След отпускането на гаЗта ми падат оборотите!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

След отпускането на гаЗта ми падат оборотите!

Мнениеот VroMoS » Нед 09 ное 2008 17:57


Проблема ми е следния колеги,след като дам леко газ и после я пусна ,оборотите падат до 400-500 и пак се нормализират....това го прави и на топъл и на студен мотор ,на газ и на бензин,едно и също нещо!
Някой срещал ли е подобен проблем?

Последна промяна от VroMoS на Пон 10 ное 2008 0:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 09 ное 2008 18:00


Кажи поне каква е колата :roll:
Като натиснеш спирачки ли падат или като освободиш от скорост :roll:


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Нед 09 ное 2008 18:10


Ау извинявам се ,толкова съм разсеян ,че половината неща не съм ги написал,
Колата ми е пасат б3 2Е мотор синхро
Не спирачките не играят роля,просто ...даже и докато си карам и примерно пусна колата по някое надолнище и като освободя и оборотите падат до 400-500 и пак се нормализират...


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Нед 09 ное 2008 18:13


Ами щом няма проблем с спирачките, най-вероятно е стъпковото моторче според мен :wink:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 09 ное 2008 18:15


При моно инжекцията това се случва като се изключи стъпковия мотор или е развален. Предполагам може и в случая да е това проблема, колегите които са по запознати с 2Е мотора да кажат :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 09 ное 2008 22:35


Почисти дроселовата клапа :wink: .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 10 ное 2008 0:00


... и TПС-а (датчика на дроселовата клапа)


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Пон 10 ное 2008 0:02


Може ли да ми обясниш точно какво имате впредвит?
Къде се намира тоя датчик на дроселовата клапа?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 10 ное 2008 0:12


Датчика е хванат на същата ос, на която е и дроселовата клапа.
От едната страна на оста (към предницата) е ... хмм.. гърбичката, която се опъва от жилото.
От другата страна на оста, зад смукателния колектор е датчика. Представлява една пластмасова кутийка, от която излиза куплунг е 3 крачета. Хваната е с болтчета.
Сваляш кутийката и избиваш двете месингови втулки, през които минават закрепващите болтове.
След това с тънко ножче отваряш зъбчетата и кутийката се разглабя на 2 части.
Огледай как точно е разположен плъзгача, за да не се чудиш после как да го поставиш.
Датчика всъщност е потенциометър. Плъзгача се движи по графитни писти на ситалова (керамична) подложка. Просто с времето графита се износва.
Почисти с някакво парцалче, дето не пуска мъх (примерно- носна кърпа), напоено със спирт.
Има вероятност после да ти се променят леко оборотите, защото ти на практика ще забършеш износения вече графитен прах и съпротивлението леко ще се промени. Поне при мен така стана.
За да компенсирам помяната аз си го монтирах без втулките, така, че да мога чрез обиране на получената хлабина да си нормализирам оборотите.


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Пон 10 ное 2008 0:31


Колега да нямаш предвит датчика за празния ход (стъпковото моторче)?


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Пон 10 ное 2008 11:52


Благодаря на всички колеги които се отзоваха,днес свалих дроселовата клапа и я почистих с спрей за "почистване на карбуратори" подмених си маркучите на вакумите ,че бяха изгорели и немога да си позная колата,след цялата процедура по почистването която ми отне 10-15 мин със свалянето и слагането ,колата вече държи обороти нормални и не пада под 900....
След почистването я запалих и без да подавам газ я оставих да поработи 5 мин .... нали компютъра я обучавал ... и т.н.т....
Но въпреки това сега ми държи малко по високи обороти ....към 1000-1100....като постои 1-2 минути и се нормализират на 900
Това ще се оправи ли?


Потребителски аватар
feersum
Мнения: 260
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feersum » Пон 10 ное 2008 16:48


При мен имаше същия проблем - В3, моноинжекция, на бензин - нямам АГУ. Когато изключа от скорост, оборотите спадаха от 900 и се колебаеха до 450-500, от един момент нататък започна направо да гасне. И все се случваше на кофти места - примерно в задръстването в центъра на София. И го правеше когато двигателят позагрее - т.е. минал съм 5-6 км.

Подозирах дроселовата клапа.

"Майстора" - приятел на баща ми, постъпи по следния начин - разкачи акумулатора, след 15 мин го закачи пак. Според него това щяло да "ресетне чипа" :shock :shock Не ми стана ясно за какъв точно чип говори...
Ефект обаче имаше - вече една седмица не гасне.


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пон 10 ное 2008 17:41


компютърът трупа грешки, газаджийте да ти сложат реле за ресетване при гасене и си готов.


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Пон 10 ное 2008 18:53


И в краина сметка някой знае ли дали ще ми се оправят оборотите ,защото днес цял ден стоят на 1200?


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Пон 10 ное 2008 21:09


колегата feersum НЯМА АГУ, но това с релето си е идея за такива като мен (с АГУ) :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта