Помня,че преди време обсъждахме проблема с прахта и боклуците в купето.Разглеждах какво ново са писали братушките на www.volkswagen.msk.ru и попаднах на тази тема: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=body_b3_filter Поствам я тук за тези които не поради някаква причина не са я виждали.Чакам мнения Хайде със здраве!
абе руснаците са си е................!опитват се да задминат българската творческо-техническа мисъл ама нейсе!
все си мисля,че този си е почиствал мазето и е намерил филтъра от предишния му москвич,бирена бутилка,и торбичка. точно там тече вода тези филтри като се намокрят се скапват и пропускливост нъц!вентилатора като дръпне ще засмука торбата и никакви ребра няма да помогнат.този филтър спира твърди частици ,но миризми едва ли!
очаквам следващия епизод с филтър от фритюрник!
GOLFER написа:очаквам следващия епизод с филтър от фритюрник!
Хмм, това с филтъра от фритюрник е яка идея. Само трябва да се реши проблема с водата.
А иначе доста често съм се замислял за нещо такова надеждно , щото не само миризми, ами недаи си боже да си минал таблото с силиконец малко - става егати и мизерията.
po princip B3 NQMA vazdu6en filtur za kupeto.
samo plastmasova re6etka vlqvo ot ECU-to.
filtura ot B4 e prisposobim, malko e po golqm,
zatova se izrqzva i mu trqbva malko igra dokato mu se nagodi
re6etkata.
Абе нали има пластмаса по която се стича водата,не би трябвало да се мокри тоя филтър,а и щом руснака го е направил и го е публикувал,би трябвало да върши работа.Поне така мисля .
С тензух,мрежа и чаршаф 100% ще пречиства хубаво,но не знам дали вентилатора е достатъчно мощен да смучи през тия 3 неща, трябва да се провери
Оригинален филтър за Голф3 (без клима) е 22лв. в Юнитрейд.
Аз го купувах наскоро. При мен проблема е че ми липсва мрежата отгоре която се слага над основата и филтъра, но просто натиснах отгоре и той си влезе. Сега се надявам да не изкочи на някоя дупка.
Съмнявах се дали има филтър или не при мен. Е, оказа се че няма и ще гледам нещо да приспособя за тая цел.
Ето как изглежада:
Е, малко е мръсничко, но така изглежда след като го почистих. Около него имаше ква ли не гнилоч ( половин кофа - без майтап ) и шума, която имам чуството че беше от "големия листопад" '95 година
Aз си реших проблема с един бинт 1кв.метър , згънах го на 4 , по ставих го върху пласмасовата решетка (вижда се по-горе) и го обвързах с тел ( българска кола без тел НЯМА , а и ластика ми беше къс) и сега се опасявам след колко време ще изгние бинта No
Ами ще изгние.
Незнам що, ама там наистина ВАГ са се изложили с уплътнението. Супер мизерно е. Аз се замислям там малко да сложа друго побългаряване - малко силиконец. Не ми се ще в купето пак да ми мирише на прясно загнила шума поне..