На някой въпроса може да им се стори тъп но искам да попитам дали може да се сложи BOV на Golf IV 1.8Т със заводското турбо ?
П.П. Търсих в търсачката но не можах да открия нищо за това ако има вече такава тема моля да ме извините и просто да дадете линк
Blow Off Valve (BOV) ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
RS-MAD написа:Може да си сложиш блоу офф без никакъв проблем.Слагал съм на 1.8Т с нормален и електронен дросел.
Без проблеми ...
я дай акъл... ако му изкараш маркуча където връща налягането обратно към тръбите.. той ще си съска.. (е и да запушиш дупката разбира се)
не ми трябвало да бърка компютъра нещо нали ?
п.п. аз съм с 1.8Т блоуоф-а и съм доволен.. върши работа
тука е момента да благодаря на пича с супърб-а от нашия форум, който ми го подари

Vizor написа:RS-MAD написа:Може да си сложиш блоу офф без никакъв проблем.Слагал съм на 1.8Т с нормален и електронен дросел.
Без проблеми ...
я дай акъл... ако му изкараш маркуча където връща налягането обратно към тръбите.. той ще си съска.. (е и да запушиш дупката разбира се)
не ми трябвало да бърка компютъра нещо нали ?
п.п. аз съм с 1.8Т блоуоф-а и съм доволен.. върши работа
тука е момента да благодаря на пича с супърб-а от нашия форум, който ми го подариевала на такива ора! даже не успях да му благодаря защото жена му го отвлече
Объркване в рамките на това , че изпуснатия въздух вече е премерен от дебитомера и настъпва леко обогатяване в този момент на изпускане.При коли без катализатори съм забелязал че започват доста добре да припаткват и да бълват огън от към гъзо

В зависимост от модела на блоу офф-а съм имал проблеми с празния ход, обикновенно решими с чистене и адаптация.
Ако на обикновения се откачи единия маркуч когато имаме вакуум в интейка , да речем на празен ход , бофа ще се отвори и ще започне смучене на въздух след дебимера , което разбира се ще скапе ралтата на мотора.
Винаги ползвам двубутални или много твърди ,или така настроени че под вакуум да седят затворени..
- extasyto
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tibi.b написа:extasyto написа:Те 1.8Т не са ли с байпасни клапи?
По принцип си е с блуофф клапан 1.8Т , самоче връща излишния въздух преди турбото ,а не го хвърля в навън .Затова не се чува този звук .Ако си сложиш такъв блуофф който хвърля в атмосферата ще ти се бъгва компа .Лично мое мнение !!!
Ем да де, blow-off мята излипния бууст в атмосферата, а байпасния го връща назад по пътищата.Така ли е, или да хода пак в 1ви клас?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта