При подадена газ проблеми няма.
Понякога след пускане на газта оборотите падат до 300-400, след което се вдигат докъм 1000 и с колебаене се закрепват на 800-900 (нормалните). Веднъж се случи да изгасне в движение, на скорост - просто прекъсва горивото. Не знам дали има общо, но и разхода не ми харесва - трудно пада под 12 средно (сметнато на изминати километри с един резервоар).
Колата няма и никога не е имала газова уредба. Ходих на диагностика - никакви проблеми. Смених горивен филтър, ефект няма.
Идеи?



G3 GT 1.6 AFT 96-та - колебаят се оборотите - ОПРАВЕНИ
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
- Контакти:
G3 GT 1.6 AFT 96-та - колебаят се оборотите - ОПРАВЕНИ
Последна промяна от tonto на Нед 16 ное 2008 11:23, променено общо 1 път.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
tonto написа:bobo_wv3GTI написа:сори за "тъпия" въпрос но къде се намира тая клапа
Като стоиш пред колата, вляво на задния край на всмукателния колектор (голямото алуминиево нещо над мотора), струва ми се?
Там,там...
Навярно е много мръсно,щото преди него влиза маркуча за маслените пари от картера.Последното+стар двг на мнооо км = замърсена клапа.
Свяляш,чистиш...Става с WD-40,коресилин,бензин,спрей за карбуратори,спирт - каквото си харесаш.Монтираш наново (хубаво е още преди да демонтираш да свалиш едната акумулаторйна клема).
Пишеш във форума как е след чистенето,има ли ефект....
После продължаваме да се чудим и да даваме акъл

И аз така имах проблемчета като теб с тия обороти,ама само на газ (аз съм с ГИ).Изчистих - няма пробл.
Може и да е виновен ТПС - throtlle position sensor.В такъм случай май само нова дросел клапа помага.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
- Контакти:
Така. Докладвам.
Свалих дроселовата клапа, естествено - беше прилично омаслена, междувременно смених и въздушния филтър. Клапата я почистих до лъскаво със спрей за карбуратори, стана като нова
Резултат: след запалване държи оборотите над 1500, като след няколко секунди започват да падат. Врътнах й едно кръгче, няма абсолютно никакво колебание на оборотите, но няма да коментирам какъв разход ми отчита компютъра - едвам го смъкнах под 10, карайки с максимум 70 на пета предавка. Освен това, струва ми се че държи леко високи обороти - около и над 900. Преди (когато успяваше) ги закрепваше на около 800?
Според мен има нужда от една хубава разходка до и из София, да го видя как ще се държи. Ще покарам още малко и ще кажа какви са ми впечатленията!
Свалих дроселовата клапа, естествено - беше прилично омаслена, междувременно смених и въздушния филтър. Клапата я почистих до лъскаво със спрей за карбуратори, стана като нова

Резултат: след запалване държи оборотите над 1500, като след няколко секунди започват да падат. Врътнах й едно кръгче, няма абсолютно никакво колебание на оборотите, но няма да коментирам какъв разход ми отчита компютъра - едвам го смъкнах под 10, карайки с максимум 70 на пета предавка. Освен това, струва ми се че държи леко високи обороти - около и над 900. Преди (когато успяваше) ги закрепваше на около 800?
Според мен има нужда от една хубава разходка до и из София, да го видя как ще се държи. Ще покарам още малко и ще кажа какви са ми впечатленията!
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Здравей колега,
свършил си половината от работата...
Сега,за да падне разхода, трябва да се адаптира дросела.
За да спестиш пари за диагностики и ала-бала,направи следното:
- откачи минуса на акумулатора ,след 10-15 мин. го закачи отново
- постави ключа и запали двигателя
- остави го са загрее на място до двукратно включване на перката на радиатора
-загаси и извади ключа
После
Гарантирам ти успех!
свършил си половината от работата...
Сега,за да падне разхода, трябва да се адаптира дросела.
За да спестиш пари за диагностики и ала-бала,направи следното:
- откачи минуса на акумулатора ,след 10-15 мин. го закачи отново
- постави ключа и запали двигателя
- остави го са загрее на място до двукратно включване на перката на радиатора
-загаси и извади ключа
После

Гарантирам ти успех!
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
- Контакти:
Golfstrom написа:Здравей колега,
свършил си половината от работата...
Сега,за да падне разхода, трябва да се адаптира дросела.
За да спестиш пари за диагностики и ала-бала,направи следното:
- откачи минуса на акумулатора ,след 10-15 мин. го закачи отново
- постави ключа и запали двигателя
- остави го са загрее на място до двукратно включване на перката на радиатора
-загаси и извади ключа
После![]()
Гарантирам ти успех!
Утре на пресен акъл (мой и на колата). Пак ще докладвам

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: envo007 и 59 госта