Проблем с кабела за подгряващите свещи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с кабела за подгряващите свещи

Мнениеот bats » Сря 12 ное 2008 18:12


Сутрин като паля и колата тресе първата една минута все едно работи на 3 цилиндара (да не говорим, че нещо свирука, но това е друга тема :D ). Та, ходих на диагностик, центрова помпата, прегледа я, всичко е наред. Но този кабел или подобие на такъв който влиза в четирите свещи и ги захранва (то е като гума/пластмаса и вътре е жицата), обвивката е скъсана на 3-4 места и май в най-дясната свещ не влиза добре или не влиза изобщо. Това нещо, на което не знам името, по магазините го нямат май. Предлагат ми тип пластина за 22 лева. Има ли проблем, че е различно. Въпроса е може ли да тресе заради лошо подгряване и да търся ли същото на старо или да купия ново каквото има?




merio
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот merio » Сря 12 ное 2008 18:44


възможное да ти тресе като запали на студен мотор ако няма добра връзка на потгревните свещи и да ти грее примерно на 1-2-3 а на четвърти не сваржи го както можеш с букса или не важното е да има контакт :)


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Сря 12 ное 2008 19:34


Имах подобен проблем,беше ми изгоряла една от подгряващите свещи.Другата възможност е някоя дюза да не е наред и да не впръсква нафтата на мъгла.А по въпроса за кабела при мен е шина,не кабел.По принцип няма разлика между двете.


bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bats » Сря 12 ное 2008 19:51


Свешите съм ги проверявал на две места, не е от тях. Ще взема да си купя шината пък да видим. А относно дюзата, мога ли да слагам някаква добавка малко да прочисти. Аз ходих на диагностика, тоя нищо не каза за запушване, знам ли го гледал ли е изобщо. Каза - всичко е наред, щом ти казвам, карай :D


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Сря 12 ное 2008 20:04


те нали свещите сработват при 3-4градуса.пробвай да откачиш буксата на температурния датчик---запали--ако е наред всичко-извода е това-----не е толкова студено за да сработят свещите


bats
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bats » Сря 12 ное 2008 20:08


Не знам каде е тази букса, пък и сутреин е 0-1-2 градуса... това лятото не го правеше, ама знае ли човек. ако е дюза да бъскам ли добавка или да ходя да я изчистят? А и дори да не е студено толкова, че да сработят свещите това не променя факта с притреисането. интересното е че лятото си работеше нормално, като захладня и хоп...


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Чет 13 ное 2008 13:31


Препоръчаха ми добавка на Castrol за почистване на разпръсквачи(дюзи),зелена опаковка към 200мл.Няколко хора ми ч препоръчаха, като са я сравнчвали с други.16лв струва.


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Чет 13 ное 2008 13:35


По въпроса за буксата, която отговаря за подгряването:от двигателя излиза маркуч които влиза в радятора,мястото от което излиза трябва да е с няколко разклонения(точно на двигателя е) там трябва да има 2 датчика.единия показва температурата на двигателя(на таблото),а другия отчита температурата за подгряването.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 54 госта