
ръчно моделиране на брони за мк1
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
ръчно моделиране на брони за мк1
привет на всички! Искам първо да започна с това, че съм абсолютен новак... Голям фен (и притежател) съм на Голф 1. Искам да попитам някои от вас старите кучета дали се е занимавал с моделиране на брони от стъкломат/стъклена вата и да ми каже отзиви от готовия продук.Събота почвам един грандиозен проект по голфарата и ми е нужна подкрепа на братя по машина. Нямаше до кои да се допитам,защото всички на моята вазраст... не ги интересува Б;агпдаря предварително 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Мисля, че най-общото мнение е, че не е красиво да се раздува прекалено много. Семплия тунинг е много по ценен от този в стил "Нийд фор спийд ъндърграунд" (аз също донякъде мисля така). Тесните брони също си имат чар. Само с тяхната обработка може така да се заиграеш, без да променяш цялостната концепция, че да постигнеш зашеметяващи резултати. Ако дадеш повече информация какво точно искаш да постигнеш навярно ше получиш много по-подробна информация. Дай примерен снимков материал или скици, или... с времето ще разбереш.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
може би тази вечер ще пусна няколко снимки (като разбера точно как) за да видите моя звяр и една две скици.А относно тунинга няма да го раздувам просто ще смакна малко предна и задна броня... всичко по голфа ми е оригинално освен скоростна кутия (5 степенна механична от 2-ка), скоростомер и салон (2-ка) мотора (1.6 дизел) е в отлично техническо състояние макар да е на 700000 км
благодаря за барзите отговори 


-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 30 окт 2008 21:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
снимки
сажалявам че качвам снимките в този сайт,но ми трябват предловения в кратък период от време
http://www.impulse.bg/albums/by/139422/view/627707[/img]

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Погледни темата за снимките с красотите, която е стикната. Аз там много се кефа на единичките, които хАмериканците си тунинговат с яко никелирани брони (тесни естествено). Аз лично съм фен на тесните брони и по ми харесва как седи на Мк1 и Мк2, особено ако са с по-ниско окачване иначе малко грознеят. Това е лично мое мнение де, не ангажирам никого с него.
- Eleanor
- Мнения: 184
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Рудозем
- Контакти:
Относно Тунинга на МК1 и аз сам за тесните бронички.... Може да го направиш Наистина Много красив сас тесните брони,не чак толкова големи но по широки джанти, спортно Окачване, Кристални фарчета, стопчета и една нова боя ... Това ще е напално достатачно като го види някои да Ахне! А до сарчицето на Голфчето има много варианти за които немоа да ти кажа по простата причина че не вдявам много мнгоо ....
- vladikk
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 1:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
Колега,абсолютно подкрепям досегашните предложения на събратята по машина!!!
Все пак колата ти е класика и не нужно да се правят онези грозни(според мен) тунинг брони и темподобни лигавни.
Тесните брони,задължително ниско окачване,широки джанти и боя.Това е предостатъчно,за да изглежда колта ти добре и да събира погледи въпреки ЕГН-то....
Успех!!!
Все пак колата ти е класика и не нужно да се правят онези грозни(според мен) тунинг брони и темподобни лигавни.
Тесните брони,задължително ниско окачване,широки джанти и боя.Това е предостатъчно,за да изглежда колта ти добре и да събира погледи въпреки ЕГН-то....








Успех!!!
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Аз пък няма да те убеждавам за тесни брони, защото моята единичка беше със широки и си я харесвах много. Тесните брони са за най-дъртите единички(с малките стопове и според мен "смешните табла"). И сега директно към рисунката ти. Мислиш ли, че тази уста, която си нарисувал ще ходи на нещо, освен на Nissan 350Z??? Просто ако я видиш готова върху единичката си, ще разбереш колко уникално е "анти". Такова нещо дори и на тройки не ходи! Ако искаш да си измислиш специална форма за броня на единичка, вземай ПРАВОЪГЪЛЕН триъгълник и я почвай... 

- doktor d
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ръчно моделиране на брони за мк1
pataran40 написа:привет на всички! Искам първо да започна с това, че съм абсолютен новак... Голям фен (и притежател) съм на Голф 1. Искам да попитам някои от вас старите кучета дали се е занимавал с моделиране на брони от стъкломат/стъклена вата и да ми каже отзиви от готовия продук.Събота почвам един грандиозен проект по голфарата и ми е нужна подкрепа на братя по машина. Нямаше до кои да се допитам,защото всички на моята вазраст... не ги интересува Б;агпдаря предварително
колега защо не си останеш с оригиналната на такъв автомобил не му отиват такива брони и според мен ще стане грозно.. класическия вид е най-добър..
- peicho_petrov
- Мнения: 125
- Регистриран на: Вто 25 дек 2007 22:19
- Автомобил: golf3 cabrio
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Добрич
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта