Слаб сигнал на имобилайзера, пали и гасне

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
svilenpan
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 20 дек 2007 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Слаб сигнал на имобилайзера, пали и гасне

Мнениеот svilenpan » Съб 01 ное 2008 23:43


Здравейте, търся съвет по проблем с паленето. Порових из архивите, прочетох и темата „Пали и гасне веднага 1.9 TDI 1Z” от сряда, 29.10.2008, но не намерих точно същия случай като моя. Та проблемът е следният:
От година и нещо имам Голф 3 комби, 1.9 TDI, 1994г. и досега съм много доволен от колата. Напоследък обаче стана нещо с имобилайзера и колата взе да не пали редовно (всъщност не знам дали е точно имобилайзер, просто в ключа има чип). Та колата пали без проблеми и след секунда гасне. Понякога задържа след втория-третия път, друг път и на десетия не ще. Същото нещо ми се случи миналата година, но тогава идва едно момче с компютър, изчисти някакви грешки и нещата се пооправиха. Каза, че проблемът вероятно е в бобинката (ринга), която обхваща клемореда като пръстен (на нея е щампован номер – 4294). Тогава не успях да намеря такава бобинка, а и проблемът май се поуталожи. Сега обаче е по-зле, почти винаги гасне след паленето.
Естествено ходих на диагностика (в сервиза на Дунев-спорт), компютърът рече „Слаб сигнал”, взеха ми 25 лв и ме пратиха на ключар. Ключарят каза, че не може да помогне и ме посъветва да пробия една дупчица на челната страна на ключа, за да може сигналът между чипа в ключа и бобинката да станел по-силен. Наистина взе да пали по-често, но проблемът си остана. Как паля от една седмица насам – ами всеки път откачам бобинката от гнездото й и я приближавам максимално до ключа, а после я връщам на мястото й (естествено карам със свален капак на кормилото, иначе нямам достъп до нея). Не е много практично, но до днес поне палеше от първия път, а днес дори и това не стана веднага ... Бобинката ли отслабва, какво ли ?
Не се сещам какви други данни да дам, освен, че ключът и чипът не са оригиналните (направих ги допълнително след покупката на голфа) и няколко месеца нямах никакви проблеми. Но и с оригиналния ключ е същото. Външно не се виждат дефекти нито по бобинката, нито по кабелите ...
Ще бъда благодарен на всеки, който даде съвет как да се справя с тази ситуация!




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 02 ное 2008 0:25


нощо лично колега но само за мое успокоение го казвам
ЧЕ ТОВА Е ВТОРАТА ТЕМА ЗА ТРИ ДНИ
четене му е маиката
утре сьм цял ден по сф
за 10лв няма да имаш повече такьв голям проблем и ще пали всеки пьт


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Нед 02 ное 2008 1:02


kombito-tdi написа:утре сьм цял ден по сф


Звънни да пием по бира :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта