ЧЕЗки историйки

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЧЕЗки историйки

Мнениеот rosy » Чет 13 ное 2008 15:09


Малко за оправяне на настроението :lol:
Случаят е елементарен. Когато са слагали таблото пред къщата, тези от енергото са забравили да дадат ключ за таблото на наште. В това табло е само електромера към къщата. Съответно звънкам на ЧЕЗ и питам как мога да взема ключ. Викат отивате в център за обслужване на клиенти, пускате молба, могат да ви дадат ключ, могат и да не ви дадат. Другия вариант викат е да си го отваряте и затваряте таблото с отверка :roll: Ма нали съм европеец им казвам нема с отверка, искам ключ.
Та молбата трябвало да бъде подадена от титуляра. Това се явява 80-годишния ми дядо. Значи трябва дядото да се вдигне, да пише молби и има опция да не му дадат ключа. Решавам да се свържа с този център по обслужване да видя има ли смисъл да се разкарва дедото щом можело и да няма ключ.
http://www.cez.bg/bg/nie-sme-tuk/tsentr ... ienti.html
На горния линк са адресите на центровете, но телефони няма. Айде обаждам се пак на информациония им номер 0700 10 010, любезно искам номер на центъра на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а, под който район попада таблото. Някакво момиче ми вика тука не е справки, не можела да ми го даде, да се обадя в БТК справки :roll:
Викам добре.
И надолу ви копирам кореспонденцията ми с ЧЕЗ да се посмеете малко.
1-во писмо от мен:
Здравейте,

След направена консултация с консултант на номер 0700 10 010 имам нужда от допълнително консултиране, заради абсурдността на отговорите на консултант-операторката ви.

Моля да публикувате телефонните номера на ЦЕНТРОВЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ в сайта ви,или ако тази информация е супер тайна за вас да ми изпратите номера на центъра на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а. Ако се престрашите да ми го изпратите обещавам да го пазя в тайна. Препоръката на дамата от телефон 0700 10010 за откриване на номера беше обадете се в БТК. За ваше сведение се обадих в БТК, но от там казаха, че нямат номера на ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ НА ЧЕЗ БЪЛГАРИЯ.
Също така Вашата служителка сподели, че тя няма номерата на тези центрове и не може да ми ги даде.
Уважаеми госпожи и господа от ЧЕЗ България, наистина ли очаквате в края на 2008 година доста след откриването на телефонията да се разкрвам до посочените от Вас адреси на тези центрове за клиенти, за да питам по въпрос във вашата компетенция?

П.С.Много се надявам да разберете иронията ми в писмото.


След минути получавам първи отговор от ЧЕЗ:

Blagodarim Vi, che izpolzvahte e-mail zaklienta@cez.bg. Vashiat signal e
zaveden v bazata danni i e nasochen kym syotvetnoto zveno, obslujvasto
Vashiat region.
Vednaga, sled kato proverkata byde izvarshena, ste poluchite otgovor.

S nai-dorbi pojelania!


Викам си какъв сигнал съм подавал, аз само питах за номер :roll: Ами нищо, може пък след насочването на писмото ми към съответното им звено все пак да дадат номера.

Днес получавам втори отговор от ЧЕЗ:

Уважаеми Господин Димитров,



Във връзка с получения от Вас и-мейл, най-учтиво Ви молим да конкретизирате естеството на Вашето запитване с оглед да получите коректна информация от нашата компетенция.

Бихме искали да Ви благодарим за проявената активност и взаимно сътрудничество относно подаване на сигнали за нередности и оказване на препоръки. Уверяваме Ви, че стратегическа цел на групата ЧЕЗ в България за 2008г. е постоянното повишаване качеството на обслужване чрез въвеждане на европейски практики. Молим Ви да ни извините за причиненото неудобство, като се надяваме чрез насочването на сигналът към отговорно звено за проверка по случая нередностите да бъдат отстранени и да нямаме подобни неприятни поводи за кореспонденция помежду ни.



С най-добри пожелания!

Дирекция „Обслужване на клиенти”

ЧЕЗ България


:shock
Пиша им пак:

Уважаеми За Клиента,

Най-учтиво Ви припомням, че в писмото ми до Вас съм конкретизирал естеството на запитването ми, а именно да разсекретите телефонния номер на центъра за обслужване на клиенти намиращ се на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а.

Уверявам Ви, че непубликуването на елементарен номер за връзка с тези ваши центрове няма нищо общо постоянното повишаване качеството на обслужване чрез въвеждане на европейски практики.


С най-добри пожелания!


Та така. Сега пак чакам отговор 8)




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 13 ное 2008 15:13


Фукаш ли се нещо, що ли? mhihi
Чакай от умрел писмо... :roll:


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 13 ное 2008 15:15


:lool Тея верно много тъпи.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 13 ное 2008 15:16


по-принцип имаш право да имаш ключ само от 1-та врата на таблото,а тази другата вратичка която е в самото табло от нея не може да имаш ключ


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 13 ное 2008 15:17


чакала написа::lool Тея верно много тъпи.


Mдам, ама "носят" две кофи ток вкъщи и правят квото си искат и си викат за нас "Тея много тъпи, ей сега ще им спрем тока за малко". Гледам си от Варна - ЕоН са същите кавали!


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Чет 13 ное 2008 15:19


vanko_VW написа:по-принцип имаш право да имаш ключ само от 1-та врата на таблото,а тази другата вратичка която е в самото табло от нея не може да имаш ключ

На всички на улицата са раздали ключ, точно тези от енергото. Миналата седмица 6 часа нямаха ток наште, след 6 часа идва аварийния екип на ЧЕЗ да им се накарат как така нямат ключ за таблото и са ги викали за глупост и 5 секунди работа. Та точно тези от ЧЕЗ казаха да си вземем ключ.


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 13 ное 2008 15:22


колега на ел. таблото има две врати от първата ще ти дадат ключ,но от втората нямаш право да имаш,ако говорим за пластмасовите табла :wink:


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Чет 13 ное 2008 15:23


The Red Guy написа:
чакала написа::lool Тея верно много тъпи.


Mдам, ама "носят" две кофи ток вкъщи и правят квото си искат и си викат за нас "Тея много тъпи, ей сега ще им спрем тока за малко". Гледам си от Варна - ЕоН са същите кавали!

...Ви молим да конкретизирате естеството на Вашето запитване с оглед да получите коректна информация от нашата компетенция

Е извинявай за един телефон :lol: . И на нашите тука също да им е.а майката :lol:


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Чет 13 ное 2008 15:25


vanko_VW написа:колега на ел. таблото има две врати от първата ще ти дадат ключ,но от втората нямаш право да имаш,ако говорим за пластмасовите табла :wink:

Метално е таблото, като се отвори следва електромера. Нищо не разбирам от тоци, само тези от аварийното казаха отключвате таблото, дърпате една ръчка или там каквото е нагоре и има ток. Сътветно казаха да си вземем ключ...


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 13 ное 2008 15:28


rosy написа:..Сътветно казаха да си вземем ключ...


Еми вземи де :-) Кво се караш с хората :lol: :lol: :lol:
Те сега могат да ти отговоря "Вие последно ключ ли искате или телефон за центъра"


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 13 ное 2008 15:32


rosy имаш Л.С.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Чет 13 ное 2008 15:40


Blagodarim Vi, che izpolzvahte e-mail zaklienta@cez.bg. Vashiat signal e
zaveden v bazata danni i e nasochen kym syotvetnoto zveno, obslujvasto
Vashiat region.
Vednaga, sled kato proverkata byde izvarshena, ste poluchite otgovor.

S nai-dorbi pojelania!

не пишат на кирилица ! някой да ги модерира mhihi

небавилици в цялата държава...тези ЧЕЗ не са единствени за съжаление


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Чет 13 ное 2008 15:46


Единственото по-лошо от държавния монопол е частния монопол!
А ЧЕЗ са за е***е! Какви премеждия имах с тях просто нямам нерви да ви разказвам...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 13 ное 2008 16:23


И за какво е цялата дандания като са прави хората че с обикновена отверка се отваря лесно и културно,а може и с секретния ключ от вас да свършиш работа ... :idea:


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 13 ное 2008 16:37


Stivi написа:И за какво е цялата дандания като са прави хората че с обикновена отверка се отваря лесно и културно,а може и с секретния ключ от вас да свършиш работа ... :idea:

ЩОТО ИМА КЛЮЧ!! За тва. И аз мога да ти отворя ТВОЙТА врата на апартамента с отверка, ма не е прилично!!!
Щото мое да немам отверка, а бензинова резачка. Тогава дали ше е културно? Но ше е по-лесно



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта