
Проблем с паленето и с оборотите
Проблем с паленето и с оборотите
Проблемите с оборотите продължават и се задълбочават. Сега от време на време ги държи нестабилни на бензин. На газ пък ги задържа високи или ги повишава до нимай каде. Абе прави си кавото тя си иска. Питането ми е такова, може ли да бъде от натрупана грешка в компятъра и ако е така как се оправя. Идин ми каза за 10 мин. сваляш акомулатора, друг най-малко 9-10 часа, а трети само на компютър се чистили грешките. Има мнение, че може да бъде и от датчиците за температурата на водата. Като се има предвид, че този горния с 4 извода съм го сменял и да се окаже или фалшив или пък несъвместим с дросела по напрежение, т.е. малко да се разминават и от там да идват тези колебания. Аз и дросела съм сменил уж със Бош по каталог, ама кой да ти каже какъв е. И изобщо може ли на диагностика да се разбере от какво е. Ако някой знае добър майстор еладжия във В.Търново да пише координати пък дано се справя с проблема, че и обротомера не работи и не мога да ги следя по време на движение като исключа от скорост и да имам по-точна представа как се държи на бензин и как точно на газ. Помагайте моля ви се! 

Проблем с паленето и с оборотите



Re: Проблем с паленето и с оборотите
Колега и аз имам същия проблем с оборотите, пък на мен като спирам по светофарите колата се форсира самостоятелно до 2500 оборота и ги държи без да ги връща и аз ги връщам принудително на скорост но тя пак се форсира, направо съм полудял от нерви то направо не се кара.Само да уточня че колата е VW B3 1,8 моно и на газ и на бензин го прави.
Допитах се тук там и ми казаха, че най-вероятно е стъпковото моторче но знам ли.
Допитах се тук там и ми казаха, че най-вероятно е стъпковото моторче но знам ли.
Проблем с паленето и с оборотите
Колега аз съм почти същия и като автомобилна проклетия и като проблем. На мен ми го правеше най-вече на газ, но и на бензин. Мисля, че на бензин по-малко, но сигурно си въобразявам защото по-рядко я обръщам, т.е. почти само за сравнение когато го направи на газ. Не, че не смених стъпковия мотор и то с хубав Бош и файдата същата само дето съм с 150 лв. назад и изгорели надежди, че ще се оправи. На диагностика нищо не откриват само 20 лв. назад и същото с надеждите. При газаджия ходих хвана се в натрупани грешки на компютъра. Откачах акомулатори за 2-3 денонощия и пак нищо. Абе като че ли малко се пооправи или на мен ми се иска да е така незнам, но карам. Какво да правя. То и времто се застуди и като, че ли и то действа малко положително в цялата ситуация. Един специалист ми каза, че може да бъде от датчиците за температурата незнам. Аз единия този горе дето е с четирите извода съм го сменял, но гаранция Франция. Можело да не отговарят работните напрежения на стъпковия мотор и на датчика и това да е причината. Абе нали ги гледат по каталог, как няма да отговарят. Пък и аз го отварях стария мотор и не видях там да има нещо за настройка, защото той ми каза, че уж нещо се настройвал съпковия.
Сега съм в период на търсене на специалист по ел. проблемите на тези автомобили да ги обобщи и да видим той какво ще ме излъже, за да гушне и той някой лев за сметка на моето невежество и да ме пусне по трасето да се надбягвам с вятъра. Така е като се занимаваме със тези трошляци. Преди бяха нови ама руски, сега западни ама стари. Мъките все едни и същи, с малко пари, менте майстори и резервни части искаме да направим работа. Няма как да стане нали?! Като си нямаме служебни черни Мерцедеси с шофьор...
И все пак, ако и ти нещо успееш да допринесеш за измъкване от ситуацията ще съм ти много благодарен!!! Аз, ако захапя нещо също ще го публикувам. 



Проблем с паленето и с оборотите
Колеги, ако си мислите, че съм се справил с проблема с оборотите, все още не съм.
Вчера бях при един от най-големите майстори на диагностика и той ме успокои като ми каза, че при този модел коли е така.
Аз естествено не се съгласих, но той ми обясни, че уж имало някакъв начин като се режело едно кабелче и се прекарвало през контактния ключ, за да занулява компютъра при всяко изключване от контакт и така да се чисти натрупаната грешка. Това разбира се трябва да го направи някой друг, но кой незнам и така продължавам да се надбягвам с вятъра.
Ако някой е открил нещо по въпроса или пък знае и си трае, да сподели майка му стара, че да се отървем малко от мъките с тия гробници!!! 




Проблем с паленето и с оборотите
Колеги стигнах до извода, че в конкретния случай става въпрос за натрупване на грешка в компютъра и за нейното изчистване. Някъде във форума бях чел за подобен проблем, но сега когато ми трябва не мога да го намеря. Моля, ако някой е наясно с този въпрос да каже как може най-добре да се справим с този проблем?! Чувал съм за чистене с компютър, с махане на масата за различен период от време, за прекъсване на някакъв кабел, който се минава през ключа и прекъсва захранването на компютъра при всяко изключване от контакт и така занулява компютъра. Който е вещ по тези въпроси да помогне с конкретен и адекватен съвет, за което ще сме му много благодарни.





-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
колега направи ли това за което пишеш че си чел ? iсамо с четене не става иска и известна доза риск за да си решиш проблема според това което си писал най вероятно е степ мотора пробвай с някой работещ нищо че си го сменил при нашите каляски тези симптоми сочат това. Вярно че на никой не му се дават пари за ремонти но идва и такъв момент .Само с каране не става .Успех
Проблем с паленето и с оборотите
angel1223 направил съм много повече от колкото трябва, но явно решението на този казус не е толкова лесно и за това съм се обърнал за помощ във форума. Това за "каляските" си прав, че тарикатите са се освободили от тях, а ние искаме да ги въскресим и да им вдъхнем кой втори, кой трети и повече живот, но не винаги се получава и е толкова успешно колкото на нас ни се иска. Аз братле съм карал Москвич повече от 20 г. имал съм и ЗАЗ, имах и Ритмо, е и други марки съм имал, но тези първите ме принуждаваха доста да експериментирам, но при немския Москвич нещата са малко по-различни. Той не се потдава толкова на манипулации има си собствено мнение по въпроса и ми създава едни такива проблеми, че да ти скъса нервите понякога. А уж бил желязна машина, немска му работа, техническа нация и т.н. Незнам дали ме разбираш, но съвсем не е лесно даже и с пари. Що се отнася до стъпковия мотор мога категорично да ти заявя, че не е от него защото след като я зануля и започна да я карам само на бензин и не ми прави тези проблеми. Щом я включа на газ и не след дълго започва с рандевуто си. Но да не те отегчавам повече, а и останалите, които очакват съществена информация от форума. Смятам, че си ме разбрал съвсем точно.
П.П. Между другото одисеята ми тръгна от Бургас и там масово майсторите се хващат за степ. мотора.
П.П. Между другото одисеята ми тръгна от Бургас и там масово майсторите се хващат за степ. мотора.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Ivalin,, земляк напиши си поне кода на двигателя !? моля те ? другите имат ABS , а твоят ? не може в В Търново да няма сервиз с диагностична апаратура ? тук са комплексни нещата - стъпков мотор , TPS и ламбда сонда! опиши какво ти казват от диагностиките които си правил!какви грешки отчитат компютрите на майсторите?и т.н.пишеш много , но няма инфо!
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ivalin-чо,
земи си попълни профила като хората,модел,година на производство и код на мотора.Как търсиш помощ от колегите като немогат да разберат аджеба къв ти е двигателя.Знаеш ли че пасатите имат хиляда мотори и разликата между всеки един е огромна,едни и същи симптомите при при два различни мотора може да говорят за два различни проблема.Вместо да се вайкаш почни първо от това и съм сигурен,че ще намериш помощ и разбиране.
поздрави
земи си попълни профила като хората,модел,година на производство и код на мотора.Как търсиш помощ от колегите като немогат да разберат аджеба къв ти е двигателя.Знаеш ли че пасатите имат хиляда мотори и разликата между всеки един е огромна,едни и същи симптомите при при два различни мотора може да говорят за два различни проблема.Вместо да се вайкаш почни първо от това и съм сигурен,че ще намериш помощ и разбиране.
поздрави
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с паленето и с оборотите
Честита Коледа колега! Аз го имах същия проблем с оборотите на газ още миналата година-2007, но къде с питане - къде с опит го разреших! При мен оборотите се вдигаха на газ до 2000-2500, и това за първи път ми се случи като слизах от в. Шипка! После в Казанлък се опитах да ги реголирам, е, получи се но за около ден- два и после пак нагоре! Аз смених магнитното филтърче в клапана с постъпващата газ -3,50лв., после смених и тройника с алуминиев - 4лв., защото оригиналния на Ловато е смотан - пластмаса, която не затваря така както аз искам. После на настройка при газаджия - 25лв.- пари на вятъра, защото колата се чудеше дали да върви или да спира! После настройка с помощта на сина ми - ползвах темите в раздела за автогазови уредби и по точно за настройка на Ловато- електрическа! А колега! Погледни си и свещите - моите бяха на незнам колко си хиляди защото дойдоха с колата Бош Супер-4 полюсни.Обаче установих че ако използваш стандартна обикновена свещ двг-то работи много по добре! В момента съм със свещи Екуем- пак 4 полюса. Успех!Ivalin написа:Колеги стигнах до извода, че в конкретния случай става въпрос за натрупване на грешка в компютъра и за нейното изчистване. Някъде във форума бях чел за подобен проблем, но сега когато ми трябва не мога да го намеря. Моля, ако някой е наясно с този въпрос да каже как може най-добре да се справим с този проблем?! Чувал съм за чистене с компютър, с махане на масата за различен период от време, за прекъсване на някакъв кабел, който се минава през ключа и прекъсва захранването на компютъра при всяко изключване от контакт и така занулява компютъра. Който е вещ по тези въпроси да помогне с конкретен и адекватен съвет, за което ще сме му много благодарни.![]()
![]()
![]()
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Чувал съм за чистене с компютър, с махане на масата за различен период от време, за прекъсване на някакъв кабел, който се минава през ключа и прекъсва захранването на компютъра при всяко изключване от контакт и така занулява компютъра
здравеи колега,много работи си чувал но не си ги разбрал и не си разпитвал достатачно.ти сам каза че като изтрииеш грешките и няма проблем като караш на бензин ,докато не покараш на газ.и при мен беше така,наистина се сменят кабели но което успях да видя от маистора се заменят кабели номер 19 и 5 .но подробности не видях ,става за около 1-2 минути и дори е безплатно ако имаш познат еладжия.така всеки пат като изгасиш колата и грешките се изтриват.при палене сутрин компа започва да си работи ,но сас заводските настроики и да не те учудва ако след 2-3 минути започне да си сменягласа като че ли се дави ,това не е проблем прави го само докато загрее леко,форсираш много леко и всичко си идвва на място.това се получава защото компа подава заводските настроики,но двигателя вече не е сас заводските параметри,нито кабелите ,нито компресията ,нито ел.компонентите и т.н.заради тези разлики на отделните компоненти от заводските се получава тази малко нестабилна работа при студен двг.
здравеи колега,много работи си чувал но не си ги разбрал и не си разпитвал достатачно.ти сам каза че като изтрииеш грешките и няма проблем като караш на бензин ,докато не покараш на газ.и при мен беше така,наистина се сменят кабели но което успях да видя от маистора се заменят кабели номер 19 и 5 .но подробности не видях ,става за около 1-2 минути и дори е безплатно ако имаш познат еладжия.така всеки пат като изгасиш колата и грешките се изтриват.при палене сутрин компа започва да си работи ,но сас заводските настроики и да не те учудва ако след 2-3 минути започне да си сменягласа като че ли се дави ,това не е проблем прави го само докато загрее леко,форсираш много леко и всичко си идвва на място.това се получава защото компа подава заводските настроики,но двигателя вече не е сас заводските параметри,нито кабелите ,нито компресията ,нито ел.компонентите и т.н.заради тези разлики на отделните компоненти от заводските се получава тази малко нестабилна работа при студен двг.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Честита Коледа на всички от форума колега както писах в предния ми пост нещо не си направил каквото трябва виж си филтъра за газта и всичко което е по газовото уво но хайде да спирам че темата стана газаджийска че са железни железни са но зависи в какви ръце е била разбирам те напълно аз също съм брал ядове с моя Пасат но сравнение с другите морги дето съм ги имал това е Желязна машина на тая експлотация дето и правя друга не би издържала Успех
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
Писах точно за този проблем преди как го реших при мен -Толедо 1.8 RP мотор вдигаше си оборотите сама и си ги държеше високи ходих на реглаж на газовата и уж я оправиха за известно време и пак взе да го прави и реших да се заема аз с нея изчистих и моното от мизериите с бензин и смених моторчето за празния ход с друго втора употреба и се оправи за 2 дена и хоп почна отново и отново разглабяне и промивка на двете тръбички на капака на моното и маркуча от моното до капака на главата с WD-40 и бензин и се оправи и сега работи перфектно мотора дори не се чува ,че работи пробвай го и ти при мен се получи .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, Google [Bot] и 75 госта