
как да сменя антифриза?
-
damqnss
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 14 ное 2008 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
как да сменя антифриза?
Как сте пичове? На мене ми дойде време да сменям антифриз и ще съм много благодарен някой ако ми обясни как и от къде става номера, че съм още начинаещ. Благодаря предварително. 

-
cceeccoo
- Мнения: 182
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
.
Като начало каква е колата?Обикновено търсиш долния маркуч на радиатора,отхлабваш скобата,вадиш маркуча,източваш,след това наливаш антифриза и обезвъздушаване.А също опитай с търсачката 
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
3 литра? Хмм струват ми се малко. Според мен трябва да са 5-6. Термостат свалял ли си? Загрявал ли си двигателя до пускане на перката преди да точиш? Нещо ми подсказва, че не си.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E2&start=0
Ето тук има нужната ти информация. Малко със закъснение ама
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E2&start=0
Ето тук има нужната ти информация. Малко със закъснение ама

Хайде аз да изръся малко мозък-стига си се притеснявал
СЪга- първо-литража си го уцелил-горедолу е толкоз...
обезвъздушаването става по следния начин-просто липсва тая процедура-важното е след като налееш новата течност и запалиш колата-да следиш да не дръпне въздух от разширителя...ама и това си го минал!
Сега-просто няколко дни проследявай нивото на течността и гледай да е където трябва...ФВ се обезвъздушава само,ако има нужда-това е
Също така-проследи дали няма течове някъде-примерно на мойто се появи сълзене от таралежа,понякога...гадно смърди мамицатаму
Идеята на тези коли е следната-разширителя е най-високата точка-затова няма обезвъздушаване-единствено би могло да се получи тапа в радиаторчето за парното-ама то самото си има една врътка(на моя кошляк не съм я барал)-само ако парното не работи като хората,тогава барай
СЪга- първо-литража си го уцелил-горедолу е толкоз...
обезвъздушаването става по следния начин-просто липсва тая процедура-важното е след като налееш новата течност и запалиш колата-да следиш да не дръпне въздух от разширителя...ама и това си го минал!
Сега-просто няколко дни проследявай нивото на течността и гледай да е където трябва...ФВ се обезвъздушава само,ако има нужда-това е
Също така-проследи дали няма течове някъде-примерно на мойто се появи сълзене от таралежа,понякога...гадно смърди мамицатаму
Идеята на тези коли е следната-разширителя е най-високата точка-затова няма обезвъздушаване-единствено би могло да се получи тапа в радиаторчето за парното-ама то самото си има една врътка(на моя кошляк не съм я барал)-само ако парното не работи като хората,тогава барай
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта
