тампони на Макферсон Голф <-> Пасат ?
passenger написа:А, как при еднакви кат. номера се разбра че именно тези на пасата са усилени ?
По каталожни номера за Голф 3 :
357 412 331А
357 412 329
за Пасат 3:
357 412 331А
357 412 329
Колеги , аз лично не виждам разлика на каталожните номера.
357 412 331А трябва да са усилените , дават ги за лоши пътища.
Предполагам , че това са усиленият вариант.
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
евала на момчетата които ми отг по същество.аз не питам дали има колеги с пасат да карат с голфови тампони а дали има прилика и дали ще станат.колегата които е дал характеристиките и на двата тампона ме улесни и на практика ми отговори.а К.Одаджиски мерси 1е ми даде обяснение какво си купил,ще се оглеждам за фалшификати и боклуци.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги, моля за съвет.
Наскоро сменях маншон на полуоската и се оказа, че като се вдигне колата на стенд, предните колелета увисват леко, което според майстора значи, че тампоните за Макферсоните са за смяна.
В D&N ми казаха, че части + труд + реглаж на предница ще излезе 126 лв.
Та въпросът ми е колко според вас може да почака този ремонт, тъй като в момента съм в отпуск за държавни изпити и не съм твърде платежоспособен? Оправдано ли би било да взимам заем за да ги оправя тези тампони?
Наскоро сменях маншон на полуоската и се оказа, че като се вдигне колата на стенд, предните колелета увисват леко, което според майстора значи, че тампоните за Макферсоните са за смяна.
В D&N ми казаха, че части + труд + реглаж на предница ще излезе 126 лв.
Та въпросът ми е колко според вас може да почака този ремонт, тъй като в момента съм в отпуск за държавни изпити и не съм твърде платежоспособен? Оправдано ли би било да взимам заем за да ги оправя тези тампони?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Няма проблем може да те изкарат и цяла вечност,ако са оригиналните.
Моите са малко посмачкани ,само им запресовах нови лагерчетата и си карам с тях не се оплаквам.Бях взел едни нови на лемфриодер ама колата взе да прави странни стойки с тях и айде аут старите пак на колата,така че....си гледай живота и си дай парите за пиене и ядене.
Моите са малко посмачкани ,само им запресовах нови лагерчетата и си карам с тях не се оплаквам.Бях взел едни нови на лемфриодер ама колата взе да прави странни стойки с тях и айде аут старите пак на колата,така че....си гледай живота и си дай парите за пиене и ядене.
Вдигни предна гума с крика и с щанга се опитай да я повдигнеш .Ако има луфт , т.е. разбит тампон на макферсона веднага ще разбереш.
За цените - 2 тампона х 15 до 20 лв , 30 лв за смяна и 15 лв за реглаж на предница . Преди месец правих това , но после смених още два пъти тампоните докато уцеля някакви приемливи като качество, но вече си имам скоби за пружини (за 29 лева ) и сам си сменям тампоните.
За цените - 2 тампона х 15 до 20 лв , 30 лв за смяна и 15 лв за реглаж на предница . Преди месец правих това , но после смених още два пъти тампоните докато уцеля някакви приемливи като качество, но вече си имам скоби за пружини (за 29 лева ) и сам си сменям тампоните.
- KingOfPain
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
МнениеПуснато на: Съб Ное 22, 2008 10:55 am Заглавие:
niviat написа:
Вдигни предна гума с крика и с щанга се опитай да я повдигнеш .Ако има луфт , т.е. разбит тампон на макферсона веднага ще разбереш.
Toва е абсолютна заблуда. И мен така ме подхлъзнаха и си смених оригиналните без никаква причина.
има едно специфично потропване при преминаване през неравности, усеща се горе при жабката или от страната на водача. може да се усети и леко скърцане при напълно навит волан и потегляне. моя пасатор в момента е така, но не е болка за умиране, просто е малко неприятен шума. но съм си с оригиналните тампони и ме е страх да ги сменя щото не знам на какви ще попадна
Ами колега това е твърдение на фабриките. Някой слагат след каталожния номер на тампона примерно - буква А за нормалния и буква B за модели G60. Като се предполага, че за моделите G60 гумата е различна за да издържа на по-голямо натоварване.Но видима разлика няма. Но по-принцип нормалния тампон е с различен оригинален номер от този който се води подсилен.
явно с тия тампони е голям проблем. аз за една година ги смених 2х и сега пак 6те ги сменям, че единия удря на тенекия много здраво. Решил съм този път и амортисьорите да сменя, които вече съм купил но за тампоните не можах от темата да разбера от къде мога да си взема така наречените "оригинални" тампони говоря за passat комби 94г. 1.8MI 90HP
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта