Трудно палене 1.9TDI AFN мотор Голф 3

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Трудно палене 1.9TDI AFN мотор Голф 3

Мнениеот ///HAMANN/// » Съб 08 ное 2008 15:21


Колеги колата нещо не иска да пали като е студена , проблема възникна след като сипах нафта от OMV ( винаги сипвам от тях ) но този път сипах на изхода на София по ботеградско , както и да е колата върви,форсира се и пали от рас когато е топла , но истине ли не иска :( Ходих при един познат ми я закачи на компа и всичко е в нормите и работи , но проблема с паленето незнам от къде идва :(

п.с. Не са свещи ! проверено !

Давайте идеи какво да правя мисля утре да източа нафтата и да налея друга :roll:




Потребителски аватар
kanazirov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот kanazirov » Съб 08 ное 2008 20:40


Моят мотор е същия и така като тебе.Оказа се че центровката на помпата не беше наред. Да ти проверят аванса трябва да е 3-4 градуса.


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Съб 08 ное 2008 22:56


провери дали ти работи дат4ика за температурата на водата


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Съб 08 ное 2008 22:58


тои информира подгревното реле на свещите


Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Мнениеот ///HAMANN/// » Съб 08 ное 2008 23:10


Датчика работи .... колеги всичко е тествано на компютър няма грешки никъде всичко си е на 6 свещите подгряват , но СТУДЕНА не пали :(


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Съб 08 ное 2008 23:16


смени горивния филтър.


Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Мнениеот ///HAMANN/// » Нед 09 ное 2008 0:07


И горивен и въздушен смених днес пак същото :( момчето което ми гледа колата на компютъра ми каза че според него единствения вариант е лоша нафта , но ме съмнява нещо :roll:


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Нед 09 ное 2008 1:36


Прегледай всички маркучи на горивния филтър и връщащата нафта.


Потребителски аватар
///HAMANN///
Мнения: 214
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 14:56
Автомобил:
Двигател: AFN
Местоположение: София

Мнениеот ///HAMANN/// » Нед 09 ное 2008 2:04


Добре колега , колата върви перфектно форсира се перфектно мисля че ако е маркуч ще прихлъцква и няма да върви :roll:


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Нед 09 ное 2008 3:33


Мисля, че като престои по-дълго време колата, от някъде ти влиза въздух в системата и като палиш на студено, докато въртиш по-дълго тя се обезвъздушава и тогава пали /може да задържа въздух в горивния филтър или да имаш запушен отдушник на резервоара/.


Потребителски аватар
kanazirov
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот kanazirov » Нед 09 ное 2008 16:00


Ако е от това, че ти връща горивото слагай му един клапан(най- евтино е)иначе всико друго е трошене на пари.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Нед 09 ное 2008 17:55


Мойта има същия проблем. Губи се центровката с един зъб на коляновия вал. На пролет сменях зъбчатката и болта. Лятото изкара без проблеми, но от една седмица пак спря да пали студена от ряз. Мисля да ходя на диагностика и да ми я презацепят на ново. Този проблем го има често при голф тди, така че може и при теб да е същото.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Вто 11 ное 2008 5:27


kanazirov написа:Ако е от това, че ти връща горивото слагай му един клапан(най- евтино е)иначе всико друго е трошене на пари.

От къде се вземат тези клапани че аз искам да провам с такъв клапан? при мен проблема е с ПАСАТ Б5


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Чет 13 ное 2008 14:06


Може някоя дуза да не е наред.Така става от лоша нафта.Аз лично не зареждам на OMV.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Чет 13 ное 2008 16:00


И аз така един пат сипах на ОМВ и от тогава никога повече не сипвам там.Колата започна да пуши като камьон постоянно и не вървеше.Смених горивния филтър и нафтата и сичко се оправи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, pe6o__ и 55 госта