Спиране или не на бенз.помпа на газ, а защо не и двете.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Спиране или не на бенз.помпа на газ, а защо не и двете.

Мнениеот L&R » Нед 09 ное 2008 2:46


Идеята е на някоко минути да се пуска за 3о сек. помпата, така се взимат предимствата и на двата метода. Ако някой се пробва ще местим в направи сам.
Изображение




Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Нед 09 ное 2008 3:38


Според мен си е излишно. Това тръгване и спиране вместо да удължи може да скъси живота на помпата. Според мен изключена е добрият вариант и да се включва само при каране на бензин. Разбира се това е лично мнение и едва ли ще разберем дали съм прав :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 09 ное 2008 9:52


спиране на помпата на газ има един недостатък.
ситуация:
карате си на газ.
изпреварвате.
свършва ви газта баш на средата на изпреварването...
минавате на бензин.
на помпата й трябват секунда 2 за да може да поеме и да качи налягането, което е нужно на мотора-през това време колата забива носа и наникъде...
може да се окаже критично някъде...
но ако се внимава-мисля че не е фатално.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Спиране или не на бенз.помпа на газ, а защо не и двете.

Мнениеот qnis3 » Нед 09 ное 2008 10:43


L&R написа:Идеята е на някоко минути да се пуска за 3о сек. помпата, така се взимат предимствата и на двата метода. Ако някой се пробва ще местим в направи сам.
Изображение

Това е добро решение за газ инжекцийте. Аз лично съм си сложил нещо подобно и изключа помпата окло 90сек. след като отвори газ клапана. Газовата инжекция отваря газ клапана и след извесно време минава на газ и не може да се спре помпата с обикновено реле.
А този ефект който обяснява ВАСКО1 се получава когато си е тръгнала вече помпата и загубва налягането след спирането и. В противен случай всичко си е Ок с преминаването на бензин или поне при мен е така.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 09 ное 2008 10:45


яни-не винаги.
по данни налягането трябва да го има в системата до 10 мин. след спиране на помпата.
т.е. ако караш половин час-никой не ти гарантира работно налягане в системата. :idea:


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 09 ное 2008 16:18


Е добре, поне при мен и след 6ч. каране на газ като влюча на бензин се изтрелва без да се замисля. :D Но едвали има изправна помпа която да качва налягане за повече от 0.5/1сек. като се има в предвид че бензина е течност и не тарпи голями свивания. Не забравяте че и помпата има определени мото-часове.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 09 ное 2008 17:55


Руснака казва хорошо с тоя таймер, някой трябва да го пробва, то не е само помпата.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Нед 09 ное 2008 18:17


Аз съм с това http://hobby.neomontana-bg.com/kit89.htm# За скромната сума от 3лв. :D


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Нед 09 ное 2008 23:02


Моята помпа работи постоянно и се чудя дали да не я направя да не работи когато съм на газ. Паля винаги на бензин така че ще поработва по малко но няма да върти постоянно. Проблема с изпреварването не ме притеснява. Има ли други недостатъци?
Иначе на един голф я бяхме изключили напълно, караше се само на газ и като решихме да я включим не тръгна - беше клеясала здраво :)


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Чет 13 ное 2008 1:26


vaskoto1 написа:спиране на помпата на газ има един недостатък.
ситуация:
карате си на газ.
изпреварвате.
свършва ви газта баш на средата на изпреварването...
минавате на бензин.
на помпата й трябват секунда 2 за да може да поеме и да качи налягането, което е нужно на мотора-през това време колата забива носа и наникъде...
може да се окаже критично някъде...
но ако се внимава-мисля че не е фатално.


Целия ни живот е компромис, всеки решава сам от какво да се лиши и какво да получи :)
Понякога се лишаваме от нещо пък не получаваме нищо :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 13 ное 2008 20:36


Тея руснаци правят всичко с тея таймери 555....не са хора :)
Помпата може да си се гаси и с едно просто обикновенно реле,свързано към да кажем газовия клапан или при новите газови даже отзад за клапана на сондата - поне е съвсем близо и да се прекъсва захранването на горивната помпа.
Като си мине на бензин колата клапана за газта спира да е под напрежение,релето отпуска,подава напрежение през нормално затворения си контакт на горивната помпа и готово.Просто и надежно....утре и да изгори релето,това,което ще се случи е помпата да не спира да работи и няма да ви попречи да си се движите....по повод свтодиода,дето индикира и това не е много сложно...още някоя и друга жица и готово.....
Аз лично не си гася помпата понеже карам почти изцяло на газ и ако седи угасена маркучите,дюзата и всичко останало остава на сухо и един хубав ден като дойде зимата или свърши газта и я пусна ще се разтече като лейка отвсякъде и затова съм я оставил да претака резервоара....като и дойдат моточасовете на привършване всички знаем какво става - купува се друга.....а и не смятам,че като седи без да си работи се износва по-малко отколкото като си претака горивото....понеже поне няма да ръждяса от стоене ;)


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Съб 22 ное 2008 17:03


И аз вече не я гася - преди ми правеше егати изненадите...сега съм със съшата помпа но без да я гася и засега си работи - нищо че я чувам да бръмчи.... :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 22 ное 2008 17:15


темата тръгна в нормалната посока аз така, пък аз така :lol: и те така.


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спиране или не на бенз.помпа на газ, а защо не и двете.

Мнениеот Ventci_abf » Съб 07 мар 2009 14:32


помпата не се гаси поради факта че като я спреш дюзите заминават в кофата + регулатора на бензина поради факта че няма какво да ги охлажда от температурата на мотора и става :banghead: :bishop :horror:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Спиране или не на бенз.помпа на газ, а защо не и двете.

Мнениеот Miki » Пет 13 мар 2009 10:52


Ventci_abf написа:помпата не се гаси поради факта че като я спреш дюзите заминават в кофата + регулатора на бензина поради факта че няма какво да ги охлажда от температурата на мотора и става :banghead: :bishop :horror:


Айде пак градски легенди ... аз карам така вече пета година и нищо не ми е заминало.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта