Ще подкрепите ли "Без TIRоризъм" в моите почивни д

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Сря 05 ное 2008 19:43


zaro написа:
Cherepaha написа:А много по-просто и удачно е да се движат ежедневно, но в интервала 22:00-7:00 ... :heavymetal:


Да де, те не са хора и няма какво да водят нормален живот като другите.............


Насълзиха ми се очите.

А и често ми се случва. От бетонобаркачки по-улиците в час пик .... Те явно са на некво баш нормално работно време от 9-18:00 щото и те са хора и трябва да водят "нормален" живот...




Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 05 ное 2008 22:15


rosen79 написа:
ISRalien написа:Ама толкова са безопасни, те са направо като бебешки колички! Точно един такъв безопасен камион прегази и уби един приятел (има тема във форума за него). Шофьорът в момента си шофира с УСЛОВНА присъда от 2 години и 10 месеца.
Ама иначе са едни такива добрички.. И безопасни.. А колко пъти ме е изпреварвал камион като съм карал със 100 да казвам ли? А на магистралата колко камиони съм виждал в най-лява лента? А колко народ избиха по пътищата?
Хайде стига сте си защитавали хляба!

В 90%от катастрофите стават от турски тирове а не от наши.Съжалявам за твоя приятел,но не си прав. Както и при шофьорите на леките коли има малоумници,така и сред тези шофьори има.Ако не ти се вярва намери записи от камерите в София и ще се увериш сам.Когато бях в този бранш съм бил участник в няколко птп-та,и във всичките виновни са били водачите на леки автомобили.Незнам ти какво работиш,но ако някой реши,че ти вредиш по някакъв начин на населението и ти кажат да работиш по 10-15дни в месеца.А заплатата ти се определя от това какво изработиш,както са те плаща им се на изминат километър,а тук в България не се изминават много,ти как би реагирал?Като знаеш,че храниш семейство изплащаш кредит имаш разходи,и някакви малоумници решили,че всичко друго ни е наред та само това ни пречи.По същата логика трябва да се зъбранят моторите защото вдигат много шум и са опасни за движението.Както и колите с ремуси за това,че и те са шумни.И да не забравя всички стари коли,които не влизат в еко нормите евро-4 и евро-5.Ето как ще се реши и въпроса със задрстванията в София.70% от колите в България не отговарят на никакви еко норми,а много са и опасни.Всеки знае как се минава на преглед в България.

Шофьорът на тира беше турчин, но нарочно не го споменах, за да не заприлича на расизъм. Честно казано за мен няма значение българин, турчин, ескимос, будист, циганин... Важното е да има акъл в главата и да не прави глупости по пътя. На пътя ТИР-аджийте са с особен статут заради размерите си. Те са МНОГО по-опасни от другите малоумници. При някаква ситуация леката кола ще спре много по-лесно от един натоварен ТИР летящ със 120 по един нормален път и ти много добре го знаеш!
Колега, не ме разбирай погрешно, ако цените на новите автомобили в БГ бяха по-нормални и аз щях да карам нова. Ако предложат забрана за внасяне на стари коли ще я подкрепя въпреки, че аз самия карам такава.
Относно това, което работя - програмист съм. Моята работа не застрашава нито пряко нито косвено живота на някой друг, така че мога да я практикувам 24/7. А ти самия много добре знаеш, че в България не се спазва ограничението за шофиране до 8 часа и много добре знаеш, че не случайно го има това ограничение.
А ако ми обясниш шума от моторите и от "спортните" гърнета с какво ми застрашава живота би било доста добре :) И аз не ги уважавам ни най-малко. И аз ги псувам всяка нощ като мине някой гений и разпищи всички аларми в квартала, ама това е. Живея в град и стискам зъби.

едит: Относно спирането на движението в центъра - с 2 ръце и 3 крака съм за! Не може в центъра, където би трябвало да е пешеходна зона, да е броня до броня коли, автобуси, бетоновози и какво ли не. Който има работа там -> СКГТ. Който минава от там да намери обходен маршрут. Във всички бели държави е така, само ние сме наопаки.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Сря 05 ное 2008 22:26


Колеги колкото и да го меляме тоя въпрос, и едните са прави и другите.
На мен не ми харесва защото е както каза колега ПР кампания, и много долно събиране на гласове на живущите над 50 години в Княжево, Владая и т.н там където са много засегнати от тировете.А и, че е поредната недомислица(като с платения център).
Също така и, че не може туко така да се спрат толкова камиони, само щото са вдигали шум... ми загубите са много по големи тогава.
А че камионите са по опасни от лека кола, да по опасни са, вдигат шум, трафик и т.н
Решението е да се направят пътицата някога като хората, за да не пречат толкова много на движението въпросните камиони, съответно това няма да стане скоро със сигурност.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 05 ное 2008 23:34


ISRalien написа:
rosen79 написа:
ISRalien написа:Ама толкова са безопасни, те са направо като бебешки колички! Точно един такъв безопасен камион прегази и уби един приятел (има тема във форума за него). Шофьорът в момента си шофира с УСЛОВНА присъда от 2 години и 10 месеца.
Ама иначе са едни такива добрички.. И безопасни.. А колко пъти ме е изпреварвал камион като съм карал със 100 да казвам ли? А на магистралата колко камиони съм виждал в най-лява лента? А колко народ избиха по пътищата?
Хайде стига сте си защитавали хляба!

В 90%от катастрофите стават от турски тирове а не от наши.Съжалявам за твоя приятел,но не си прав. Както и при шофьорите на леките коли има малоумници,така и сред тези шофьори има.Ако не ти се вярва намери записи от камерите в София и ще се увериш сам.Когато бях в този бранш съм бил участник в няколко птп-та,и във всичките виновни са били водачите на леки автомобили.Незнам ти какво работиш,но ако някой реши,че ти вредиш по някакъв начин на населението и ти кажат да работиш по 10-15дни в месеца.А заплатата ти се определя от това какво изработиш,както са те плаща им се на изминат километър,а тук в България не се изминават много,ти как би реагирал?Като знаеш,че храниш семейство изплащаш кредит имаш разходи,и някакви малоумници решили,че всичко друго ни е наред та само това ни пречи.По същата логика трябва да се зъбранят моторите защото вдигат много шум и са опасни за движението.Както и колите с ремуси за това,че и те са шумни.И да не забравя всички стари коли,които не влизат в еко нормите евро-4 и евро-5.Ето как ще се реши и въпроса със задрстванията в София.70% от колите в България не отговарят на никакви еко норми,а много са и опасни.Всеки знае как се минава на преглед в България.

Шофьорът на тира беше турчин, но нарочно не го споменах, за да не заприлича на расизъм. Честно казано за мен няма значение българин, турчин, ескимос, будист, циганин... Важното е да има акъл в главата и да не прави глупости по пътя. На пътя ТИР-аджийте са с особен статут заради размерите си. Те са МНОГО по-опасни от другите малоумници. При някаква ситуация леката кола ще спре много по-лесно от един натоварен ТИР летящ със 120 по един нормален път и ти много добре го знаеш!
Колега, не ме разбирай погрешно, ако цените на новите автомобили в БГ бяха по-нормални и аз щях да карам нова. Ако предложат забрана за внасяне на стари коли ще я подкрепя въпреки, че аз самия карам такава.
Относно това, което работя - програмист съм. Моята работа не застрашава нито пряко нито косвено живота на някой друг, така че мога да я практикувам 24/7. А ти самия много добре знаеш, че в България не се спазва ограничението за шофиране до 8 часа и много добре знаеш, че не случайно го има това ограничение.
А ако ми обясниш шума от моторите и от "спортните" гърнета с какво ми застрашава живота би било доста добре :) И аз не ги уважавам ни най-малко. И аз ги псувам всяка нощ като мине някой гений и разпищи всички аларми в квартала, ама това е. Живея в град и стискам зъби.

едит: Относно спирането на движението в центъра - с 2 ръце и 3 крака съм за! Не може в центъра, където би трябвало да е пешеходна зона, да е броня до броня коли, автобуси, бетоновози и какво ли не. Който има работа там -> СКГТ. Който минава от там да намери обходен маршрут. Във всички бели държави е така, само ние сме наопаки.

Колега,мога да ти кажа,че спирачния път на един камион,който се движи с 90 даже и с 100км е много по-малък от колкото този на един лек автомобил,който лети с 240 и нагоре.Колко колко са спирачките на колата? Не вярвям да не знаеш 4,а на един прицеп даречем са 7 кой ще спре по-бързо?Да не говорим,че новите камиони са с абс на влекача и на ремаркето,и всички са с дискови спирачки.Относно времето за каране вярвай ми спазва се.Днес може да не те спре никой но утре ще те спрът,а глобата е към 1000лв,кой би рискувал толкова пари?На този въпрос сам си отговори.А за турските шофьори главната причина да правят простотии е,че им плащат от граница до граница.Колкото по-бързо мине през дадена държава толкова по добре.Най-често стават катастрофи с турски тирове поради заспиване от опит ти го казвам.А относно скоростите,които може да развие един камион(нов) те не са повече от 90км/ч,Вече няма тая хитринка да дръпнеш бушона на ограничителя,при новите камиони всичко се командва от компютър.Пак има бушон,но като го дръпнеш компютъра ти гаси двг-то(поне така са ми казвали хора,които са пробвали)Нямам нищо против никой, но това който го е измислил си е чиста проба предизборна кампания.Или просто на някой не му изнася.Типичен пример мога да дам със подобен абсурд беше и в нашия квартал.На една главна улица,по която минава тролей 5 и 1 до нея има блок.И там живееше един депутатин и решил нашия,че колите му пречат и известно време въпросната улица беше затворена.От там минаваха само тролеите и ТОЙ,но иначе колите му пречат.Колегите,които са от банишора знаят за коя улица говоря.


Потребителски аватар
valsn
Мнения: 392
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valsn » Чет 06 ное 2008 10:18


Демокрацията е за това за да се чуват повече мнения.Депутатите пишат "кабинетни" закони които после се чудим как да изпълняваме.

Въпреки наличието на подобно ограничение за тежките камиони в повечето страни-членки на ЕС, тези предложения бяха отхвърлени от управляващато мнозинство в 40-тото Народно Събрание. Резултатите от националния SMS-референдум ще бъдат внесени в парламента и ще бъдат предоставени на президента и премиера, както и на Европейския парламент.

Партньори на Д.О.Б.Р.О. в кампанията „Без TIRоризъм в моите почивни дни” са Дарик радио, в. 24 часа, Нова телевизия и компанията Home for you


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 06 ное 2008 10:43


Едно немога да разбера.Защо все трябва да гледаме другите държави какво правят и как го правят?В някоя друга държава ако въведът такса за въздуха,който дишат там и ние ли трябва да го направим?Смотаните американци се трпят насам и на там и ние да не останем по назад.От евро съюза направят нещо и ние след тях.Някой да е дошъл да ни пита искаме ли нато искаме ли евро съюз не не е.Та сега и за тая работа.Смс-и дрън-дрън глупости на търкалета,някой си пълни гушата сега и после ще каже ето народа неиска тирове.От някои партии няма да казвам кои се говори много за етническо напрежение в районите със смесено население.Онзи ден по дарик слушах хора от тези райони какво казаха.И то е точно обратното на това,което се говори от някои хора в парламента.Както казах и по рано тировете са ни най-малкия проблем на държавата.Всеки месец всичко скача.Когато се дигна бензина дигнаха цените на всичко,оправданието беше високата цена на горивата.Сега свалиха горивата,защо не свалят и цените?Когато се нагъзиха на нашите "партньори" (нови поробители щото това си е чисто робство за мен) за АЕЦ-Козлудуй тогавашните мърлячи казаха,че това няма да се отрази в цената на крайния потребител,аз,вие и целия български народ,но какво стана?На всеки 2 месеца нова по-висока цена.Лятото спряха износа защото трябваше ние да сме на режим.Милярди загуби за държавата.Та и с тази тема е същото някой от европа е казъл и наще сега земята ще изкопаят,от 9кладенци вода ще ни носят само и само да стане.Сега ще се почнат обещанията към превозвачите,че ще се вдигне цената на превоза като компенсация,тинтири минтири и накрая всички ние ще духаме супата.Замислете се за всички хора независимо от професията какво ще стане с тях.Утре може вашата професия да стане опасна по един или друг начин.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта