Голф 4 - няколко ремонта + части - искам съвети колеги!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Чет 20 ное 2008 11:27


tonyM написа:Пластмасови кори за отдолу може да си поръчаш оттук: http://www.avtosklad.bg/8/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B4+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F/30/VW/10545/VW-Golf+IV+(97-05).html
Аз направих следното: поръчах си от горепосоченото място двете странични (с доставката- 45 лева) и метална за отдолу (от колегата GARTNER за 250 лева). Миналата събота ги монтирах. Мисля, че добре стана.


Колега благодаря, но на линка не виждам кора за бензин, която да покрива всичко, за сметка на това има за дизел, това което искам и аз. :?




Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 20 ное 2008 11:33


А за копчето за ел.о гледалата- пак с помощта на колегата GARTNER: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=113057&highlight=. Миналата седмица го купих от посоченото място за 24 лева. Работи си вече всичко ОК.


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 20 ное 2008 11:41


Green_Madness написа:
tonyM написа:Пластмасови кори за отдолу може да си поръчаш оттук: http://www.avtosklad.bg/8/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8+%D0%BF%D0%BE%D0%B4+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F/30/VW/10545/VW-Golf+IV+(97-05).html
Аз направих следното: поръчах си от горепосоченото място двете странични (с доставката- 45 лева) и метална за отдолу (от колегата GARTNER за 250 лева). Миналата събота ги монтирах. Мисля, че добре стана.


Колега благодаря, но на линка не виждам кора за бензин, която да покрива всичко, за сметка на това има за дизел, това което искам и аз. :?

Колега, доколкото знам няма оригинална пластмасова кора за бензинов Г4, която да покрива целия двигател отдолу. Ако искаш, пробвай с пластмасова за дизелов. Но не знам дали ще стане. Нека другите да си кажат мнението. Аз предпочетох да сложа отдолу метална, защото знам какво става с пластмасовите.
Ето ти още един линк за метална кора, от Щатите: http://www.evolutionimport.com/Atlas_Skid_Plate_For_Beetle_Golf_Jetta_IV_p/a-00001-001.htm. Имам мисля и pdf как се монтира. Мисля, че металната кора от колегата GARTNER е добър вариант.


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 20 ное 2008 11:47


Green_Madness написа:Джентълмени, направих някои неща по колата, още не съм приключил, но да драсна, може на някой да му е полезно.

1. Смених темп. датчик - вече сутрин си пали перфектно и не е като преди - от него е било.
2. Смених масло скоростна кутия
3. Смених маслото на мотора и съм доволен много от човека - евала му правя! Вече само там ще ходя - няма да пускам повече инфо, да не ми стане комерс мнението :lol:
4. Смених спирачна течност - пак от същия пич.
5. Копче за странични огледала - 53 лв. :shock :lol:
6. Придрусването ще го решавам с тампони на двигателя - малко неприятно се изненадах от цената - 2 тампона по около 75 лв. и третия е 100 лв.
7. Поръчах и гарнитура, че изпуска малко масло - иначе двигателя отдолу няма капчица, което си е добра новина
8. Пастирах колата - добре стана
9. Изскочи сериозен проблем с предпазната кора :evil: - тук ще ви искам мнение! Нека някой, който има като моя Голф да каже черно на бяло - имам ли цяла кора, която да покрива двигателя?!?! Момчето, което ми ремонтира колата каза, че трябва да е от две части - една отпред и след нея се закача друга, която покрива мотора. Като беше под колата, каза че ясно се виждат щипките за втората - голямата кора. В същото време, там откъдето поръчвам части ми твърдят че няма такова нещо?! Имало само за дизелови мотори цяла кора, за мен -не. И ми казват, че и в програмата им не им излизало нищо... Не е болка за умиране, но съм тръгнал да правя доста неща и искам всичко да ми е ясно. Благодаря предварително на отзовалите се! :)

Колега, за смяната на кой темп. датчик става въпрос? За този на охл. течност ли? Или за някой друг? Гледал ли си го преди смяната на VAG-COM какви стойности дава, когато колата е студена?


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Чет 20 ное 2008 11:50


Оф, значи не мога да се сетя на 100% :? Датчика беше от сорта комбиниран или нещо подобно... Да не се изложа, но това се сещам в момента. Но довечера ще се видя с момчето и ще кажа за кой точно става въпрос. Иначе за кората, мога и аз да се възползвам от желязната, щото вече почвам много да се обърквам за какво става въпрос...

P.S. Доливахме антифриз.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Чет 20 ное 2008 11:57


За претрисането - аз имах същия проблем, закарах я при Никси в Герман и вече го няма проблема :) От някъде дърпа въздух и бърка сместа...скъсан маркуч и освен това смених темп. датчик, защото даваше грешка на VAG-COM


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Чет 20 ное 2008 11:58


Не искам да те обърквам в решението ти, но от опит знам за пластмасовите кори. Неравностите им разказват играта. Предишната служебна кола беше Г4,бензин,комби и на година по кора (по-точно: по комплект кори). Масово виждам по пътищата Г4 с висящи, натрошени и липсващи кори. Моя Г4 го взех август месец без нито една. И няколко пъти я докосвах по картера отдолу по неравности. Слава богу, без последствия. И затова направо реших метална отдолу, без да се двоумя.
Ще чакам да кажеш кой темп. датчик си сменил и къде точно се намира по двигателя. И цената му, евентуално.


Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Чет 20 ное 2008 12:01


tonyM написа:Не искам да те обърквам в решението ти, но от опит знам за пластмасовите кори. Неравностите им разказват играта. Предишната служебна кола беше Г4,бензин,комби и на година по кора (по-точно: по комплект кори). Масово виждам по пътищата Г4 с висящи, натрошени и липсващи кори. Моя Г4 го взех август месец без нито една. И няколко пъти я докосвах по картера отдолу по неравности. Слава богу, без последствия. И затова направо реших метална отдолу, без да се двоумя.
Ще чакам да кажеш кой темп. датчик си сменил и къде точно се намира по двигателя. И цената му, евентуално.


За кората ще го имам в предвид. Иначе за датчика - беше 40-50 лв. и си спомням на този етап, че доляхме антифриз след смяната.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта