Здравейте!
Извинявам се ако съм сгрешил нещо при "пускането" на темата. Въпроса ми е следния:
Реших да си сменя клаксона на пасата, по-точно самата тромба която "свири". Намерил съм си такава работа от форд (последно работеше преди да го спрат от движение). Не съм сигурен обаче дали няма и някакви други приставки, приспособления или ... добавки каквито и да са по системата. Дайте някакъв съвет? Знам че буксите са различни, свързах ги с "временни" жици една за друга но не свирна. Дали няма разлика и в напрежението?



Клаксона - Б3
Клеги ще ползвам темата, защото въпросът ми не мисля че заслужава нова, а и загалвието е малко общо...
Клаксонът и на мен ми прави номера. Като "поизкривя" пластините на волана работи чудесно, но след десетина натискания иска пак да пипам. Пробвах да зачистя със малко ситна шкурка точките на които контактуват двете пластини, но без никакъв ефект. Само като поизкривя долната пластина и работи ... но до време.
На някой да му се е случвало това и как е решил проблема?
Клаксонът и на мен ми прави номера. Като "поизкривя" пластините на волана работи чудесно, но след десетина натискания иска пак да пипам. Пробвах да зачистя със малко ситна шкурка точките на които контактуват двете пластини, но без никакъв ефект. Само като поизкривя долната пластина и работи ... но до време.
На някой да му се е случвало това и как е решил проблема?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 59 госта