Парното не работи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 28 яну 2006 14:52


Пояснявам: на ВСИЧКИ 2-ки, 3-ки и Пасати радиаторчето е ВЪТРЕ в купето.

steff_gti защо да се сваля гредата, просто няма нужда излиза си без да се пипа тя.




Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Съб 28 яну 2006 17:28


имах едно време джета2 и сених радиаторчето без да свалям таблото макар че всички казваха че неможе а за г3 дали някои го е правил нека да каже


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 28 яну 2006 19:25


Ico74 написа: а за г3 дали някои го е правил нека да каже


НЕ МОЖЕ ДА СЕ СМЕНИ БЕЗ ДА СЕ СВАЛЯ ТАБЛОТО НА ГОЛФ 3.
Не четеш ли, не виждаш ли снимките?
Правил съм го да, много пъти и не може без да се свали таблото.


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Пон 30 яну 2006 11:51


°niksi° написа:steff_gti защо да се сваля гредата, просто няма нужда излиза си без да се пипа тя.

Ами аз не можах да извадя парното като го сменях без да махна гредата, но може би е защото ми е за пръв път и се учих на място. А ти как го вадиш брз да сваляш гредата?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 12:31


steff_gti написа:А ти как го вадиш брз да сваляш гредата?


Като се свали таблото се вижда цялото парно. Маха се тази част която е за предните духалки, тя е със 2 гайки 10-ки, обикновено са пластмасови. След като се свали това се сваля и тази част където е вентилатора, тя се държи на 6 метални щипки/скобки. След това малко въртене, сукане и излиза парното.


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Пон 30 яну 2006 13:49


Еми аз не съм го откопчавал, само го идърпах (затова свалих гредата), и без съкане и въртене, то радиаторчето си влиза и излиза мн лесно като в джоб с две щипки отгоре. Тва е. 10Х все пак. :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 14:20


steff_gti написа:Еми аз не съм го откопчавал, само го идърпах (затова свалих гредата), и без съкане и въртене, то радиаторчето си влиза и излиза мн лесно като в джоб с две щипки отгоре. Тва е. 10Х все пак. :)


Ама ти не си цепил самото парно и затова не си го вадил цялото. Когато се правят клапите трябва да изпадне навън цялото парно.
Айде със здраве.


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Вто 31 яну 2006 9:40


°niksi° написа:Ама ти не си цепил самото парно и затова не си го вадил цялото. Когато се правят клапите трябва да изпадне навън цялото парно.
Айде със здраве.

Ами да аз сменях радиаторяето на парното само. :)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 04 фев 2006 21:11


Днес му сложих кожа и с леко регулиране на жилата парното тръгна на 6.Проблема е решен.Оказа се че няма нужда да го свалям цялото парно.Залепих само едната заслонка.Другите 2 заслонки си бяха видимо здрави.Имаше и маркуч за смяна.Един от маркучите на смукача.При което и нивото на антифриза не пада и за сега всичко е ок с исключение на ключа за задната чистачка.Така че утре продължавам с ремонтите.Дано да е хубаво времето.
Може да заключвате.


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Нед 05 фев 2006 9:00


За проблема с парното и аз да се включа. Това, което видях по горе на снимките с разглобеното табло е ужасаяващо Shocked. Аз си бях свалял самокорите и вс. друго, но не и баш таблото. Хвана ме страш и е имало защо.

Кажете как се напасват тези жила и къде се слага кожата.

Аз си дурпах тея жила напред назад, но не мърдат. Все едно вс. е обтегнато.
А за кожата на самите клапи, тези които се въртят ли се намотава?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 121 госта