
Случаят е елементарен. Когато са слагали таблото пред къщата, тези от енергото са забравили да дадат ключ за таблото на наште. В това табло е само електромера към къщата. Съответно звънкам на ЧЕЗ и питам как мога да взема ключ. Викат отивате в център за обслужване на клиенти, пускате молба, могат да ви дадат ключ, могат и да не ви дадат. Другия вариант викат е да си го отваряте и затваряте таблото с отверка

Та молбата трябвало да бъде подадена от титуляра. Това се явява 80-годишния ми дядо. Значи трябва дядото да се вдигне, да пише молби и има опция да не му дадат ключа. Решавам да се свържа с този център по обслужване да видя има ли смисъл да се разкарва дедото щом можело и да няма ключ.
http://www.cez.bg/bg/nie-sme-tuk/tsentr ... ienti.html
На горния линк са адресите на центровете, но телефони няма. Айде обаждам се пак на информациония им номер 0700 10 010, любезно искам номер на центъра на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а, под който район попада таблото. Някакво момиче ми вика тука не е справки, не можела да ми го даде, да се обадя в БТК справки

Викам добре.
И надолу ви копирам кореспонденцията ми с ЧЕЗ да се посмеете малко.
1-во писмо от мен:
Здравейте,
След направена консултация с консултант на номер 0700 10 010 имам нужда от допълнително консултиране, заради абсурдността на отговорите на консултант-операторката ви.
Моля да публикувате телефонните номера на ЦЕНТРОВЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ в сайта ви,или ако тази информация е супер тайна за вас да ми изпратите номера на центъра на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а. Ако се престрашите да ми го изпратите обещавам да го пазя в тайна. Препоръката на дамата от телефон 0700 10010 за откриване на номера беше обадете се в БТК. За ваше сведение се обадих в БТК, но от там казаха, че нямат номера на ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ НА ЧЕЗ БЪЛГАРИЯ.
Също така Вашата служителка сподели, че тя няма номерата на тези центрове и не може да ми ги даде.
Уважаеми госпожи и господа от ЧЕЗ България, наистина ли очаквате в края на 2008 година доста след откриването на телефонията да се разкрвам до посочените от Вас адреси на тези центрове за клиенти, за да питам по въпрос във вашата компетенция?
П.С.Много се надявам да разберете иронията ми в писмото.
След минути получавам първи отговор от ЧЕЗ:
Blagodarim Vi, che izpolzvahte e-mail zaklienta@cez.bg. Vashiat signal e
zaveden v bazata danni i e nasochen kym syotvetnoto zveno, obslujvasto
Vashiat region.
Vednaga, sled kato proverkata byde izvarshena, ste poluchite otgovor.
S nai-dorbi pojelania!
Викам си какъв сигнал съм подавал, аз само питах за номер

Днес получавам втори отговор от ЧЕЗ:
Уважаеми Господин Димитров,
Във връзка с получения от Вас и-мейл, най-учтиво Ви молим да конкретизирате естеството на Вашето запитване с оглед да получите коректна информация от нашата компетенция.
Бихме искали да Ви благодарим за проявената активност и взаимно сътрудничество относно подаване на сигнали за нередности и оказване на препоръки. Уверяваме Ви, че стратегическа цел на групата ЧЕЗ в България за 2008г. е постоянното повишаване качеството на обслужване чрез въвеждане на европейски практики. Молим Ви да ни извините за причиненото неудобство, като се надяваме чрез насочването на сигналът към отговорно звено за проверка по случая нередностите да бъдат отстранени и да нямаме подобни неприятни поводи за кореспонденция помежду ни.
С най-добри пожелания!
Дирекция „Обслужване на клиенти”
ЧЕЗ България

Пиша им пак:
Уважаеми За Клиента,
Най-учтиво Ви припомням, че в писмото ми до Вас съм конкретизирал естеството на запитването ми, а именно да разсекретите телефонния номер на центъра за обслужване на клиенти намиращ се на ул. "Адам Мицкевич" № 2 а.
Уверявам Ви, че непубликуването на елементарен номер за връзка с тези ваши центрове няма нищо общо постоянното повишаване качеството на обслужване чрез въвеждане на европейски практики.
С най-добри пожелания!
Та така. Сега пак чакам отговор
