зарядно напрежение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

зарядно напрежение

Мнениеот billy_bg » Пет 14 ное 2008 20:22


акумулатора ми мерише.и целия е в изпарена течност.зарядното напрежени е 14,7 волта.маи не трябжа да е повече от 14,1.проблем ли е и как може да се реши.мерси.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 14 ное 2008 20:35


14,5 e максимума, повреден ти е реле регулатура или е загубил маса.
Има обаче и автомобили с повишено напрежение Опел и Форд мисля и там се стига до 14,7V ти да беше написал за КАКВО ИДЕ РЕЧ.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 14 ное 2008 22:09


Огледай си генератора или реле -регулатора(последното се сменя),не трябва да прескача 14-14.2 волта максимум.Нормата е 13.2- 13.8, ма това са идеални стойности, измерени с точен уред.То акуто малко кипва, но може да те удари и по електрониката ( там -комутатор, комп., разни други глезотии, дори и крушки могат да дадат фира)


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Нед 16 ное 2008 10:17


на реле регулатора пише 14,1 волта значи не трябва да е повече от тази стойност



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта