Има една изолация която се слага под паркета обаче как се казваше точно сега не се сещам , сваляш всичко пласмасово по колата и слагаш отдолу колкото ката събере. На всеки болт от таблото и там където се допира слагаш подобна материя която от едната страна е лепяща и нама мърдане. Много търпение трябва и според мен резултата е добър.
И нови щипки за корите
Скърцане на корите
- smg
- Мнения: 414
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На италянските дараци им скърцат още като излезнат от завода. При тях по дефаулт е така!
Таблата им също така почват да се люпат и мажат. Сглобката им толкова им куца, че са направо трагични.
При VW също почва да поскърцва тук там, но това се дължи на лошите ни пътища разбира се.
При това се получава при коли много карани по нашите настилки.
Таблата им също така почват да се люпат и мажат. Сглобката им толкова им куца, че са направо трагични.
При VW също почва да поскърцва тук там, но това се дължи на лошите ни пътища разбира се.
При това се получава при коли много карани по нашите настилки.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Предполагам, че самолета (алфата) не скърца никъде[/quote]
Ами скърца си и решетки на предните говорители и тапицерия на предни врати, а при рязко ускоряване има някакво трополене в тапицеряита на таблото но не е от таблото.-издърпвал съм го но се чува зад него някъде. Има и скърцане в 1 пластмаса на предно ляво стъкло -от нея духа топъл въздух на прозореца . но тя е извън класацията защото преди мен са я сваляли заради огледалото /наркоманчетата са му видяли сметката /и сега няма щипки .
А пък на нов Ситроен -дървен С15 на 3 месеца като хвана студа така скърца пластмасата вътре, че просто нямам думи.
Ами скърца си и решетки на предните говорители и тапицерия на предни врати, а при рязко ускоряване има някакво трополене в тапицеряита на таблото но не е от таблото.-издърпвал съм го но се чува зад него някъде. Има и скърцане в 1 пластмаса на предно ляво стъкло -от нея духа топъл въздух на прозореца . но тя е извън класацията защото преди мен са я сваляли заради огледалото /наркоманчетата са му видяли сметката /и сега няма щипки .
А пък на нов Ситроен -дървен С15 на 3 месеца като хвана студа така скърца пластмасата вътре, че просто нямам думи.
Последна промяна от kris11 на Пон 06 фев 2006 22:11, променено общо 2 пъти.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Това, което Kris каза, че "като си подпреш лакъта на опората така скърца е страшно попадение".
Като някой приятел се опита да се надигне малко на седалката и използва въпросната ми кора се чува този звук.
Не само щипките са решението. Те корите като се търкат една в друга това няма как да се избегне.
Другото е претапициране ан самите кори да не са така пластмасови, а от някаква друга материя.
Като някой приятел се опита да се надигне малко на седалката и използва въпросната ми кора се чува този звук.
Не само щипките са решението. Те корите като се търкат една в друга това няма как да се избегне.
Другото е претапициране ан самите кори да не са така пластмасови, а от някаква друга материя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], williams_vn и 120 госта