King-ping го остави - на него само тунинг му е в главата. Да режем пружини и да храним афтърмаркет индустрията. Последният епизод на британския Top Gear го бяха посветили на него.
Относно DSG кутиите - факт е, че това е най-добрата трансмисия в момента. Не случайно и Porsche, BMW и Bugatti се огледаха в нея и то на най-динамичните си автомобили. Все пак, обаче си остава автомат и ако си твърд фен на трите педала няма с какво да замениш щипането на съединителя. От друга страна обаче, ако движиш в трафик и схващането на левия крак е неизбежно, то избора е в най-добрата си светлина.
Относно цените - Scirocco може да е позиционирано по-скъпо от UK, но е по-евтино на родна почва от Германия, което е приятна изненада. UK малко или много е уникален пазар заради неправилния волан - няма накъде да продаваш коли освен Япония, Южна Африка, Австралия и още няколко страни с една шепа население. Затова малко или много ценообразуването там е различно.
Иначе за интериора - по-масовия автомобил е Golf, там трябва да се изпиляват недостатъците, за да можем да държим титлите по продажби (въпреки, че бягат в последните години). Scirocco е нисшов автомобил и ще се продава. Все пак трябва да има доработки за фейслифт, трябва да има следващо поколение. Ако един автомобилен производител пусне перфектния автомобил от ден първи какво ще прави в следващите години. На практика обаче става така, че с кофти пластмаса или не в интериора, онези които харесват Scirocco (като мен) ще се метнат без да му обръщат голямо внимание. И това може би е печелившата стратегия.
Новото VW Scirocco вече в България!!!
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Sir T написа:King-ping го остави - на него само тунинг му е в главата. Да режем пружини и да храним афтърмаркет индустрията. Последният епизод на британския Top Gear го бяха посветили на него.
Е к'во толкова афтърмаркет има в едни много хубави джанти с яки гуми и окачване? Дадох го за пример какво може да се вземе с около 5 бинки, което гарантира, че кефа ше е много по-голям от една идея по-бърза смяна на предавките...


П.П.: аз съм върл противник на рязането на пружини



- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
E Влади те Ево Десет тръгнаха да сравнавят с Рено Авантайм хахаха.... да не говорим това ево с 10 000 отгоре какво му се случва ...така че медала за модифицирането има две страни ....
относно рокото ....нямаше DSG ...... с умерена ръчка показваше 15-16 разход ..... вървежа ме разочарова тотално .....ако бях отишъл с парите да го купувам след тоя драйв щях да се откажа ....... по принцип когато друг те вози и ръчка винаги ти е тегаво понеже нямаш контрол над ситуацията и е по плашещо ...тук такова нещо нямаще .... спокойно, мудно, монотонно без ряз ......... грам тръпка няма ..... дано е добре 2.0 ТФСИ
относно рокото ....нямаше DSG ...... с умерена ръчка показваше 15-16 разход ..... вървежа ме разочарова тотално .....ако бях отишъл с парите да го купувам след тоя драйв щях да се откажа ....... по принцип когато друг те вози и ръчка винаги ти е тегаво понеже нямаш контрол над ситуацията и е по плашещо ...тук такова нещо нямаще .... спокойно, мудно, монотонно без ряз ......... грам тръпка няма ..... дано е добре 2.0 ТФСИ
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

цялата статия тук: http://vwclub.bg/~tyan/motorsport/scanned/
от тогава са минали само 20 години ...... какво се получава когато колите започнат да се произвеждат от счетоводители и от зелената партия

Fat Joe да ги опъне дано

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Хора, вие сте ултра необективни. Що някой не се качи с мен?
Не можех да си събера усмивката на лицето!!!
Колата е супер. Нямала ряз??? Като вдигнеш както си трябва оборотите, над 3500, колата си хапе гема. Вярно, че 2.0 TSI ще върви сигурно повече, но на мен този автомобил много ми хареса. Не знам как определяте непрестанното ускорение от 3200 до 6000+ оборота, аз му викам кеф. Да не четат пуританите, ама Сирокото прави без замисляне, колебание и прекъсване 200+ км/ч с нестихващо ускорение! За мен това е много приятен автомобил, който се държи добре на пътя и си заслужава парите. А с по-големия двигател просто не ми се мисли.
Не можех да си събера усмивката на лицето!!!
Колата е супер. Нямала ряз??? Като вдигнеш както си трябва оборотите, над 3500, колата си хапе гема. Вярно, че 2.0 TSI ще върви сигурно повече, но на мен този автомобил много ми хареса. Не знам как определяте непрестанното ускорение от 3200 до 6000+ оборота, аз му викам кеф. Да не четат пуританите, ама Сирокото прави без замисляне, колебание и прекъсване 200+ км/ч с нестихващо ускорение! За мен това е много приятен автомобил, който се държи добре на пътя и си заслужава парите. А с по-големия двигател просто не ми се мисли.
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
dobrin написа:Хора, вие сте ултра необективни. Що някой не се качи с мен?
Не можех да си събера усмивката на лицето!!!
Колата е супер. Нямала ряз??? Като вдигнеш както си трябва оборотите, над 3500, колата си хапе гема. Вярно, че 2.0 TSI ще върви сигурно повече, но на мен този автомобил много ми хареса. Не знам как определяте непрестанното ускорение от 3200 до 6000+ оборота, аз му викам кеф. Да не четат пуританите, ама Сирокото прави без замисляне, колебание и прекъсване 200+ км/ч с нестихващо ускорение! За мен това е много приятен автомобил, който се държи добре на пътя и си заслужава парите. А с по-големия двигател просто не ми се мисли.
Добрине, смени я тая Тойота, че май ти е разбила представите за вървеж


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тойотата си върви, ти не и бери грижа.
Въпросът е в друго - какво се очаква от автомобил за 50 000 лева с двигател 1.4? Пък бил той и 160 к.с.
Дайте ми стоково Сироко от предните, без доработки, и да видим колко върви в сравнение с това?
От един автомобил трябва да се очаква толкова, колкото може да предложи. Никой не е казал, че новото Сироко ще е Ламборджини или нещо подобно. Народен полуспортен автовмобил. Или както казаха в последния брой на Аутобилд - по-доброто Сироко се нарича Голф ГТИ.
Въпросът е в друго - какво се очаква от автомобил за 50 000 лева с двигател 1.4? Пък бил той и 160 к.с.
Дайте ми стоково Сироко от предните, без доработки, и да видим колко върви в сравнение с това?
От един автомобил трябва да се очаква толкова, колкото може да предложи. Никой не е казал, че новото Сироко ще е Ламборджини или нещо подобно. Народен полуспортен автовмобил. Или както казаха в последния брой на Аутобилд - по-доброто Сироко се нарича Голф ГТИ.

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добри ....стоково сироко MK2 1.8 16В КР е 139 коне при 950 килограма тегло това прави 146,315 конски сили на тон
стоково 112 коньово DX е 875 кила което прави 128 конски сили на тон
новото е 160 коне при тегло 1271 което прави 125,885 коне на тон
не искам да ти кажа какво се случва просто ...... добре че има по добър тракшън оф дъ лайн та компенсира иначе резултатите щяха да са катастрофални направо ..... и все пак ПЛ и КР такава черта ще му ударят че не ми се мисли ......
стоково 112 коньово DX е 875 кила което прави 128 конски сили на тон
новото е 160 коне при тегло 1271 което прави 125,885 коне на тон
не искам да ти кажа какво се случва просто ...... добре че има по добър тракшън оф дъ лайн та компенсира иначе резултатите щяха да са катастрофални направо ..... и все пак ПЛ и КР такава черта ще му ударят че не ми се мисли ......
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
dobrin написа:Тойотата си върви, ти не и бери грижа.
Въпросът е в друго - какво се очаква от автомобил за 50 000 лева с двигател 1.4? Пък бил той и 160 к.с.
Дайте ми стоково Сироко от предните, без доработки, и да видим колко върви в сравнение с това?
От един автомобил трябва да се очаква толкова, колкото може да предложи. Никой не е казал, че новото Сироко ще е Ламборджини или нещо подобно. Народен полуспортен автовмобил. Или както казаха в последния брой на Аутобилд - по-доброто Сироко се нарича Голф ГТИ.
Готов съм да се обзаложа на голяма сума, че стоково Сироко като на Страхил с КР върви повече от стоково Сироко от тия новите със 160 к.с. мотор. Като изключим максималната скорост, ама там е друга бира.
Тоя 122 коньовия направо ме е жал за него...
Последна промяна от Kingpin на Сря 19 ное 2008 22:54, променено общо 1 път.
Sir T написа:King-ping го остави - на него само тунинг му е в главата. Да режем пружини и да храним афтърмаркет индустрията. Последният епизод на британския Top Gear го бяха посветили на него.
Относно DSG кутиите - факт е, че това е най-добрата трансмисия в момента. Не случайно и Porsche, BMW и Bugatti се огледаха в нея и то на най-динамичните си автомобили. Все пак, обаче си остава автомат и ако си твърд фен на трите педала няма с какво да замениш щипането на съединителя. От друга страна обаче, ако движиш в трафик и схващането на левия крак е неизбежно, то избора е в най-добрата си светлина.
Относно цените - Scirocco може да е позиционирано по-скъпо от UK, но е по-евтино на родна почва от Германия, което е приятна изненада. UK малко или много е уникален пазар заради неправилния волан - няма накъде да продаваш коли освен Япония, Южна Африка, Австралия и още няколко страни с една шепа население. Затова малко или много ценообразуването там е различно.
Иначе за интериора - по-масовия автомобил е Golf, там трябва да се изпиляват недостатъците, за да можем да държим титлите по продажби (въпреки, че бягат в последните години). Scirocco е нисшов автомобил и ще се продава. Все пак трябва да има доработки за фейслифт, трябва да има следващо поколение. Ако един автомобилен производител пусне перфектния автомобил от ден първи какво ще прави в следващите години. На практика обаче става така, че с кофти пластмаса или не в интериора, онези които харесват Scirocco (като мен) ще се метнат без да му обръщат голямо внимание. И това може би е печелившата стратегия.
Да, много си е точна гледната ти точка. Сигурно ще се съгласиш, че всичко винаги се подобрява, в това число интериора.. Г6 не е със най-добрия мега ultimate интериор за да твърдим, че широкото ще изисква модификации в бъдеще, и за това да го орежем. По-скоро везните клонят към "нечесно орязване" отколкото "оставане за мод". Но да не задълбавам, има го и момента със хората, които не им пука и просто взимат колата защото те грабва по всички останали параметри. UK е уникален по ценообразуване, НО е факт че повечето коли са по-скъпи от тук, някои дори от в Европа.
Разликата в цените ни с Германското широко:
2.0 tsi dsg е 27400eur(53575лв). В България е 55000лв.
1.4 tsi 6 man(140bhp) 21750eur(42527лв). В България е 44259лв.
базови екстри: еднакви. Греша ли, или за разлика от повечето модели VW, доста по-евтини то Германия и Великобритания, широкото е по-скъпо..Говорим за 2 000лв. спрямо Германия и почти 8 000 лв с Великобритания..(с опция кожен салон и адаптивно окачване в България, и със стандартно адапт.окачване в UK+опция кожа).
Данните са информативни, не са с умисъл за критика или спор към някой

Разбира се нищо не можем да направим, и въпреки всичко това отново си стои в листата ми за 2009 за евентуална покупка


Tyan написа:E Влади те Ево Десет тръгнаха да сравнавят с Рено Авантайм хахаха.... да не говорим това ево с 10 000 отгоре какво му се случва ...така че медала за модифицирането има две страни ....
относно рокото ....нямаше DSG ...... с умерена ръчка показваше 15-16 разход ..... вървежа ме разочарова тотално .....ако бях отишъл с парите да го купувам след тоя драйв щях да се откажа ....... по принцип когато друг те вози и ръчка винаги ти е тегаво понеже нямаш контрол над ситуацията и е по плашещо ...тук такова нещо нямаще .... спокойно, мудно, монотонно без ряз ......... грам тръпка няма ..... дано е добре 2.0 ТФСИ
Тръгнаха да го сравняват и какво стана? С над 30 000 паунда, колкото струва Ево Х във великобритания накрая бяха с 10 секунди(гигантска разлика при толкова къса писта) след Евото(след всички модификации!), като направиха 1300 опита с "The Stig", а ако помните теста на евото, то би трябвало да сте останали с впечатление от лошия старт и не перфектната обиколка(т.е. не се раздаде на 100%, предполагам са направили 1 обиколка ей така.. за таблицата с резултати, въпреки че по принцип харесват много колата).
p.p мерси за разхода, 13 не е зле за средно бързо каране(т.е. не пестеливо

Иначе аз си го обичкам, но ако си вкарам такова от САЩ, където за разлика от тук не ги продават по 50 000 евро ново или старо(по избор-цената е еднаква!) наоколо и въобще в Европа, ще ми одерат кожата гаднярите от митницата и въобще всичките **** свързани с регистрация и легализация на колата. Всичко води към широкото, поне засега.. Иначе най-голямата ми любов-Nissan GTR, който вече е извън средствения обсег(damn:[)
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
щото не пипаха мотора .... що не им дадоха 1.8 т ...имаме пресни впечетления от 1.8т в а3 срещу ево 10 от миналия месец
и имаха 15 000 които след 5000 за колата останаха под 10 000 паунда които опукаха за спирачки окачване и гуми
за гуми два пъти
относно Нисан ГТР ...може ли на супер автомобил ...аре дори да не се класира при супер автомобилите ... за ГТ автомобил с претенции да набиеш такива скоби .... и такива турбо пътища ...то бива бива икономии ама взеха да се оакват тотално ....
http://vwclub.bg/~tyan/photos/111508123209.jpg
както казах откакто счетоводителите започнаха да правят автомобили нещата вървят на зле .....


относно Нисан ГТР ...може ли на супер автомобил ...аре дори да не се класира при супер автомобилите ... за ГТ автомобил с претенции да набиеш такива скоби .... и такива турбо пътища ...то бива бива икономии ама взеха да се оакват тотално ....
http://vwclub.bg/~tyan/photos/111508123209.jpg
както казах откакто счетоводителите започнаха да правят автомобили нещата вървят на зле .....
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kingpin написа:Готов съм да се обзаложа на голяма сума, че стоково Сироко като на Страхил с КР върви повече от стоково Сироко от тия новите със 160 к.с. мотор.
А защо 160 к.с.? Едва ли това е върховия мотор, който ще се слага в новото Сироко! Говори се дори за 3.6 V6 FSI - 300 к.с.!!! Е, кое ще върви повече? Дори 2.0 TFSI 200 к.с. ще върви повечко от КР-а.
- luciuz
- Мнения: 919
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
PcMan написа:
Разликата в цените ни с Германското широко:
2.0 tsi dsg е 27400eur(53575лв). В България е 55000лв.
1.4 tsi 6 man(140bhp) 21750eur(42527лв). В България е 44259лв.
базови екстри: еднакви. Греша ли, или за разлика от повечето модели VW, доста по-евтини то Германия и Великобритания, широкото е по-скъпо..Говорим за 2 000лв. спрямо Германия и почти 8 000 лв с Великобритания..
как ги намери тези 8000 разлика? 2.0 TSI DSG наистина е малко по-евтино в UK - започва от 22270 = 52 5636 лв., a 1.4 TSI 160 к.с. започва от 18790=43 593 лв.
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта