Когато запаля сутрин и изпушва синкаво или нещо такова и мирише доста на нафта.Иначе пали без проблеми и не пипа маслото.Каква може да е причината за тоя пушек.Колата е 1.9 ТДИ АХФ мотор.
Багодаря на всички които ще помогнат.
Сутрин изпушва синьо и мирише на нафта при палене
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Сутрин изпушва синьо и мирише на нафта при палене
Последна промяна от uBO_1 на Пон 24 ное 2008 23:31, променено общо 1 път.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Сутрин изпушва синьо и мерише на нафта при палене
uBO_1 написа:Когато запаля сутрин и изпушва синкаво или нещо такова и мерише доста на нафта.Иначе пали без проблеми и не пипа маслото.Каква може да е причината за тоя пушек.Колата е 1.9 ТДИ АХФ мотор.
Багодаря на всички които ще помогнат.
изглежда всички тди са така и сина ми е учуден защото като запаля мойта е само тд ААЗ въобще не се чуства миризма и няма никакъв пушек.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Сутрин изпушва синьо и мерише на нафта при палене
kiko946 написа:uBO_1 написа:Когато запаля сутрин и изпушва синкаво или нещо такова и мерише доста на нафта.Иначе пали без проблеми и не пипа маслото.Каква може да е причината за тоя пушек.Колата е 1.9 ТДИ АХФ мотор.
Багодаря на всички които ще помогнат.
изглежда всички тди са така и сина ми е учуден защото като запаля мойта е само тд ААЗ въобще не се чуства миризма и няма никакъв пушек.
недеи си 4еса езика-има и поизтормозени тди-та
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Лошо смесообразуване сутрин /не е на всичките ТДИ ,но го има на доста/ и от там бял облак неизгоряла нафта.Причини бол - като се почне от подгряването ,мине се през компресия ,след това лек пропуск на масло в цилиндрите/може и от клапани ,може и от маслен сегмент или двете заедно/,мине се през центровка и се стигне до пикащи дюзи.Може и друго да има ама аз не се сещам.Иначе при мен нещата се пооправих така/в смисаъл не че изчезна ,но намаля доволно/-центровка на максимума/горната графика на ВАГ-Ком/ и чистене на дюзите.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Лошо смесообразуване сутрин /не е на всичките ТДИ ,но го има на доста/ и от там бял облак неизгоряла нафта.Причини бол - като се почне от подгряването ,мине се през компресия ,след това лек пропуск на масло в цилиндрите/може и от клапани ,може и от маслен сегмент или двете заедно/,мине се през центровка и се стигне до пикащи дюзи.Може и друго да има ама аз не се сещам.Иначе при мен нещата се пооправих така/в смисаъл не че изчезна ,но намаля доволно/-центровка на максимума/горната графика на ВАГ-Ком/ и чистене на дюзите.
Онзи ден я гледах на ВАГ КОМ и на 13-ти канал показа,че дюзите са с различно налягане и то осезаемо.Сега търся някой,който ги оправя тея работи и тогава ще си покаже при мен какво е.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 42 госта