23:50


musura написа:... Аз от 100 години работя с Булстрад ...

младолик изглеждаш mhihi mhihi mhihi

бонус каското в булстрад се наложи да го доплащам заради спукано челно стъкло от камъче.
няма виновен-невинен.
ако устискаш без щета и двете страни са на далавера.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 27 окт 2008 23:55


Ако има протокол от кат и не е виновен собственика - не се плаща бонуса. При всички останали случаи, при завеждане на щета се плаща. На мене това ми го казаха още в началото и ми беше ясно че ще си го платя :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 28 окт 2008 0:13


golfer написа:
musura написа:... Аз от 100 години работя с Булстрад ...

младолик изглеждаш mhihi mhihi mhihi


Мда ;) Млад, но с хиляди щети... както се казва, други хора за цял един живот не могат да ги направят :oops:

Общо взето идеята е, да минеш по-тънко като правиш полицата и ако си късметлия без ПТП-та си на далавера. Аз понеже не разчитам, че няма да имам щети, не сключвам такъв вид застраховки...

Между другото ме светнаха, че за коли по-възрастни от 8 години (демек преди 2000-та) задължително ще има самоучастие искаш-не искаш :idea:


Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DAKSUN » Пет 31 окт 2008 21:49


Чрез бонус-каското Булстрад най-вече се стреми да принуди клиентите да не си завеждат по-дребните щети. Доста хитро от страна на компанията и доста неизгодно за клиента. Така всеки ще си каже: Е, айде няма какво да се занимавам сега с тоя мигач, та да не се налага да си доплащам "отстъпката". Жива далавера за Булстрад, но мен би ми било унизително.


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 01 ное 2008 9:01


„Каско” застраховките:Търси се лекарство за болестта на лидера.Ще изиграе ли франшизът и у нас ролята на горчивия хап?
11 Септември 2008 г.





„Каско” застраховките от години са безспорният лидер на българския общозастрахователен пазар по обем на премийния приход. За 2007 г. постъпленията само от тези полици са били 44,15% от пазара. Съпоставими с тях, но близо два пъти по-малко, са приходите от „Гражданска отговорност” на автомобилистите. Всички останали продукти „дишат праха” на автомобилните застраховки. Именно затова здравето на лидера е особено важно за кондицията на пазара. Публична тайна е обаче, че от години то е разклатено и ако не бъдат взети мерки, може много скоро да се влоши сериозно.


По данни на КФН процентът на щетимост при „Каско” застраховките е над 50 на сто средно за пазара. Ако обаче се изчисли на базата на намалените с всички отстъпки и разходи премийни приходи,



щетимостта скача до към 90 на сто,



признават застрахователите. Този показател се нарича нетна квота на щети, но не може да бъде намерен в официалните данни, публикувани на интернет страницата на КФН. Може би защото е доста стряскащ за неподготвеното око на непрофесионалиста. А той означава само едно – че от тази застраховка компаниите имат съвсем минимална печалба.

Това, разбира се, не би било страшно, ако пазарът се развиваше нормално. Но след като през последните години цените на „Гражданска отговорност” на автомобилистите достигнаха дъното,



дъмпингът се прехвърли



и към другите продукти на пазара. Пръв от тях беше „Каско”. Само за 5 години крайните тарифни числа - по които се изчислява плащаната от клиента премия след приспадане на всички отстъпки, по тази застраховка са паднали от 7-9 процента до сегашните 4-6 на сто, твърдят застрахователи. В същото време според тях процентът на малките щети по тези полици доближава 100. Това означава, че почти всяка застрахована кола или е пострадала на паркинг, или е леко ударена при пътно-транспортно произшествие, ако не е претърпяла по-сериозно ПТП. А



цените на сервизните услуги



растат заедно с инфлацията. Така едновременното намаляване на премията и увеличаване на плащанията неусетно почти „занулиха” доскоро печелившата застраховка „Каско”. И ако в желанието си да привлекат повече клиенти компаниите продължат да свалят цените, много скоро този продукт може да се окаже губещ. Което би било опасно не само за финансовата стабилност на отделни дружества, но и за застрахователния ни пазар като цяло. Защото това ще е вторият потенциално опасен продукт след „Гражданска отговорност” на автомобилистите, която също е „занулена”.

Колкото и срашно да звучи положението, ние не сме първият пазар, който е минал през него. А и не трябва да търсим подобни примери много далече, защото



Румъния е намерила лек



за тази болест само преди малко повече от година.

Както в. „Застраховател прес” вече писа, финансовите резултати за 2006 г. показват, че квотите на щети по „Каско” в северната ни съседка са над 95% в повечето компании. И тъй като всеки застраховател се опасява, че ако вдигне тарифата си по тази основна за пазара застраховка, ще изгуби много клиенти, през пролетта на 2007 г. дружествата започват да въвеждат в общите си условия самоучастие на застрахования във всяка щета. В резултат квотата на щети по „Каско” почти веднага пада с до 20% в отделните компании. Естествено, румънските клиенти едва ли са били особено щастливи от въвеждането на франшиз, но въпреки това пазарът на тази застраховка не се свива. Дори някои дружества отчитат ръст на премийния си приход от нея.

Освен че помага за финансовото оздравяване на застрахователните компании,



„горчивото хапче” франшиз



действа дисциплиниращо и върху шофьорите. Ако знае, че ще трябва да извади от джоба си първите, да кажем, 100 евро от обезщетението при евентуална щета, всеки ще се замисли дали да паркира „на косъм” до съседната кола, или да потърси по-широко място на паркинга. И едва ли ще „сече пътя” на другите коли с риск да бъде ударен „леко”, само за да пристигне 1-2 минути по-бързо там, където отива.

Дали българските застрахователи ще последват примера на румънските си колеги и кога, ще покаже времето. Факт е обаче, че в много от компаниите с чуждестранно акционерно участие



„Каско”-то се „гледа под лупа”



и вече се търсят варианти за подобряване на финансовите резултати по тази застраховка. И както признаха пред в. „Застраховател прес” хора от бранша, най-вероятно именно въвеждането на франшиз ще бъде избрано да изиграе и у нас ролята на „горчивия хап”, който трябва да бъде преглътнат, за да оздравее пациентът.

Разбира се, никой не се наема отсега да прогнозира точно кога ще се пристъпи към подобно „лечение” на пазара на „Каско” у нас. Това едва ли ще се случи през 2008 г., като се има предвид, че традиционно в края на годината дружествата насочват вниманието си основно към сключване на задължителната „Гражданска отговорност” на автомобилистите. Освен това все още има компании, които отчитат процент на щетимост (брутна квота на щети) по „Каско” под 40 на сто. Но дали те са успели да привлекат за клиенти най-внимателните шофьори в България, или просто се опитват да „затворят очи” пред проблема, не е ясно.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Съб 01 ное 2008 15:32


Цените на застраховките ще се увеличат, докато шефовете не разберат, че около 80% от персонала може да се автоматизира.
Някой чувал ли е за Ditzo?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Нед 16 ное 2008 13:51


Според мен тези 20% са бонус към "съвесните" шофьори.
Едвали ще ти е по-изгодно, ако си платиш 450лв Каско примерно за годината ти изплатят 30лв за една(брава, огледало и прочее дреболии).



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта