Клаксона - Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Muku
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 06 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Клаксона - Б3

Мнениеот Muku » Пет 21 ное 2008 17:28


Здравейте!
Извинявам се ако съм сгрешил нещо при "пускането" на темата. Въпроса ми е следния:
Реших да си сменя клаксона на пасата, по-точно самата тромба която "свири". Намерил съм си такава работа от форд (последно работеше преди да го спрат от движение). Не съм сигурен обаче дали няма и някакви други приставки, приспособления или ... добавки каквито и да са по системата. Дайте някакъв съвет? Знам че буксите са различни, свързах ги с "временни" жици една за друга но не свирна. Дали няма разлика и в напрежението?




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Пет 21 ное 2008 17:52


сигурно ли е че клаксона от форда работи?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 21 ное 2008 18:05


На Форда масата е на корпуса на клаксона!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 21 ное 2008 19:00


Напрежението е едно и също - 12V При В3 имаш два клаксона - един за ниски честоти и един за високи за да вади по-хубав звук :) Защо искаш да го сменяш си е твоя работа и не те питам а за различия не се сещам освен за това,което е казал колегата,че на форд-а масата на клаксона е на корпуса му.
Успех!


cna
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот cna » Пет 21 ное 2008 21:06


Клеги ще ползвам темата, защото въпросът ми не мисля че заслужава нова, а и загалвието е малко общо...
Клаксонът и на мен ми прави номера. Като "поизкривя" пластините на волана работи чудесно, но след десетина натискания иска пак да пипам. Пробвах да зачистя със малко ситна шкурка точките на които контактуват двете пластини, но без никакъв ефект. Само като поизкривя долната пластина и работи ... но до време.
На някой да му се е случвало това и как е решил проблема?


Потребителски аватар
Muku
Мнения: 177
Регистриран на: Чет 06 ное 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Muku » Съб 22 ное 2008 18:59


Благодаря за отговорите! Не ми мина през акъла за масата на фордовия, признавам си!
Искам да го сменя, защото понякога пасатовия клаксон издава много злаб звук (може и да не е от самата тромба, естествено) а този на форда е по-силен. А и все пак да пробвам дали е от тромбата де :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 59 госта