Г2 1.3 не пали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
marija
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Девин

Г2 1.3 не пали.

Мнениеот marija » Съб 15 ное 2008 9:48


Имам Фолксваген Голф2, 1,3 пълна инжекция, производство 1987г.
ПРоблема е, че не ходи ток на дюзите и не иска да пали. Възможно ли е да е от компютъра, и знае ли някой колко може да струва един такъв компютър ?
Благодаря предварително :)
прочети правилата! mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Въпрос !!!

Мнениеот groznika » Съб 15 ное 2008 9:54


marija написа:Имам Фолксваген Голф2, 1,3 пълна инжекция, производство 1987г.
ПРоблема е, че не ходи ток на дюзите и не иска да пали. Възможно ли е да е от компютъра, и знае ли някой колко може да струва един такъв компютър ?
Благодаря предварително :)


Първо иди на майстор и локализирайте проблема със сигурност.
Компове по моргите за такива коли са м/у 50 и 300 лв в зависимост от къде го намериш и колко е масов модела. За чисто нов по-добре направо забрави. Сумата е четири цифрена и няма да ти допадне. Не се знае и дали въобще може да се намери нов за толкова стара кола дори и с поръчка от чужбина...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Г2 1.3 не пали.

Мнениеот radotom » Съб 15 ное 2008 14:22


marija написа:ПРоблема е, че не ходи ток на дюзите и не иска да пали.

A има ли искра на свещите?
Това, което показва кога да отворят дюзите (и да тресне искрата) е Хол-датчика, намиращ се в делкото.
Ако той е заминал- нито едното, нито другото нещо ще се случва.
Ако искра има погледнете да не би да има скъсан кабел към дюзите или окисляване на куплунга на компютъра.
Възможно е да има и студена (разбита) спойка на куплунга на компа към платката. Там вече работата опира до спец по микроелектроника.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Съб 15 ное 2008 17:32


провери и ангренажния ремък дали си е на мястото :олелеее да не се е скъсал щото делкото мисля че е вързано на разпределителния вал
и то на дюзите напрежение идва на кратки импулси и с уред незнам дали може да се измери,за това с 12 волтова лампа -5 вата


marija
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Девин

Мнениеот marija » Съб 15 ное 2008 19:43


Благодаря на всички за отговорите.
Искра към свещите има, помпата нагнетява, но не иска да запали. Нямам представа какво може да е.
Ако някой е имал такъв проблем, моля да отговори.


marija
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Девин

Мнениеот marija » Чет 20 ное 2008 16:09


Аз пак се обръщам за помощ относно моя проблем колеги.
Голфа ми така и не иска да пали. С многоточково впръскване е, не отиват импулси към впръсквачите.
Искам да попитам пкаква може да е причината и от къде може да е този проблем.
Благодаря Ви предварително.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта