здравеите на колегите.днес си бях на село и установих че нещо предницата ми не е наред...по какво ли.гледам лявата гума-почти за хвърляне е,а дясната е супер .още нещо.като карам с около 40-50 се чува някакео тихо тропане отпред-ляво.све едно нямам тампони.като завивам волана на място се чува пък няккаво пукане на дясната ми пружина на амортесиора???и последното е -като карам и пусна волана колата дърпа на дясно???какво става с тая проклетия незнам??? та моля за савет,акъл каквото има
Здравей колега,
през август закарах колата в сервиз за диагностика на ходовата част, без да тегли волана на страни , без да пука и износва гуми.
Намериха шарнирен болт за смяна , тампони на макферсъни , биалетки и др.
Попитах ще ме закара ли до морето и обратно отговориха да , но тези неща трябва да се сменят в най-скоро време.
Преди две седмици го направих срещу 236 лв. Живота е по-скъп от тази сума.
Мисля, че много си закъснял с ремонта на колата си .
Колкото и да звучи учудващо...огледай и задното окачване при положение ,че отпред всичко изглежда наред, особено диагонално на въпросния преден... А с предните тампони какво приключение те чака...нема такива ментета, дано не ги сменяш на всеки 100-200км, и мойте на Голфа припукват лагерите понякога, но не смея да ги сменям-като сдадат окончателно тогава
владовелин какви са тези биалетки и къде се намират?мм сега отривам този поблем,не че съм закъснял с ремонта му.ако знам че точно там се разбива ще го оправя на време и този форум няма да съществува.
и.е.и.-амортисиор незнам дали е тои братле,маи са газови и нямам идея как да го разбера дали е заминал.
бързият-каква е тази опора и на коя час от самия тампон се намира?не е ли отдолу?
Старите части които ми върнаха - има две втулки от гума и железни пръстени външен и вътрешен , някога им казваха селенови втулки. Мисля че са на рамото където се хваща за моста но не съм сигурен.
Относно амортисьорите съм виждал в сервиза едни вибриращи валове на които проверяват изправността на амортисьорите без никакво разглобяване - качваш колата пускат машинката и дава състоянието им - срещу пари разбира се.