Голям(малък проблем) със паленето на венто TDI помощ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
<Ro_ja>
Мнения: 183
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:

Голям(малък проблем) със паленето на венто TDI помощ

Мнениеот <Ro_ja> » Сря 05 ное 2008 19:34


Зравете колеги.Имам проблем с вентото мотора е 1.9 тди проблема е следния,когато изгася колата и да кажем постои извесно време немога да я запаля има си ток навсякаде всички лампи светят с изключение на тази за подгряването тя свети по слабо от обикновенно бих казал маждука.Стартера си варти обаче не пали мислех си,че е от имобилаизера на алармата но не е от няго като я оставя по далго време пак да кажем 10 часа,си пали после без проблем и като реши да ме остави някаде ме оставя пак.Вече незнам каде да ходя при кви маистори и миписна от тази електроника някои ако е имал този проблем да ми помогне.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 05 ное 2008 19:59


Провери си реле 109.


<Ro_ja>
Мнения: 183
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:

...

Мнениеот <Ro_ja> » Чет 06 ное 2008 20:11


ами добре ще прпверя а това реле за какво точно е колега


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Andonov » Чет 06 ное 2008 20:58


<Ro_ja> написа:ами добре ще прпверя а това реле за какво точно е колега


Имаш след контактен плюс, който захранва ЕКУ-ти - виж и него.
След което ЕКУ-то пуска минус на това реле 109 а то пък от своя страна връща + на ЕКУ-то.
Което и от двете да се ебава няма да запалиш.


Потребителски аватар
passat_1.6TdI
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот passat_1.6TdI » Чет 06 ное 2008 21:32


Аз до колкото знам това не палене на топъл мотор е признак за ниска компресия, според мен иди да ти премерят и компресията.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Голям(малък проблем) със паленето на венто TDI помощ

Мнениеот Andonov » Чет 06 ное 2008 21:54


passat_1.6TdI написа:Аз до колкото знам това не палене на топъл мотор е признак за ниска компресия, според мен иди да ти премерят и компресията.


<Ro_ja> написа:Зравете колеги.Имам проблем с вентото мотора е 1.9 тди проблема е следния,когато изгася колата и да кажем постои извесно време немога да я запаля има си ток навсякаде всички лампи светят с изключение на тази за подгряването тя свети по слабо от обикновенно бих казал маждука.Стартера си варти обаче не пали мислех си,че е от имобилаизера на алармата но не е от няго като я оставя по далго време пак да кажем 10 часа,си пали после без проблем и като реши да ме остави някаде ме оставя пак.Вече незнам каде да ходя при кви маистори и миписна от тази електроника някои ако е имал този проблем да ми помогне.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Чет 06 ное 2008 23:32


http://www.tdibg.com/index.php?option=c ... &Itemid=35 ето инфо за Реле 109, само трябва изровя как се поправяше


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голям(малък проблем) със паленето на венто TDI помощ

Мнениеот GAD » Пет 07 ное 2008 10:50


<Ro_ja> написа:Зравете колеги.Имам проблем с вентото мотора е 1.9 тди проблема е следния,когато изгася колата и да кажем постои извесно време немога да я запаля има си ток навсякаде всички лампи светят с изключение на тази за подгряването тя свети по слабо от обикновенно бих казал маждука.Стартера си варти обаче не пали мислех си,че е от имобилаизера на алармата но не е от няго като я оставя по далго време пак да кажем 10 часа,си пали после без проблем и като реши да ме остави някаде ме оставя пак.Вече незнам каде да ходя при кви маистори и миписна от тази електроника някои ако е имал този проблем да ми помогне.


Въздух в системата! Провери за балончета тръбичката преди помпата, подмени скъсаните маркучи и затягащите скобички...


<Ro_ja>
Мнения: 183
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:

.....

Мнениеот <Ro_ja> » Сря 12 ное 2008 21:49


Благодаря на колегата andonov наистина се оказа релето проблема е решен.Благодаря и на другите за мненията.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, pe6o__ и 58 госта