VW golf III GT 2E 115 k.c.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

VW golf III GT 2E 115 k.c.

Мнениеот flash » Пет 14 ное 2008 8:23


Двигателя 2Е само на ГТИ ли се слага или ина други модификации като ГТ и ГЛ....




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 14 ное 2008 9:36


Мисля че само на ГТИ се слага :roll:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 14 ное 2008 15:49


ГТИ рулззззз :)


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.

Мнениеот cceeccoo » Пет 14 ное 2008 17:44


Доколкото знам слага се в Golf,PASSAT,Corrado,а ако питаш за ниво на оборудване-съответно CL,GL,GT или GTI,само GTI-то е с 2Е.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 14 ное 2008 17:48


Има го и в ГЛ форма на ГОЛФ комби ...


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Пет 14 ное 2008 18:22


Има и във вариант на GT, кода на мотора е AGG, разликата виж тук: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... toren.html


Потребителски аватар
kika2006
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E

Мнениеот kika2006 » Пет 14 ное 2008 18:29


2е ПО принцип е "назаем" от пасат!Параметрите по книга са еднакви с AGG ,ADY но инжекционната система е различна/digifant/и мотора е по жив :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 14 ное 2008 19:21


Kika,на AGG най-високият въртящ момент е същия като на 2E и ADY,но е още при 2600 оборота,което доказва,че идеята за тия мотори е да дърпат от ниските обороти (аз лично затова и карам такъв),не съм карал AGG,но си мисля,че би трябвало да е по-"респонсен" от другите?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 14 ное 2008 19:23


kika2006 написа:2е ПО принцип е "назаем" от пасат!Параметрите по книга са еднакви с AGG ,ADY но инжекционната система е различна/digifant/и мотора е по жив :)


То железата са едни и същи разликата е в запалителната система (инжекциона :) ) ама моето ADY е по арно от AGG :Mr Green Fun според това AGG е нящо като москвич 12-сетак дефорсе
http://www.smso.net/Volkswagen_Golf_Mk3
ADY, 2E 10.1sec от 0 до 100км/ч
AGG 10.4sec от 0 до 100км/ч
:?:


Потребителски аватар
kika2006
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E

Мнениеот kika2006 » Пет 14 ное 2008 20:41


На AGG би трябвало да му идва по рано силицата........и евентуално да гори по малко!Обаче в ръководството за експлоатация 2Е е в раздела с ABF :wink:


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 17 ное 2008 0:49


Новия колега от работата наскоро си е купил голф III GT s 2E 115 k.с. , и понеже не бях срещал 2Е на ГТ затова се обърнах към вас.... доколкото разбрах ГТ с 115к.с. двигателя трябва да е AGG!


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 17 ное 2008 1:18


flash написа:Новия колега от работата наскоро си е купил голф III GT s 2E 115 k.с. , и понеже не бях срещал 2Е на ГТ затова се обърнах към вас.... доколкото разбрах ГТ с 115к.с. двигателя трябва да е AGG!


И само 2Е и ADY.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пон 17 ное 2008 7:47


flash написа:Новия колега от работата наскоро си е купил голф III GT s 2E 115 k.с. , и понеже не бях срещал 2Е на ГТ затова се обърнах към вас.... доколкото разбрах ГТ с 115к.с. двигателя трябва да е AGG!


Ти по какво познаваш един Голф какъв е ГТ, ГЛ, ГТИ? По надписите на лаисните и под задния десен стоп може би?
ADY, 2E i AGG се слагат при Голф варианта само на GTI. Основната разлика при ГТ и ГТИ е седалките и окачването, и двете могат да се менкат!......... а да незабравяме и декоративните разлики :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта