задържа обороти те !?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Smok
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

задържа обороти те !?

Мнениеот Smok » Вто 11 ное 2008 17:36


Полото е 98г 1.0i ,Преди не искасше да пали от 1вия път трябваше да му подам гас с педала иначе не палеше всеки път от 1вити завътане.В сервиза ми зачистига доросела сложиха я на компа и всичко се оправи.НО сега между предавките когато сменям остава м/у 10сек на 1500 оборота ! (независимо дали е загряла) И не ги връща в продалжение на този период ! От какво се дължи това.А когато е на място и я форсирам си се връщтат оборотие както си е нормално 930...




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 11 ное 2008 19:02


колега , по принцип , когато се движи колата , и сменяш предавките , между предавките , компютъра подава мъничко повече газ и след това плавно намаля оборотите , но!! , не падат под около 1050 -1000 , твсичко това е с цел да се позапази съединителя и скоростната , защото резките промени на оборотите (включваш от 4 на 3-та на баира , и от 4000 оборота , падаш до 1000 после пак се дигаш на 4500 .... например , не е много леко !!! , така че комп. се опитва да го изглади това , както и лекото придърпване което се получава ) не са много здравословни. Та по тая логика , ходи пак на диагностика ... може и реленце да е .... де да знам , може и арменския поп ...


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: задържа обороти те !?

Мнениеот maslinkov » Вто 11 ное 2008 19:19


Smok написа:Полото е 98г 1.0i ,Преди не искасше да пали от 1вия път трябваше да му подам гас с педала иначе не палеше всеки път от 1вити завътане.В сервиза ми зачистига доросела сложиха я на компа и всичко се оправи.НО сега между предавките когато сменям остава м/у 10сек на 1500 оборота ! (независимо дали е загряла) И не ги връща в продалжение на този период ! От какво се дължи това.А когато е на място и я форсирам си се връщтат оборотие както си е нормално 930...

Това ми намирисва на клапа /ТПС/. Можеш ли да задържиш 1200 оборота с газта? И кой ти каза че оборотите на празен ход и загрял двг. нормално са 930?


Потребителски аватар
Smok
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smok » Вто 11 ное 2008 21:09


е добре не 930 а около 1000оборота ги даржи като не е на скорост.Но почна ли да смняма скоростите и м/у скоростите седи на 1500 оборота м/у 5и10сек. Иначе с педала мога да задържа 1200..2000оборота.Отсервиза ми казаха караи така един ден и ако не се оправи се върни.Тва ми се струва мн несериозно !


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 12 ное 2008 8:52


Значи няма място за притеснение, както са ти казали. /поне за в момента/. По - нататък има 2 възможни сценария - І-и адаптира се и ти се успокояваш и ІІ-и става пак така както е била, преди да ходиш в сервиза. /ако това ти се случи до 2 месеца, мисли за нов дросел/. Сега влизаме в зима и тези 2 месеца може да са 4-5 ама това са подробности.
ПП Моята /втората ми клапа/ държеше не 1500, а мин. 1600 и то постоянно, освободена от скорост /в движение/ и така и не се адаптира за 3 месеца, ама като смених температурния датчик - веднага клекна. После с корекция на предварението оправихме и играта на оборотите и готово. В твоя случай леко обезпокоителното е че 1500 об/мин - това е сервизен режим и ако бях на твое място щях да отида на друго място на диагностика и да искам да ми оправят предварението на 5-6 градуса. Считам че резултатите от тези действия ще те ориентират най - точно какво да правиш по - нататък, ако не се оправи с корекцията на предварението. Успех!


Потребителски аватар
Smok
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smok » Сря 12 ное 2008 11:49


вече втори ден не се адаптира. Е няма как да чакам 2 месеца да хварча на 1500оборота ! Още утре сутринта съм в сервиза да си оправят грешката...


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 12 ное 2008 12:10


Smok написа:вече втори ден не се адаптира. Е няма как да чакам 2 месеца да хварча на 1500оборота ! Още утре сутринта съм в сервиза да си оправят грешката...


Времето за адаптация на клапата не се мери в дни, а в изминати километри. Колко километра са минал, та са нервираш? Ако си минал 200-300 км. и не се оправя върви да ти я обучат с външен комп.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 12 ное 2008 12:11


То не е грешка, а нормално да се държи така компа след адптация на клапата. Просто поискай само да ти видят предварението - може да е от него./5-6 гр. на загряла кола и празен ход, а не в сервизен режим - 1500 об/мин.- там трябва да е 8гр./


Потребителски аватар
Smok
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Smok » Пет 14 ное 2008 10:57


Оказа се ,че мъркуча от сервото до колектора дето е ,се е напукал от двете страни и от там дърпа въздух...и затова държи толкова високи овороти...И тва нещо струва 70лв ! Сега съм го поръчал в VW и до 1на седмица ще го докарат.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта