Губя антифриз(снимки) + още нещо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот BeckoTDI » Чет 20 ное 2008 17:01


Здравейте колеги почвам една много болна тема, дано завърши с добър край.. просто в момента съм много тъжен и много ме боли за голфи, а и как можа преди зимата да ми го причини това :cry: :cry: :cry:

Каран е само на антифриз Г12, лятото беше 1мм под MAX, вчера забелязах, че е 1 пръст под MIN. Реших днес да се поразровя да видя къде ли ще е този теч(надявам се да е теч), да не е глава или радиатор парно :043: :043: :043:

Натъкнах се на едно съединение, което не знам как се казва то е свързано с двигателя и по него е избило нещо червено, антифриз!? :roll: Също така долу на блока има малка локвичка капала точно под него :cry:
Изображение
Изображение
Изображение

Надявам се да не е спукана глава :cry: Само това съединение да пропуска, срещан проблем ли е и скъпо ли е остраняването на тоя дефект :?

Също така по стелката имаше омазано нещо мокро, но не мога да разбера антифриз ли е какво е(по принцип колата при дъжд се наводнява), а и мястото където е мокро май не е много удачно за радиаторче на парно, май ако е то трябва да мокри от вътрешната страна на стелките?

Изображение
Изображение
Изображение


П.С. Намерих и един откачен маркуч, който си нямам и представа за какво може да е ????

Изображение
Изображение

Моля ви колеги дайте съвети как да е лекувам тая кола, че зимни гуми трябва да се взимат, амортесьорите са за смяна и сега ако е направила някоя скъпа поразия съм на прага на самоубийството :cry: :cry: :cry:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30040
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 20 ное 2008 17:09


Първо, кажи колко км си минал от лятото, когато си проверявал нивото, до сега.
Второ, нали отчиташ свиването на охладителната течност при температура 1-2 градуса в сравнение с обема й при температура 35 градуса. Какво е нивото при работещ двигател?
Трето, за откаченото маркуче, поне така на снимката, аз не се ориентирам, ако някой по-запознат го види може и да каже за какво е.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Чет 20 ное 2008 17:17


8000km, но аз редовно си следя нивото, може би от 1-2 седмици не съм го проверявал до тогава си беше около max. При работещ двигател нивото пак е така колкото на снимката, откачения маркуч е зад турбо пътищата влиза към купето, извинявам се ама забравих да направя снимка къде води.

П.С. Под 70 градуса горния маркуч на радиатора беше топъл, над 70 горещ, това термостата ли е? Долния не съм го пипал защото радиатора на климатика ми пречи.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот Adnan » Чет 20 ное 2008 17:24


BeckoTDI написа:П.С. Намерих и един откачен маркуч, който си нямам и представа за какво може да е ????

Изображение
Изображение

Там ти е маркуча на вакума за затвярене на въздуха в купето. И като натиснеш копчето не се затваря кръга.


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Чет 20 ное 2008 17:34


теча ти е от фланеца на снимката се вижда смяна с фланец и антифриз около 60лв:)


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот ДАНЧО » Чет 20 ное 2008 17:37


Adnan написа:
BeckoTDI написа:П.С. Намерих и един откачен маркуч, който си нямам и представа за какво може да е ????

Изображение
Изображение

Там ти е маркуча на вакума за затвярене на въздуха в купето. И като натиснеш копчето не се затваря кръга.


:офф Кое е това копче, постоянно чувам за затваряне на въздуха в купето но аз токова копче нямам.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот Adnan » Чет 20 ное 2008 17:46


ДАНЧО написа: :офф Кое е това копче, постоянно чувам за затваряне на въздуха в купето но аз токова копче нямам.

Климатик имаш ли ? Ако да имаш и нямаш копче предполагам е слаган допълнитено.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Нед 23 ное 2008 17:24


Проблема ти е точно от втората снимка, от там ти губи антифриз повечето дизели губят точно от това място и се събира на блока(едвали ще имаш спукана глава). Имах голф 3 1Y и това пластмасовото(с датчика ) го смених. Сега и Галаксито ми тече от там 1.9 ТДИ, 1З не знам дали да не го сваля и само да му сложа силикон(устойчив на антифриз и масло) или пак да сменям цялото пластмасово. Иначе за теча в купето виж да не е друго нещо, не се вързва да има антифриз под шоф. седалка (радиатора за парното е под пасажерската).
Успех.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 23 ное 2008 18:04


Интересното е, че вече спря да го губи антирфриза, а теча наистина е от пластмасовото съединение и тия дни ще го оправя, но се чудя дали със силикон или ново. Теча под седалката беше, по другра причина, която също е отстранена вече. Тръбичката за вакума на климатика я закачих, но не съм забелязвал разлики в духането преди като съм цъкъл да върти въздуха само вътре. Мерси на всички за отговорите.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот Scarchu » Нед 23 ное 2008 20:59


Adnan написа:
ДАНЧО написа: :офф Кое е това копче, постоянно чувам за затваряне на въздуха в купето но аз токова копче нямам.

Климатик имаш ли ? Ако да имаш и нямаш копче предполагам е слаган допълнитено.


Не съм мнгого съгласен, защото и аз имам този щуцер, но и при мен си виси така пък климата ми е заводкси и Има клапа за въртене на въздуха. Но пък тя се намира вътре в купето и не виждам за какво ще излиза извън купето... *а ли го ;)

Допускам че е оставено да се ползва за някакъв гаджет примерно ако иска човек да си сложи бууст гаджет в купето да не пробива разни ламарини или друго, а да си прекара маркучето от там (това при положение, че не е елктронен).


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Мнениеот BRUKLLIN » Нед 23 ное 2008 21:27


Здрасти колега. И аз като теб доста се притесних като видах блока олят с антифриз,но се указа точно този тройник на охладителната система,който си показал на снимката.Сменяй го с нов.Протича заради един гумен О-образен пръстен,които с времето и температурата престава да уплътнява добре.Не е скъп-около 20лв. от АУТО-ПЛЮС го взех. В сервиза в който ми го сменяха ми казаха,че този тройник по-принцип бил проблемен.При монтажа,на този гумения уплътнител му сложиха силикон.Успех.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30040
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 23 ное 2008 22:50


BeckoTDI написа:...

Сменяй само с ново - дори да е малко по-скъпо, после няма да ти създава евентуално проблеми.
Разликата в затварянето на клапите можеш да усетиш не само в силата на вентилатора, а най-вече в това дали усещаш тировете и автобусите пред теб :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 24 ное 2008 9:19


dobrin написа:
BeckoTDI написа:...

Сменяй само с ново - дори да е малко по-скъпо, после няма да ти създава евентуално проблеми.
Разликата в затварянето на клапите можеш да усетиш не само в силата на вентилатора, а най-вече в това дали усещаш тировете и автобусите пред теб :wink:

Още нещо, на тези с врътката а не с копчето някак като му затвориш клапите и мотора се чува все едно се зори много. Това е защото му спираш въздуха с клапанче.
Имах такъв проблем с жилата на врътките затварях и пусках вентилатора а моторчето се пука да реве.


freya
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот freya » Чет 26 мар 2009 17:58


Преди 2 седмици ми просвети температурният датчик. Оказа се, че антифризът е под минимума. Долях охладителна течност (загубата беше точно 1 литър) и уж проблемът се реши. Но...вчера датчикът пак светна :( Съответно - Голфредо глътна още литър антифриз, а днес, след като бях шофирала, забелязах, че прокапва леко под дясната страна на предницата :?
Имате ли предположения какъв може да е проблемът?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Губя антифриз(снимки) + още нещо

Мнениеот morfei1 » Чет 26 мар 2009 23:10


Тройника си е за сменяне, то се вижда. Мен ме притеснява, ако мокрото от стелките е от антифриз.... тогава предполагам имаш проблем с радиаторчето, на парното.

Тройник за Голф 4 струва 15лв.
Смяната на радиаторчето е по-скъпа. Доста е трудоемко, нещо от рода на 150лв. с труда :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта