Slaavi написа:По време на движение колата ми гасне.Качих я на компютър и показа ангренажен ремък - той не се върти.Ако някой е имал същия проблем да помага./Ангренажния ремък не е скъсан/
Ебаси и колата


vladovelin написа:този урок го минах и аз преди една година - поради теч на антифриз от аспуха - шлайфане на глава нова гарнитура и всички гарнитури гумички на клапаните, нови сегменти ( 100 лв нормален размер без шлайфане ) нов ремък на ангренажа с ролката и всичко това за 700 лв в сервиз на Бош . След ремонта НЯМАШЕ ПОВИШЕН РАЗХОД !!!
stoqn_g60 написа:а продава ли се волтмера(мултицет) някъдеmmv написа:stoqn_g60 написа:а как да проверя колко ток зарежда алтернатора![]()
Палиш, включваш фаровете и слагаш волтмера(мултицет) на клемите на акумулатора трябва да показва между 13.8 - 14.4 волта и на празен ход и на 8000 оборотаа измерва се на празен ход и на 8000(аз съм до 7000 де)
velinsl написа:velinsl написа:
Взаимозаменяеми ли са бензиновите помпи на 1,8 карбуратор и 1,8 бензин?
крокодила е по дълъг отколкото зелен?
Баси смешното. Баси чувството за хумор. А че разлика има вече знам. Днес свалих помпата ма моното(голям х`й е първия път, надявам се да няма втори). За карбураторния знам, щото я праих зимата.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта