Много силно думтене от предницата на GOLF 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Много силно думтене от предницата на GOLF 4

Мнениеот Evil_Master » Пон 03 ное 2008 10:37


Колеги най-напред да обясня, че може би около 3 часа търсих из форума информацията, която искам стигнах до 112 страница и не я намерих търсих и с търсачката (с която изобщо немога да се оправя намерих какво ли не но не и това което търсех) та, както и да е значи към проблема: Имам голф 4 2001 AJM PD 116кс и абсолютно всичко по предницата ми е сменено без амортисьорите, който ще слагам в сряда купил съм сакс - газ, та значи повечето неща смених от табят част от тях бяха поизносени леко или доста като например шарнири, тампони на преден носач-заден тампон, биалетки и тампони на стабилизираща щанга също така и тампоните на макверсона отгоре, маншона единя е сменен и долу горе това е всичко останалото е здраво, то и не остана кой знаи ко да се смени де.Та значи има един звук, който наподобява откъсване на предницата и може да събуди и мъртвец шумът се чува изцяло и само отпред и първоначално мислех, че е високо горе там където са тези тампони на макверсона обаче след смяната им препоръчана от майстора тоя звук си остана,после почнаха да търсят надолу и надолу и най накрая един майстор измисли, че тапоните на носачите са много меки (тези който вече смених веднъж) и ми предложи оригинални от VW и казахме и сторихме слохме ги и после се оказа, че звука пак е там.Брей казвам аз сичко е ново (без амортисьорите - само да уточня амортисьорите са добре само единия левия е леко поомаслен но не е отървал още, обаче както казах в сряда си заминава) и тоя звук си го има и това е.Отивам на предница и човека там ми реква, че няма смисал да сменям нищо сичко било здраво и ново и да си карам така и че нямало да се обия никаде.После аз му обяснявам, че има белези по стабилизиращата щанга, който съвпадат с белезите по полуоската и от двете страни е така, и от двете страни има белег как се е удряла полуоската в тая щанга и белега трябва да знаете е бая мъжки.След това тоя от предниците ми казва, че е тампон на двигателя най вероятно и няма ко да е по предницата понеже е доста проста и няма ко да лопа там.С това съм съгласен, че предницата е проста и найстина няма ко да лопа вече, обаче не се знае кой е тампона и понеже тоя звук е породен най-вероятно от удара на полуоските в щангата, а щангата е неподвижна почти, остава движението на полуоските, което е съпътствано
от движението на двигателя назад напред най-вероятно поне споредн мен.И понеже са само 3 тампона и са ляв десен и заден, тампона отговарящ за това движение уж е задния тоя дето е към моста - към тунела и сега съм взел и такъв обаче си мисля, че тоя звук няма да спре.Ходих на диагностика за посукване на предницата понеже си мислех, че колата е реставрирана с 1/4 от друга кола и за това има тоя звук, но се оказа, че не е и че е абсолютно като нова поне така ми казаха от стенда.Значи колеги само да уточня че звука е ужасен силен и се чува, както навън от колата така и в нея и то ужасно силно.Моля ви помагайте ако някой от вас е имал подобен проблем или го има нека каже как го е отстранил и или да погледне същото мястото между полуоските и щангата да види има ли там бито и така.Значи мотора се клати доста на тоя голф, модел и самия мотор не знам как е на другите дизели бензини и модели двг, но тоя се клати страшно и да знам, че се клати иначе ще се клати цялата кола но това клатене най-вероятно прави тоя звук.Има и друго, което ми е правило впечатление и заради него съм ходил на диагностика на дюзи и всичко, което може да се диагностицира по двг значи мотора се залюлява леко в определен момент и затихва и се появява и затихва сякаш изпада в резонанс и поради тая причина проверих дюзите, но са отлични поне за сега казаха, че това може да е от демфера но според мен не е понеже е много добре съединителя, не провлачва грам незнам не смятам, че е от него споменаха ми, че може да е от тампон на мотора и сега тук идва тоя момент на който най се надявам да е тампон, да е тоя дето съм купил за 115 лв оригинален VW и е задния и да спре да ме нерви тая бракма.Значи долу горе споменах всичко, което може да се каже за колата ми и за нещата, който са ми казвали майсторите и за начините по който са се учили по колата ми така че ми остава единствено и само да питам вас - хората, който имате такива коли и така.Благодаря за вниманието, което надявам се ще ми обърнете.Да уточня само, че давам пари за тая кола защото очаквам, както се държа аз с нея така да се държи и тя с мене.Искам да е перфектна и здрава и да отговаря на цената си и името си.Не съм маниак обаче на VW, просто реших, че това е колата, която си заслужава парите ....надявам се поне, иначе си карках една астричка ф и чесно казано незнам кое къде се намираше по нея, все едно беше вечна кола.Мерси отново ...,а още нещо спрях да търся из форума темата понеже съм сигурен, че тоя проблем го имам само аз понеже си падам кърък.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 03 ное 2008 11:06


:woooow:
Колега.... Това е най-големия пост който съм виждал в форумо до сега
Не знам колко си ровил с търсачката, но определено си отделил бая време за писане :lol:
По въпроса - според мен е тампон на мотора макар че е сменян, смени и амортесьорите, може и от тях да е :wink:
(И темата е за Дизелови агрегати)


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 03 ное 2008 17:21


Аз съм имал такъв проблем с една 3-ка,всичко беше здраво,а нещо неспираше да чуда и това е.Накрая се оказа че на единия амортисьор стержена е крив и затова блъска,иначе нито беше омаслен нито изпуснал,но чукаше.А хем амортисьорите бяха сменяни от предния собственик,но ментаците си казаха своето...


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 03 ное 2008 17:32


моята г4 след смяна на тампоните на стабилизиращата щанга/доста скърцаха/и се появи тракане при неравности и дупки направо на метал,но след повторна смяна на тези тампони/с улея/ и на желязната пластинка тропането спря дано и притеб е това минава леко 60 так в левчета


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Пон 03 ное 2008 19:59


Значи колеги искам да уточня само,че звукът, който се чува никак не е тракане, а много силно и тежко издумтяване, не е хлопване, не е чукане, не е дрънкане, а тежко издумтяване, незнам как да го опиша по добре, значи звукът е сякаш нещо много тежко се удря в нещо, което е доста здраво и неподвижно и звукът от удара на двете неща е дебел метален, като тея чугунени капаци по улиците, тея който са кръгли само, че ударът е малко по висок, като честота на звука отколкото тоя, който издават чугунените капаци иначе е пак толкова плътен и гаден - звук, който мразя и в червата си даже.Надявам се съм помогнал, а не да съм объркал нещата още по вече с това пояснение.

П.С.пиша по много щото искам да обясня колкото се може по вече и да си оправя котурката,че аман от майстори момчета.АМАН. :evil:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пон 03 ное 2008 20:04


Поста е доста изчерпателен, но намен не ми стана ясно кога точно го чуваш това тропане? Когато, колата работи на място, когато караш по-лош път, когато влизаш в завой или......?

Аз също имам лек проблем или поне така си мисля, при влизане в остър десен завой със скорост над 120км/ч. се усеща лека вибрация откъм лявото колело, когато то е силно натоворено :roll:

В интерес на истината започвам да си мисля че ние, имаме твърде големи очаквания за Голф 4 и когато се сдобием с такъв, оставаме леко разочаровани, че вкрайна сметка си скърца и хлопа като старата и овехтяла двойка :Mr Green Fun

Тампоните на двигателя се познават много лесто при самото палене на колата. Ако усещаш клатене на купето при палене, то те най-вероятно са за смяна. Също когато двигателя работи на място, нетрябва да има големи вибраций, можеш да ги провериш също и като подаваш по-рязко газ (примерно на първа, втора или трета) ако чувстваш, че мотора "подскача", то те най-вероятно също са за смяна.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Много силно думтене от предницата на GOLF 4

Мнениеот Stivi » Пон 03 ное 2008 21:19


Evil_Master написа:После аз му обяснявам, че има белези по стабилизиращата щанга, който съвпадат с белезите по полуоската и от двете страни е така, и от двете страни има белег как се е удряла полуоската в тая щанга и белега трябва да знаете е бая мъжки.


Защо си мисля че сам си си отговорил на въпроса с тези белези-то е ясно че не са станали от само себе си а е имало допир /удар/ ! Най лесно е да пробваш например да навиеш върху белезите хартиено тиксо и да покараш малко докато чуеш този звук няколко пъти-после проверяваш тиксото и ако е прокъсано причината е ясна !


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Вто 04 ное 2008 9:10


колега стиви значи със тиксото съм пробвал и да след като издумти се поцепва /А понеже съм писал писал и съм забравил най-важното само колегата морфей1 подсети значи чува само и единствено когато спирам много рязко или тругвам много рязко също така се чува когато съм завил с пълен ляв и мина през неразвност с дясното колело и тогава звука сякаш се чува по в дясно същото става и с пълен ляв дупка отляво и звук от ляво се появява.Значи когато давам газ и предницата се опита да се топа при потеглянето се чува издумтяването последователно докато неспре да се опитва да се топа предницата като казвам топа не се мята като задница на москвич ами просро леко се осеща как се нмества по пътя ако мога така да се изразя.Значи думтенето го няма когато колата се кара спокойно и нормално.Единствено когато и се дава газ и има резки спирания и тръгвания иначе си е като нова.Надявам се че не съм забравил нещо друго да опиша а относно до поста на колегата морфей1 мерси че си забелязал че съм писал писал па съм забрайл най-важното.
ПОМКАГАЙТЕ КОЕЛГИ
БЛАГОДАРЯ ВИ.


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Вто 04 ное 2008 9:14


зАБРАВИХ ДА КАЖА ЧЕ С ТИКСОТО ТЕСТА ПОКАЗВА ЧЕ ИМА ЗНАЧЕНИЕ КАК Е КОЛАТА КАТО НИВЕЛАЦИЯ И НА ПЪТЯ ЗНАЧИ МОЖЕ ДА СЕ УДАРИ ПОЛУОСКАТА САМО ОТЛЯВИ ИЛИ САМО ОТ ДЯСНО МОЖЕ И ЕДНОВРЕМЕНОО И ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ ПОНЕ ТАКА СМЯТАМ НО НЕ Е 100% СИГУРНО ЗА ОТДВЕТЕ СТРАНИ ПОНЕЧЕ МОЖЕ ДА Е БИЛО ПЪРВО ОТ ЕДНАТА ПОСЛЕ ОТ ДРУГАТА ПОСЛЕДОВАТЕНО.ИСКАМ ОТНОВО ДА ВМЕТНА ЧЕ ТОВА СПОРЕД МЕН Е НЯКАКВО ДВИЖЕНИЕ НА САМИЯ ДВИГАТЕЛ ПОНЕЖЕ Е ГОЛЕМИЧЪК И ТЕЖИЧЪК А И НА 4-КАТА СА МНОО СМОТАНО ИЗМИСЛЕНИ НЯКОЙ НЕЩА КАТО СТАБИЛИЗИРАЩАТА ЩАНГА КОЯТО Е КАТО РОГА НА ОВЕН А НА ПАСАТ 4-5 Е САМО ПРЪЧКА И ИМА МЯСТО ДА СИ СЕ МЯТА МОТОРА КОЛКОТО СИ ИСКА НАКЪДЕТО СИ ИСКА.ДАНО ТОВА ПОМАГА ПО НЯКАКЪВ НАЧИН.МИСЛЕХ АКО Е АМОРТИСЬОР ЕВЕНТУАЛНО ЗЩО ДА ИМА БЕЛЕЗИ ПО ЩАНГАТА?!?БЕ НЕЗНАМ И НАЙ - ВАЖНОТО И МАЙСТОРИТЕ НЕЗНАЯТ.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 04 ное 2008 9:15


Нещо по силовата предавка - лагери, карета може би?


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Чет 06 ное 2008 19:06


Така смених амортисьорите и задния тампон на двигателя и разлика почти никаква няма.НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ ВЕЧЕ МЕЖДУ ДРУГОТО КАРАХ НА ЕДИН ПОЗНАТ СЪЩИЯ ГОЛФ СЪС СЪЩИЯ МОТОР САМОЧЕ 2 ВРАТИ И ИМА СЪЩОТО ДУМТЕНЕ АМА МНОГО ПО СЛАБО ПОЧТИ НЕДОЛУВИМО.Понеже смених абсолютно всичко по ходовата част с оригинално и ново не останаха вече варианти и започвам да се замислям да не би всички 4-ки да са така?!
Единственото нещо което не е сменено е тампони на преден мост който са абсолютно като нови пробвани са тествани са незнам освен от тях да но съм 10000% сигурен че не е от тях.МОЛЯ ДАЙТЕ ИДЕЙ ЧЕ МИ СЕ ЕБА МАМАТА ОТ НЕРВИ С ТАЯ КОЛА ВЕЧЕ.


bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobob » Пон 17 ное 2008 11:44


колега и при мен го има тоя гаден звук. но само при рязко тръгване и превъртане на гуми. тампона на двиг. съм сменил и пак се чува като преди. в сряда сменям всички амортисьори и ако пак се чува ще ти пиша за да видим какво ще правим.


Потребителски аватар
Evil_Master
Мнения: 100
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България
Контакти:

Мнениеот Evil_Master » Пон 17 ное 2008 16:11


Колега bobob смених и амортисьорите и отзад и отпред и както вече казах задния тампон на двигателя-с оригинален естествено,и цялата предница вече е нова единствено и само не съм пипал тампоните на моста но паккавам те са или поне така изглеждат - като нови.От задницата е абсурд да е това думтене.Само и единствено от пред но незнам уви и никой от маисторите незнае.Ви ко е станало с твоя проблем и дали думти пак.И си виж и дали имаш белези по стабилизиращата щанга и полуоските от контакт между двете.
Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 52 госта