:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с паленето на PASSAT B5 1,9 TDI 116hp РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jas
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 19 фев 2006 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jas » Чет 13 ное 2008 0:03


Клапан има, виж номер 14 (дори са два - преди и след тандем помпата).

Изображение

http://etka.auto2.ru

FUEL LINE / FUEL FILTER / unit injector / / diesel eng.: / AJM,ATJ,AVB




nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Чет 13 ное 2008 13:55


Или е релето за подгряването,но по вероятно е.проблем с датчика за температура,който определя дали да се подгрява двигателя.Смени го или поне го размени с датчика за температурата(която показва на таблото).Еднакви са.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 ное 2008 14:12


nikireflexa написа:Или е релето за подгряването,но по вероятно е.проблем с датчика за температура,който определя дали да се подгрява двигателя.Смени го или поне го размени с датчика за температурата(която показва на таблото).Еднакви са.


Не пишете глупости като не знаете.
Кви релета кви сещи бе колега особенно при това време?Това да не ти е предкамерен дизел.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Чет 13 ное 2008 18:49


Андонов е прав. Тези свещи не подгряват като при предкамерните. под 9 градуса ги тествах. Подгряват в НО след като двигателя запали. Не мисля че е от това. Най вероятно ми празни системата но не знам от какво. Ще пробвам да открия и да сменя тези клапани които се виждат на схемата която е показал jas. Дано да е от тях. Нямам друго обяснение.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 13 ное 2008 20:06


Пиши после какво е станало. Ако не се оправи, може да се окаже като моя проблем - уплътнения на дюзите. Ще е неприятно, особено ако няма някой компетентен да ти ги смени около твоя град.


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Пет 14 ное 2008 6:51


Толкова ли е трудно сменянето на този уплътнител на дюзите???!!! Някой би ли ми препоръчал специалист около Русе който може да свърши тази работа. Не знам още на кво ниво са ни майсторите тук :( Тепърва ще разбера.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 14 ное 2008 9:39




Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето на PASSAT B5 1,9 TDI 116hp РЕШЕНО

Мнениеот mimojef » Пон 02 фев 2009 18:13


Проблема с паленето е решен !!! :P 200 лв. и Всичко си е наред :banana Смених Уплътнителите на Дюзите и сега колата е Барут ! Пали от четвърт оборот.
Моля Заключете темата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта