ръчно моделиране на брони за мк1

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
pataran40
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ръчно моделиране на брони за мк1

Мнениеот pataran40 » Чет 30 окт 2008 22:16


привет на всички! Искам първо да започна с това, че съм абсолютен новак... Голям фен (и притежател) съм на Голф 1. Искам да попитам някои от вас старите кучета дали се е занимавал с моделиране на брони от стъкломат/стъклена вата и да ми каже отзиви от готовия продук.Събота почвам един грандиозен проект по голфарата и ми е нужна подкрепа на братя по машина. Нямаше до кои да се допитам,защото всички на моята вазраст... не ги интересува Б;агпдаря предварително :)




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 30 окт 2008 22:36


Внимавай с тунинга, за да не излезе някоя космическа совалка. Аз до някъде съжелявам за широките брони. :wink:
Виж моя проект може да ти хареса нещо.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Чет 30 окт 2008 23:03


Мисля, че най-общото мнение е, че не е красиво да се раздува прекалено много. Семплия тунинг е много по ценен от този в стил "Нийд фор спийд ъндърграунд" (аз също донякъде мисля така). Тесните брони също си имат чар. Само с тяхната обработка може така да се заиграеш, без да променяш цялостната концепция, че да постигнеш зашеметяващи резултати. Ако дадеш повече информация какво точно искаш да постигнеш навярно ше получиш много по-подробна информация. Дай примерен снимков материал или скици, или... с времето ще разбереш.


pataran40
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pataran40 » Пет 31 окт 2008 9:42


може би тази вечер ще пусна няколко снимки (като разбера точно как) за да видите моя звяр и една две скици.А относно тунинга няма да го раздувам просто ще смакна малко предна и задна броня... всичко по голфа ми е оригинално освен скоростна кутия (5 степенна механична от 2-ка), скоростомер и салон (2-ка) мотора (1.6 дизел) е в отлично техническо състояние макар да е на 700000 км :P благодаря за барзите отговори :D


pataran40
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

снимки

Мнениеот pataran40 » Пет 31 окт 2008 10:45


сажалявам че качвам снимките в този сайт,но ми трябват предловения в кратък период от време :? http://www.impulse.bg/albums/by/139422/view/627707[/img]


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 31 окт 2008 11:11


Изображение
:D
Много усмихнато ще стане голфчето :)


pataran40
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот pataran40 » Пет 31 окт 2008 11:25


до някоя степен това е една от главните цели :D и то да е като мен иначе смятам да е единственото такова голфче във Варна -те и без това не останаха само някви баталясници със изгнили калници и багажници по тавана... :lol:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Пет 31 окт 2008 17:51


Погледни темата за снимките с красотите, която е стикната. Аз там много се кефа на единичките, които хАмериканците си тунинговат с яко никелирани брони (тесни естествено). Аз лично съм фен на тесните брони и по ми харесва как седи на Мк1 и Мк2, особено ако са с по-ниско окачване иначе малко грознеят. Това е лично мое мнение де, не ангажирам никого с него.


Потребителски аватар
Eleanor
Мнения: 184
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем
Контакти:

Мнениеот Eleanor » Сря 05 ное 2008 21:16


Относно Тунинга на МК1 и аз сам за тесните бронички.... Може да го направиш Наистина Много красив сас тесните брони,не чак толкова големи но по широки джанти, спортно Окачване, Кристални фарчета, стопчета и една нова боя ... Това ще е напално достатачно като го види някои да Ахне! А до сарчицето на Голфчето има много варианти за които немоа да ти кажа по простата причина че не вдявам много мнгоо ....


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 06 ное 2008 0:25


Направи си такваз броня, та да ти се хилят всичките, не искам да те обиждам, ма на 1-ка и 2-ка такива работи не се правят, само сток, другото е п. тюнинг :wink:


Потребителски аватар
vladikk
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 1:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Мнениеот vladikk » Пон 10 ное 2008 16:10


Колега,абсолютно подкрепям досегашните предложения на събратята по машина!!!

Все пак колата ти е класика и не нужно да се правят онези грозни(според мен) тунинг брони и темподобни лигавни.

Тесните брони,задължително ниско окачване,широки джанти и боя.Това е предостатъчно,за да изглежда колта ти добре и да събира погледи въпреки ЕГН-то.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Успех!!!


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 10 ное 2008 17:45


Аз пък няма да те убеждавам за тесни брони, защото моята единичка беше със широки и си я харесвах много. Тесните брони са за най-дъртите единички(с малките стопове и според мен "смешните табла"). И сега директно към рисунката ти. Мислиш ли, че тази уста, която си нарисувал ще ходи на нещо, освен на Nissan 350Z??? Просто ако я видиш готова върху единичката си, ще разбереш колко уникално е "анти". Такова нещо дори и на тройки не ходи! Ако искаш да си измислиш специална форма за броня на единичка, вземай ПРАВОЪГЪЛЕН триъгълник и я почвай... :lol:


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Пон 10 ное 2008 19:03


колега недей да рзваляш фасона на колата с тази усмихнта броня ,сложи едно спортно окачване ,хубави джанти ,кристални фарове и стопове и колатати ще стане много по красива и газаеска от тези ,брони кадето си решил да и слагаш,да не говорим че при по леко чукване стъкомата се пука и цепи целия


Потребителски аватар
doktor d
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ръчно моделиране на брони за мк1

Мнениеот doktor d » Пон 10 ное 2008 20:40


pataran40 написа:привет на всички! Искам първо да започна с това, че съм абсолютен новак... Голям фен (и притежател) съм на Голф 1. Искам да попитам някои от вас старите кучета дали се е занимавал с моделиране на брони от стъкломат/стъклена вата и да ми каже отзиви от готовия продук.Събота почвам един грандиозен проект по голфарата и ми е нужна подкрепа на братя по машина. Нямаше до кои да се допитам,защото всички на моята вазраст... не ги интересува Б;агпдаря предварително :)


колега защо не си останеш с оригиналната на такъв автомобил не му отиват такива брони и според мен ще стане грозно.. класическия вид е най-добър..


Потребителски аватар
peicho_petrov
Мнения: 125
Регистриран на: Вто 25 дек 2007 22:19
Автомобил: golf3 cabrio
Двигател: 1.8
Местоположение: Добрич

Мнениеот peicho_petrov » Вто 25 ное 2008 22:55


pi4 pishi ls shte ti obesnq za nqkoi raboti moqta kola sam si q pravih



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта