Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Пон 03 ное 2008 17:59


longora написа:А възможно ли е от тази помпа да няма максимална скорост. Ако може от нея да ми е по ниска максималната скорост, благодарение на колегата ще открия ключа на загадката :)


Ами възможно е. Ако ти е износен елемента на помпата и работи на по-малко атмосфери. Една нова дизелова помпа работи на 600 атмосфери. Другия вариант е да ти подава по малко гориво. Също е причина за загуба на мощност.




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 03 ное 2008 18:30


Kakva e razlikata kato sum s pompa-diuza che ne sum zapoznat mnogo mnogo... Az nqmam li pompa otzad i ako imam kak da razbera na kolko atmosferi raboti? Drugoto neshto koeto iskah da vi kaja e che hodih pri injiner Lazarov i se ostanovi che problemut s treseneto mi idva ot izturbusheniq kataliztor koito e precakal mekata vruzka i ot tam se e izmestila generaciata i se poluchava nepriqtniq rezonans. Razbrahme se s nego da mi opravi generaciata takache vi preporuchvam da si proverite kak sedi vuprosa s izpuskatelnata sistema na vashte avtomobili. Izvinete za latinicata ama pak ot telefona pisha.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 04 ное 2008 18:07


С помпа дюза е всеки дизел (или поне аз така си мисля). Това означава че имаш помпа която ти подава гориво към дюзите и после те го впръскват кам подгряващите свещи и т.н. докато не излязат изгорелите газове през аспуха. Но при този твой Passat 2002 година едва ли имаш проблем с нафтовата помпа. Предполагам че върви с поне едно 180. Така че опиши ако искаш какво разбираш под това че не ти върви колата.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 04 ное 2008 18:57


zlostornika написа:С помпа дюза е всеки дизел (или поне аз така си мисля). ...

Не е така. Въпреки, че си прав - всички дизели имат помпа и дюза. Както и всички бензинови мотори. Поне по една :D
Прочети малко!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 04 ное 2008 19:44


zlostornika ами да, върви до 180-200 таван. А е вече и с чип и ми се вижда малко защото на колегата Тони виждам че има снимка на 240 и отделно съм чувал че е нормално поне 220 да прави като е без чип, а моя никога не е можел .. За това си мисля за помпата, или може би запушена дюза..


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 04 ное 2008 21:28


А не си ли си се замислял че може да е ограничена по производство.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 04 ное 2008 22:29


А дори и след чипа ли ? Мислил съм го много пъти, но също така си мисля че и другите би трябвало да са така. Малко се отклоняваме от темата за което се извинявам :)


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Сря 05 ное 2008 9:05


longora написа:...Малко се отклоняваме от темата за което се извинявам :)


Мда и аз това си мислех. 10 страници се изписаха, а никой не написа конкретно решение на проблема с вибрациите. Бяхме много "треперещи" по едно време. Никой ли не стигна до решение? Аз съм вече почти в безизходица.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Сря 05 ное 2008 9:33


До скоро и аз имах подобни вибрации, ама при мен най-вече се усещаха по педалите. Не знам дали има връзка с AFN, но при мен се оказаха много неща: полу-запушен катализатор, 1 вдлъбнат пред счупване повдигач на изпускателен клапан, 4 броя настройващи болтове на пома-дюзите, разпределителен вал.
Въпреки всичките тези дефектни части, колата до последно вървеше почти отлично. Добре че се появи един много гаден звук, породен от вдлънатият повдигач и вала, иначе всички ми казаваха "нищо и няма на колата - това е нормално за дизел"...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 06 ное 2008 14:41


И майсторите са ни едни .. нямам думи :) Аз утре мисля да се разделям с вибрациите :) Ще се похваля след като се върна от сервиза ;)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 06 ное 2008 16:44


longora написа:И майсторите са ни едни .. нямам думи :) Аз утре мисля да се разделям с вибрациите :) Ще се похваля след като се върна от сервиза ;)


Ми хайде успех и да се похвалиш и дано стане за ден


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 06 ное 2008 17:18


До колкото разбрах от инж. Лазаров работата е за около 4 часа :) Надявам се да се кача в нова кола след което ще ви споделя какви са ми впечатленията :)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 06 ное 2008 18:44


Ти изброи по-горе толкова неща,че сега даже се учудвам какъв късметлия си.
Сподели какво и е според инж.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 06 ное 2008 21:48


Ами то май ще си останат някой неща като проблема с максималната скорост ( не че е малко 200, но не мога да преживея факта че другите правят по 230+ :) ) и ще видя какво ще правя с беля пушек на студен двигател :) Имам предложение от niks76 да сипя на един резервоар нафта 5л бензин за да се оправи проблема, но първко искам да видя какво ще стане след като оправя изпускателната система. Ако не се оправи съвсем ще сипя бензина пък дано се оправи най-накрая ;)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 06 ное 2008 22:15


Ползвам STP доволен съм като цяло. Добавката е за гориво и е хубава от гледна точка на пушенето ти.
Имаш ли катализатор в момента? Мисля,че моите вибрации идват от там,но не съм убеден.След като загрее добре моя двигател стези вибрации ги няма



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта