Става въпрос за Пловдив.Извънградско миналата седмица ми даде 7,5/100км (58л за 770км).Сега като гледам за 51км в града съм изгорил около 8л,съдейки по показанието на бутилката,което засега винаги е било сравнително вярно.Не я гоня,повече от 3000 оборота не форсирам мотора.Карам я сутрин до работата и вечер обратно(около 13км в двете посоки)
Паля и карам само на газ за момента,щото бенз помпа не ми работи.
Възможно ли е градско да ми гори двойно?
Зависи. Ако минаваш през
-натоварени улици
-с голям престой по кръстовища
-на кратки разстояния със студен двигател
-продължително придвижване на бавни скорости
напълно е възможно.
А причините са много термостати, филтри, калпаво гориво и т.н.
-натоварени улици
-с голям престой по кръстовища
-на кратки разстояния със студен двигател
-продължително придвижване на бавни скорости
напълно е възможно.
А причините са много термостати, филтри, калпаво гориво и т.н.
Последна промяна от velinsl на Пет 21 ное 2008 0:13, променено общо 2 пъти.
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Имам приятел със сущият АБД мотор обаче на Голф, изван градско му дава около7.5л но в градут разходът му е около 11-12л . Колегата да си провери термостата най добре като за начало, все пак захладня.
Последна промяна от stoqnov_s на Чет 20 ное 2008 23:16, променено общо 1 път.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
На теб колега ще ти отговоря,че имам и двата голфа както е видно от гаража ми и ще ти кажа,че 1.8 ми гори с два литра газ повече в града от 1.4АБД.Като имаш в предвид,че говоря за един и същ изпарител,понеже го прехвърлих от единия на другия голф!!!snupeca написа:stoqnov_s написа:Предишната ми кола Ибиза2.0 беше също така, извън градско ми даваше7.5-8л а в градът на 15-16л, но за теб незнам, все пак си с по малък двигател.
Нормално е по-малкия мотор в случая 1,4 да гори колкото за по-мощен, защото му трябват повече обороти да върви
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
balamata написа:[На теб колега ще ти отговоря,че имам и двата голфа както е видно от гаража ми и ще ти кажа,че 1.8 ми гори с два литра газ повече в града от 1.4АБД.Като имаш в предвид,че говоря за един и същ изпарител,понеже го прехвърлих от единия на другия голф!!!
И аз това казвам колега - разликата в разхода на двата мотора не е много голяма

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Значи ако за теб тези два литра не е много голяма разлика,то за мен е голяма,защото при среден годишен пробег от 10000км(градско),говорим за икономия от поне 200лв.Което си е половин газова уредба!!!Иначе по темата ще отговоря,че според мен нормалната разлика между градско и извън градско не трябва да надвишава 4 литра.За мен има някакъв проблем.Това е мое лично мнение.snupeca написа:balamata написа:[На теб колега ще ти отговоря,че имам и двата голфа както е видно от гаража ми и ще ти кажа,че 1.8 ми гори с два литра газ повече в града от 1.4АБД.Като имаш в предвид,че говоря за един и същ изпарител,понеже го прехвърлих от единия на другия голф!!!
И аз това казвам колега - разликата в разхода на двата мотора не е много голяма
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Аз принципно сутрин като я запаля я оставям около 3-4 мин да мръдне стрелката за температурата и тогава тръгвам.Май ще сменя маршрута за работа,щото сега минавам през 9-10 светофара и задължително поне 5-6 ме хващат.Ще пробвам из уличките,да видим кво ще стане.Довечера пак ще пътувам извън града,така че ще видим как ще гори като се прибера в неделя.
Зареждам почти само от ЛукОйл при МЕТРО и извънградско ми гори нормално- 7-8/100км.
Добре,ясно че може,сега въпроса е как да го намаля тоя разход?
Зареждам почти само от ЛукОйл при МЕТРО и извънградско ми гори нормално- 7-8/100км.
Добре,ясно че може,сега въпроса е как да го намаля тоя разход?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
rahwin написа:Аз принципно сутрин като я запаля я оставям около 3-4 мин да мръдне стрелката за температурата и тогава тръгвам.Май ще сменя маршрута за работа,щото сега минавам през 9-10 светофара и задължително поне 5-6 ме хващат.Ще пробвам из уличките,да видим кво ще стане.Довечера пак ще пътувам извън града,така че ще видим как ще гори като се прибера в неделя.
Зареждам почти само от ЛукОйл при МЕТРО и извънградско ми гори нормално- 7-8/100км.
Добре,ясно че може,сега въпроса е как да го намаля тоя разход?
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114294

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта