Новото VW Scirocco вече в България!!!

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 20 ное 2008 9:00


Принципно да но пък 2.0 ТФСИ няма да върви колкото върховото Корадо ..... дано да пуснат нещо с по още по голям мотор ...защото аз лично не си купувам колите да се возя от точка А–Б и не мога да усмисля дори възможността купе от новото поколение да е по бавно от предишните ..... аз няма да мога да живея с това нещо да знам че е могло да бъде по бърза и умищлено са го направили бавно поради една или друга причина .... до сега винаги Топ Сироко МК1 е по бавно от Топ Сироко МК2 е по бавно от Топ Корадо ... като при всичките топ мотора от предишното поколение го пренасят...... тука не само не пренасят нищо ами и само слухове....... ВР6 едно време е разработен на сирокото и беше просто ясно че ще го ръгнат на Корадото ....сега изведнъж люююс 1.4 ТСИ ...... при конкуренцията дето има тоя модел на пазара малкия мотор трябваше да е 2.0 ТФСИ .. той поне върви хубаво .....

3.6 V6 FSI - 300 к.с.!!! ми звучи много приятно :drive

цялата работа се нарича вредни емисии и икономии ...... ;) Ще ги сънуваме Ф40, 928,М5ици скоро, V12ки скоро ....




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 20 ное 2008 9:02


таз колата дето си я тествал на колко км . е била ?

тя просто не е била разработена и отпушена затуй така куцо е одила :) :) :)


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 20 ное 2008 11:04


PcMan написа:..

бъркаш с цените и базовото оборудване - имат разлика.
Scirocco 1.4TSI ръчна кутия (160hp) е Германия е 23300 Euro vs 45554лв в България. В България базово идва с климатроник и MP3 с 8 говорителя, в Германия вадиш още 1000 евро само за тях ..
Scirocco 2.0TSI ръчна кутия в Германия е 25550, тук е 51946 лв с акциз и стандартното оборудване отново е различно
Scirocco 2.0TDI с ръчна кутия в Германия е 25 375 Евро vs 48804 лв., отново разлика 1000 евра само за онези две опции и то в наша полза. С DSG разликата е още по-голяма.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 20 ное 2008 11:11


Tyan написа:относно рокото ....нямаше DSG ...... с умерена ръчка показваше 15-16 разход ..... вървежа ме разочарова тотално .....ако бях отишъл с парите да го купувам след тоя драйв щях да се откажа ....... по принцип когато друг те вози и ръчка винаги ти е тегаво понеже нямаш контрол над ситуацията и е по плашещо ...тук такова нещо нямаще .... спокойно, мудно, монотонно без ряз ......... грам тръпка няма ..... дано е добре 2.0 ТФСИ


Има го момента, че колите са нови и не са тръгнали да вървят. На нова кола и трябва обикновено 7-8 000 км, за да се "разработи" и да започне да върви нормално. Въпросът, е че в повечето случай всички коли за тест драйвове са в същото положение. Не мога да кажа същото за Golf V GTI, която нова-стара върви като разкована. Относно разхода, няма как да докараш реален разход при подобно положение. Трябва да и метнеш 10 000 км на тази новата кола и след това да тръгнеш да пътуваш едно и също разстояние многократно, за да се игнорира момента трафик, чак тогава в зависимост от тежестта на левия крак ще се регулира и разхода. Аз съм виждал такива числа при еднодневно позициониране в даден автомобил, че може много да се притесниш. Примерно S6 Avant 5.2 V10 - 43 л./100 .. но ако го грабнеш да пътуваш към морето относително бързо в нормални условия - 14 /100.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 20 ное 2008 11:16


Sir T написа:Относно разхода...,
...чак тогава в зависимост от тежестта на левия крак ще се регулира и разхода
Влади, ти с левия крак ли натискаш газта?
Не че не може де, ама... :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 20 ное 2008 11:18


някой имат по 2 леви mhihi


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Чет 20 ное 2008 11:19


vasstop написа:
Sir T написа:Относно разхода...,
...чак тогава в зависимост от тежестта на левия крак ще се регулира и разхода
Влади, ти с левия крак ли натискаш газта?
Не че не може де, ама... :roll:


Васе той не говори за педала на газта, а за съединителя...колкото ти е по-тежко крачето, толкова по-трудно пускаш съединителя и от там въртене на гуми, форсиране и покачване на разхода :wink:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 20 ное 2008 12:27


vasstop написа:
Sir T написа:Относно разхода...,
...чак тогава в зависимост от тежестта на левия крак ще се регулира и разхода
Влади, ти с левия крак ли натискаш газта?
Не че не може де, ама... :roll:

имам явно проблем с разпознаването на посоките ... ляво и дясно нещо ми убягват :banghead:

между другото е доста забавно ако си размениш краката - с левия натискаш газта, а с десния съединителя


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 20 ное 2008 12:43


Sir T написа:
vasstop написа:
Sir T написа:Относно разхода...,
...чак тогава в зависимост от тежестта на левия крак ще се регулира и разхода
Влади, ти с левия крак ли натискаш газта?
Не че не може де, ама... :roll:

имам явно проблем с разпознаването на посоките ... ляво и дясно нещо ми убягват :banghead:

между другото е доста забавно ако си размениш краката - с левия натискаш газта, а с десния съединителя


Аз така не мога, че по-горе изпитвам сериозни затруднения :roll:


PcMan
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот PcMan » Пет 28 ное 2008 19:37


Не знам но 55000 базова цена за хубавия двигател, със интериор на Г5 ми се вижда множко.. ако не бяха прецакали толкова здраво интериора щеше да е ОК. За 55к лв. ще ме извинявате фенове, но е новият Мердес С-клас(със повече базови екстри като адаптивно окачване и други), Ауди А4 или новата БМВ 3-та серия.. Не знам къде се хвърлиха от VW с тези цени. Дори новият passat CC (който е мега як) е почти колкото това купе. От различни класове са, но като се види кое какво предлага става лесна съпоставка. :roll: :twisted:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 29 ное 2008 8:43


^ Първо най-силния мотор на Scirocco (2.0TSI - 200 к.с.) не е 55, а 52 000 лв, за което получаваш доволно високо базово оборудване и доста силна и бърза кола. Тази сума ще ти стигне за BMW 3Series, базова като света и то 316i, на която ще се молиш на всеки светофар да тръгне. За аналогична динамика си приготви 75 000 лв. за 325i и ти гарантирам, че няма да ти вади усмивката по начина, по който ще ти я вади 2.0TSI Scirocco. Остава 1Series - за далеч не толкова динамичния мотор 123d (204 к.с.) си нагласи 65 000 лв .. и още някой лев за глезотии като климатроник, защото базово идва с климатик с врътки. За 52000 лв можеш да вземеш 120i (170 к.с.), но отново няма климатроник и динамиката няма нищо общо. Нещата при Mercedes CLC не са по-различни - за CLC 230 (204 к.с. - отново далеч от 2.0TSI като динамика) си нагласи 65 000 лв. и тепърва почвай да кичиш с опции. Сиреч, ако човек е комплексиран на тема емблеми му трябват още повече пари. И за мен нито една от изброените няма дизайна на Scirocco. Относно интериора - явно не си сядал в нито една от тези коли. Отиди и се намърдай в една 1Series и тогава говори за интериор.
A и Passat CC 2.0TSI почва също от 67 000 лв. Та сметката ти е невярна.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Съб 29 ное 2008 18:44


Sir T написа: Отиди и се намърдай в една 1Series и тогава говори за интериор.


Барнали са го малко интериора ... mhihi

Изображение


Ти па, с бемеве примери намери да даваш ... mhihi


PcMan
Мнения: 44
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот PcMan » Съб 29 ное 2008 20:44


Sir T написа:^ Първо най-силния мотор на Scirocco (2.0TSI - 200 к.с.) не е 55, а 52 000 лв, за което получаваш доволно високо базово оборудване и доста силна и бърза кола. Тази сума ще ти стигне за BMW 3Series, базова като света и то 316i, на която ще се молиш на всеки светофар да тръгне. За аналогична динамика си приготви 75 000 лв. за 325i и ти гарантирам, че няма да ти вади усмивката по начина, по който ще ти я вади 2.0TSI Scirocco. Остава 1Series - за далеч не толкова динамичния мотор 123d (204 к.с.) си нагласи 65 000 лв .. и още някой лев за глезотии като климатроник, защото базово идва с климатик с врътки. За 52000 лв можеш да вземеш 120i (170 к.с.), но отново няма климатроник и динамиката няма нищо общо. Нещата при Mercedes CLC не са по-различни - за CLC 230 (204 к.с. - отново далеч от 2.0TSI като динамика) си нагласи 65 000 лв. и тепърва почвай да кичиш с опции. Сиреч, ако човек е комплексиран на тема емблеми му трябват още повече пари. И за мен нито една от изброените няма дизайна на Scirocco. Относно интериора - явно не си сядал в нито една от тези коли. Отиди и се намърдай в една 1Series и тогава говори за интериор.
A и Passat CC 2.0TSI почва също от 67 000 лв. Та сметката ти е невярна.

Прав си, с много бриблизителни цифри бе сравнението(което е грешно). за 55000 за Широкото се подразбираше автоматика който бих предпочел, но трябваше да спомена числото 52000 вместо 55000-вярно е. Базовите 1ци и мерцедеси също са с ръчни скорсоти и си имат съответни на широкото надценки за автоматик(при това не по-добри и икономични от двойния DSG)

И си прав че накрая трябва човек да седне в колите за да усети коя как му действа на тялото.. 8) :twisted:

edit "ASR - електронна система за контрол на сцеплението"
Мисля, че това беше за прибоксуване и до там..
Ако съм прав, си признавам че се подведох, че е от типа на traction control или ESC, DSC, DSTC (всички сходни). Излиза че и тракшън още го няма в опциите, както ксенонките и ACC - ел. регулиране на дистанцията с предния автомобил. 2009 ще да е годината :D


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Нед 30 ное 2008 20:43


Стана ми интересно това каква версия е точно ? Или само джантите са различни :lady_angry:

Изображение


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Нед 30 ное 2008 23:36


На мен само джанта и окачване ми се виждат различни.

Изображение

А ето така ще изглежда следващото, като ще има два двигатела - 1.3л и суперспортен 1.8л карбуратор :lol:



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта