Здравейте колеги!
Появи ми се поблем с хидравличната помпа на кормилната рейка. Взе да присвирва като е на празен ход и като подам газ, като се вдигнат оборотите до към 2000, като че ли се загубва свиренето. Като завия напълно в ляво или дясно също се усилва свиренето. Мисля, че се променят и оборотите на мотора. Свиренето се появи изведнъж, а не малко по малко. Маслото в казанчето е над максимума. Кажете ако някой знае нещо защото нова помпа струва към 800 лв. в Хоби Кар + 100лв. труд!
Предварително благодаря!



свирене на хидравличната помпа или рейката на В5 AJM
свирене на хидравличната помпа или рейката на В5 AJM
Последна промяна от vencisto на Сря 12 ное 2008 22:26, променено общо 1 път.
Благодаря колега! До сега бх около колата махнах кората и гледах, слушах и установих, че шума май е от рейката, а не от помпата! Незнам да се радвам ли или да плача
! Течове няма... Кормилото се върти нормално! Дали има някакви ограничители на въртенето на кормилото и те да са се разбутали и да се завърта кормилото повече от необходимото? Или някой клапан за налягането по системата да не работи както трябва!?

Благодаря maimo и Golf_Bora прави сте!
Днес направих един експеримент с ролката и с радост установих, че проблема наистина е в ролката дето обтяга пистовия ремък. Докато свиреше просто я полях с вода и тя спря да свири , докато не се изпари водата. Само за инфо помпата на хидравликата струва около 470лв с замяната на старата + 100 лв труд в Хоби Кар. Кормилната рейка не се ремонтира също и струва 1600 лв. без труда! От тук следва да ви пожелая безаварийни километри! Утре ще видя как стоят нещата със смяната на ролката. Дали ще трябва да се смъква бронята, за да се смени? Евентуално цена? Благодаря Ви!
Днес направих един експеримент с ролката и с радост установих, че проблема наистина е в ролката дето обтяга пистовия ремък. Докато свиреше просто я полях с вода и тя спря да свири , докато не се изпари водата. Само за инфо помпата на хидравликата струва около 470лв с замяната на старата + 100 лв труд в Хоби Кар. Кормилната рейка не се ремонтира също и струва 1600 лв. без труда! От тук следва да ви пожелая безаварийни километри! Утре ще видя как стоят нещата със смяната на ролката. Дали ще трябва да се смъква бронята, за да се смени? Евентуално цена? Благодаря Ви!
Последна промяна от vencisto на Пет 05 дек 2008 22:30, променено общо 1 път.
Здравейте днес установих подобен проблем като при колегата. Карам пасат б5 97, 1.8 20V, като завивам на ляво или дясно се чува леко скърцане и виене. Това се осеща само при спряло или с много бавна скорост, при висока не се забелязва или може просто да не го чувам. Дайте някакви предположения за проблема защото леко сам стреснат от цените написани по-горе.
Благодаря,

Благодаря,
Проверих в Хоби Кар ролката струва 125 лв, амортисьорчето дето обтяга ралката струва 300 лв, труда за смяната е 60лв.
Колега slav4on ще кажеш ли къде се ремонтират рейките и за каква кола говориш?
emilll като погледнеш през калника рейката ще видиш ако има теч. Но задължително трябва да налееш хидравлична течност. Струва към 20лв литъра и нее задължително да е от Хоби Кар мисля че беше G002
Колега slav4on ще кажеш ли къде се ремонтират рейките и за каква кола говориш?
emilll като погледнеш през калника рейката ще видиш ако има теч. Но задължително трябва да налееш хидравлична течност. Струва към 20лв литъра и нее задължително да е от Хоби Кар мисля че беше G002
- slav4on
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Значи колега говоря за Пасат б5. Има доста изписано по темата- ремонтират рейки в София. Значи темата я има в раздел партньори има цени, телефон и точен адрес. Гаранция 1 година. А също така ремонтират рейки и в Дупница мисля, че цените са по малки но гаранцията е 6 месеца. http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=73627 ето я темата. Поздрави.
- slav4on
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Значи във вторник с един приятел бяхме във въпросния сервиз за рециклиране на рейката на неговия Пасат б5. Ремонта излезе 322 лева точно - рециклиране на рейка и смяна на маншони (така поне казаха), при въпрос има ли отстъпа за vwclub отговора беше следния вече клуба не ползва отстъпка, а се ползва само с добро име. По този въпрос искам да помоля модовете да напишат, че вече няма отстъпка във темата партньори за да не стават грешки и обърквания. А и искам да попитам след този ремонт трябва ли да се ходи на реглаж на преден мост защото когато колата върви направо волана е леко завит в дясно. Мерси предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
slav4on написа:Значи във вторник с един приятел бяхме във въпросния сервиз за рециклиране на рейката на неговия Пасат б5. Ремонта излезе 322 лева точно - рециклиране на рейка и смяна на маншони (така поне казаха), при въпрос има ли отстъпа за vwclub отговора беше следния вече клуба не ползва отстъпка, а се ползва само с добро име. По този въпрос искам да помоля модовете да напишат, че вече няма отстъпка във темата партньори за да не стават грешки и обърквания. А и искам да попитам след този ремонт трябва ли да се ходи на реглаж на преден мост защото когато колата върви направо волана е леко завит в дясно. Мерси предварително.
Да,задължително трябва да идаш на реглаж на преден мост понеже винаги се получава изместване и колкото и да се стараеш при сглобяването винаги е отместена

По принцип каквото и да се пипа по предния мост се ходи на реглаж...развиеш ли кормилния накрайник вече си за реглаж на предницата.
Реглажа в Хеед-91 за моя Пасат струваше 36лв и предполагам и за твоя ще е толкова.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта